Ik wil een table met een beetje doorzichtige achtergrond kleur, zodat de achtergrond van de pagina wel doorschijnt. Kan zoiets met CSS en zo ja.. hoe?
<table style="filter:alpha(opacity=50)"> levert je een 50% doorschijnende tabel op. 10 is 10% doorschijnend, 90 = 90% doorschijnend.
(Werkt alleen in IE)
(Werkt alleen in IE)
aanvulling: voor mozilla is het
en 90 is niet 90% doorschijnend, maar juist 90% niet-doorschijnend
(100 is dus solid)
code:
1
| -moz-opacity: 50; |
en 90 is niet 90% doorschijnend, maar juist 90% niet-doorschijnend
Intentionally left blank
Damn, spijtig dat het voorbeeldje niet te zien is in Opera anders zou ik die doorschijnende divjes ook wel gebruiken.crisp schreef op 02 augustus 2002 @ 23:25:
aanvulling: voor mozilla is het
code:
1 -moz-opacity: 50;
en 90 is niet 90% doorschijnend, maar juist 90% niet-doorschijnend(100 is dus solid)
Opera kan sowieso gedeeltelijke transparanty niet aan, laat staan het dynamisch aanmaken van HTML content wat ik in mijn voorbeeld doe (DOM object creation).F97 schreef op 03 augustus 2002 @ 11:36:
[...]
Damn, spijtig dat het voorbeeldje niet te zien is in Opera anders zou ik die doorschijnende divjes ook wel gebruiken.
Intentionally left blank
Verwijderd
misschien kan je het in Opera oplossen door PNG te gebruiken (als echt zoveel moeite wil doen)
Dan moet je wel heel erg veel moeite gaan doen voor alleen die paar procent volhardende Opera gebruikers aangezien IE nog steeds geen gedeeltelijke transparancy in PNG ondersteund...Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 21:31:
misschien kan je het in Opera oplossen door PNG te gebruiken (als echt zoveel moeite wil doen)
Intentionally left blank
Verwijderd
maar dat zou je dan weer kunnen oplossen door dat filter te gebruiken.crisp schreef op 03 augustus 2002 @ 23:31:
Dan moet je wel heel erg veel moeite gaan doen voor alleen die paar procent volhardende Opera gebruikers aangezien IE nog steeds geen gedeeltelijke transparancy in PNG ondersteund...
Die die-hard Opera-gebruikers mogen ze wat mij betreft ook op de brandstapel gooien 
Tenzij Opera eindelijk eens echt met een versie komt waarin ze eindelijk CSS en DOM-1 ondersteunen....
Tenzij Opera eindelijk eens echt met een versie komt waarin ze eindelijk CSS en DOM-1 ondersteunen....
Intentionally left blank
Pagina: 1