Ik heb nu een SB live en ben op zoek naar een betere kaart om de computer serieus als hifi onderdeel te kunnen gebruiken. In elk geval geen audigy, want ik ben ondertussen scheitziek van creative en wil ook wel wat betere kwaliteit als een standaard soundblastertje. Ik heb verder geen surround kaart nodig aangezien het toch alleen maar om stereo geluid gaat, en een professionele geluidskaart zoals hoontech die speciaal is toegespitst op een thuisstudio is ook weer iets overdone. Er moet echter wel zowiezo een versterkte koptelefoon uitgang opzitten, en het zou ook mooi zijn als het nog mogelijk is om enigszins normaal een spelletje ermee te kunnen spelen. Verder hecht ik ook wel veel waarde aan een beetje regelmatig geupdate, simpele drivers.
In eerste instantie leek de Maya44 me wel een mooi kaartje, maar ik ben toch een beetje aan het twijfelen gebracht over de mogelijkheid om daarmee nog aardig spelletjes te kunnen spelen. Heeft iemand misschien nog een andere optie?
In eerste instantie leek de Maya44 me wel een mooi kaartje, maar ik ben toch een beetje aan het twijfelen gebracht over de mogelijkheid om daarmee nog aardig spelletjes te kunnen spelen. Heeft iemand misschien nog een andere optie?