Toon posts:

Posten van quotes zonder enige wijzeging

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou dat ook kunnen veranderen :? ik heb wel vaker dat ik dan quote en dan perongelijk @tap druk en dan enter (gaat snel) en dan istie alweer gepost |:( bijv dat je een melding krijgt van "je hebt niks toegevoegt aan de quote probeer het nog een keer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik denk niet dat de structuur van de webzijde dat zomaar slikt, alhoewel, het kan wel ingebouwd worden, maar ik denk dat je met de edit knop (of enige vorm van anti-klungeligheid tijdens het posten) wel een heel eind komt.

[ Voor 0% gewijzigd door Yellow|A op 02-08-2002 22:54 . Reden: Demonstratie dat de edit knop werkt ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
No offence, maar begrijp je zelf wat je geschreven hebt :? Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.

Ow sorry... je hebt dyslexi zie ik... maar kan je toch proberen het iets duidelijker voor mij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hij bedoelt dat hij zichzelf wel eens 'dubbelpost', dat ie dus het quote knopje aanklikt, te snel op tab en daarna enter drukt, terwijl hij zijn bericht wil editen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou niet zo maar bijv. ik wil jou nu quoten niks moeilijk aan maar soms heb ik welles dat ik een quote post zonder dat ik zelf iets toe heb gevoegt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Mwah, het kan misschien simpeler door geen post toe te staan waar alleen maar 1 quote in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 11:06:
nou niet zo maar bijv. ik wil jou nu quoten niks moeilijk aan maar soms heb ik welles dat ik een quote post zonder dat ik zelf iets toe heb gevoegt |:(
Maar dat hoeft niet zo'n probleem te zijn, je wil dan toch op mij reageren? Dan kan je altijd je post editen...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

offtopic: same usericon? >:)
btw. Ik quote blackd in een eerder topic zonet, maar in men reply boxje kreeg ik dus alleen het gedeelte waar hij mij uit een andere post quote, terwijl hij ook iemand anders in dezelfde post had gequote. Was dit altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK & T-Mug
Geen icoontjes ruzie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 16:03:
RUFFNECK & T-Mug
Geen icoontjes ruzie??
tja die van mij WAS animated (500KB >:) maar da mocht niet :'() duurde ook maar 1 min :D

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 16:03:
RUFFNECK & T-Mug
Geen icoontjes ruzie??
waar zie jij ruzie?