Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Algemeen "ICQ-MSN-YAHOO" icoon

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Is het misschien geen idee om het ICQ icoon wat uit te breiden Dat je bij het icoon ook je MSN, Yahoo, of een andere messenger kan invullen. Waarom alleen ICQ. Msn wordt ook enorm veel gebruikt namelijk. Ik denk dat het technisch gewoon mogelijk is!
Hoop dat het een goed idee is :)

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:51
Het is atm alleen met icq mogelijk je "status" te tonen en een bericht naar diegene te sturen via het web. (Daarom dat icoon)
Wat misschien wel een mogelijkheid is, is om idd je msn/yahoo/etc "adres" in je profile in te vullen. Als feature request genoticed...

www.nanon.nl

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Thanks :) Het gaat me ook niet zo zeer om de status te tonen van online of offline, maar gewoon dat de knop wordt uitgebreid met MSN-Yahoo, etc. Dat de status alleen met ICQ werkt. so be it :). Maar een klein venstertje wat opent met ICQ-MSN-Yahoo, etc adressen zou ik al heel mooi vinden

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:51
hehe, pop ups zijn evil ;) maar we kunnen zoals gezegd misschien wet wat extra veldjes in je profile maken o.i.d.

www.nanon.nl

Dit topic is gesloten.