Hai!
Ten eerste even mijn kleine disclaimertje:
"Ja, ik heb getracht de search te gebruiken tot zover mijn kennis cq skills dat toestaan, ik heb daar geen antwoord of geen bevredigend antwoord mee kunnen vinden"
Zo, en nu to the point.
Ik heb/had een GeForce 256 DDR (de eerste ja
) in deze pc hangen. Nu kreeg ik ineens hele rare donkere dunne streepjes over m'n beeld, maar alleen op plekken waar geen window zat met een lichtere kleur dan relatief lichtgrijs. Nu ik meteen denken: "hey! mijn monitor doet raar". Maar dat bleek niet zo te zijn toen ik mijn geforce eruit trok en er een riva 128 instouwde.
Daarop baseer ik dat er iets mis is met mijn geforce kaart.
Maar! Nu vraag ik mij af of die kaart overleden is of niet. Die strepen kwamen ook van het éne op het andere moment (er kwamen wel wazige geluidjes uit m'n pc, die nu óók weg zijn). En die strepen zijn nu dus ook opgelost.
Is dit gewoon oververhitting (wat ik mij best kan voorstellen met dit ondragelijke weer), of is het toch een goed idee om maar een nieuwe kaart te gaan bestellen?
bij voorbaat dank, enzo
Ten eerste even mijn kleine disclaimertje:
"Ja, ik heb getracht de search te gebruiken tot zover mijn kennis cq skills dat toestaan, ik heb daar geen antwoord of geen bevredigend antwoord mee kunnen vinden"
Zo, en nu to the point.
Ik heb/had een GeForce 256 DDR (de eerste ja
Daarop baseer ik dat er iets mis is met mijn geforce kaart.
Maar! Nu vraag ik mij af of die kaart overleden is of niet. Die strepen kwamen ook van het éne op het andere moment (er kwamen wel wazige geluidjes uit m'n pc, die nu óók weg zijn). En die strepen zijn nu dus ook opgelost.
Is dit gewoon oververhitting (wat ik mij best kan voorstellen met dit ondragelijke weer), of is het toch een goed idee om maar een nieuwe kaart te gaan bestellen?
bij voorbaat dank, enzo