zou dat ook kunnen veranderen
ik heb wel vaker dat ik dan quote en dan perongelijk @tap druk en dan enter (gaat snel) en dan istie alweer gepost
bijv dat je een melding krijgt van "je hebt niks toegevoegt aan de quote probeer het nog een keer"
Ik denk niet dat de structuur van de webzijde dat zomaar slikt, alhoewel, het kan wel ingebouwd worden, maar ik denk dat je met de edit knop (of enige vorm van anti-klungeligheid tijdens het posten) wel een heel eind komt.
[ Voor 0% gewijzigd door Yellow|A op 02-08-2002 22:54 . Reden: Demonstratie dat de edit knop werkt ]
|{ brrr }] |
No offence, maar begrijp je zelf wat je geschreven hebt
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Ow sorry... je hebt dyslexi zie ik... maar kan je toch proberen het iets duidelijker voor mij te maken?
Ow sorry... je hebt dyslexi zie ik... maar kan je toch proberen het iets duidelijker voor mij te maken?
Hij bedoelt dat hij zichzelf wel eens 'dubbelpost', dat ie dus het quote knopje aanklikt, te snel op tab en daarna enter drukt, terwijl hij zijn bericht wil editen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
nou niet zo maar bijv. ik wil jou nu quoten niks moeilijk aan maar soms heb ik welles dat ik een quote post zonder dat ik zelf iets toe heb gevoegt
Mwah, het kan misschien simpeler door geen post toe te staan waar alleen maar 1 quote in zit.
Maar dat hoeft niet zo'n probleem te zijn, je wil dan toch op mij reageren? Dan kan je altijd je post editen...Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 11:06:
nou niet zo maar bijv. ik wil jou nu quoten niks moeilijk aan maar soms heb ik welles dat ik een quote post zonder dat ik zelf iets toe heb gevoegt
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
offtopic: same usericon? 
btw. Ik quote blackd in een eerder topic zonet, maar in men reply boxje kreeg ik dus alleen het gedeelte waar hij mij uit een andere post quote, terwijl hij ook iemand anders in dezelfde post had gequote. Was dit altijd zo?
btw. Ik quote blackd in een eerder topic zonet, maar in men reply boxje kreeg ik dus alleen het gedeelte waar hij mij uit een andere post quote, terwijl hij ook iemand anders in dezelfde post had gequote. Was dit altijd zo?
tja die van mij WAS animated (500KB
Pagina: 1