Bij MSN Messenger zit zo'n aparte spraakservice als ik me niet vergis. Als je nou beide een headset en een fatsoenlijke (stabiele) internet-verbinding hebt is het dan mogelijk om 'normale' telefoongesprekken te voeren? Is ook bijvoorbeeld de kwaliteit van het geluid dan te evenaren aan een normaal foongesprek en zijn er verder nog nadelen of addertjes onder het gras? Of er na een kwartier de spraakverbinding word verbroken bij MSN bedoel ik dan met addertjes onder het gras om maar een willekeurig voorbeeld te geven.
Reden waarom ik dit vraag is dat ik vrij vaak met iemand bel in Duitsland en aangezien dit nog altijd het buitenland is kan het soms wel eens duur uitlopen. Aangezien die ander sinds kort een Internetverbinding heeft vroeg ik me dus af of het een goed alternatief zou zijn. En als het goed zou werken is dat wel een reden om MSN te installeren op me PeeCee.
Reden waarom ik dit vraag is dat ik vrij vaak met iemand bel in Duitsland en aangezien dit nog altijd het buitenland is kan het soms wel eens duur uitlopen. Aangezien die ander sinds kort een Internetverbinding heeft vroeg ik me dus af of het een goed alternatief zou zijn. En als het goed zou werken is dat wel een reden om MSN te installeren op me PeeCee.