Deze forum opmaak kwam me wel heel bekend voor http://www.cyberpaleis.nl/chat/index.php.
Tja.. niet echt orgineel!
Unreal Tournament '99
Nou echt goed geript vind ik hem ook weer niet 
Maar duidelijk is het wel
Lullig dat mensen dat zo doen...
Maar duidelijk is het wel

Lullig dat mensen dat zo doen...
Hmm...da's 1 van de meest opvallende van de laatste tijd 
FF Zeef zoeken
FF Zeef zoeken
hoezo jatwerk.. 
Maar echt copyright schenden doen ze niet toch

Maar echt copyright schenden doen ze niet toch
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Moet dat nou echtpeterzwet schreef op 02 augustus 2002 @ 21:33:
godverdomme
Als je geen fatsoenlijke reply kunt posten, negeer zulke threads dan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik zie zijn reaktie wel een beetje als humor. Als je hem een beetje intrepeteerd, is het zelfs een heleTraag schreef op 02 augustus 2002 @ 21:45:
[...]
Moet dat nou echt
Als je geen fatsoenlijke reply kunt posten, negeer zulke threads dan
Ach der mag best een meeltje heen imho. Vaak is dat toch al voldoende
http://www.cyberpaleis.nl/chat/forumdisplay.php?fid=3
Die witte balk tussen de onderwerpen en de selectiebalk boven is ook erug mooi meegeript
Die witte balk tussen de onderwerpen en de selectiebalk boven is ook erug mooi meegeript
idd dit kan wel anders, ik bedoel hou dan helemaal jouw mond dicht. Er wordt hier al genoeg gevloekt, maar dit alleen gaat toch iets te ver.peterzwet schreef op 02 augustus 2002 @ 21:33:
godverdomme
Ja idd wel gejat ja, heel erg zelfs, maarja met een paar post zal dat niet echt opschieten nee
Zakt dat forum niet inOp het forum staan: 54 gebruikers, 145 onderwerpen en 5521 posts
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
ze hebben iig minder usertjes, dus als je er van uitgaat dat er mensen op staan, kun je vast wel zeggen dat de 'load' wat minder zwaar is
Hmm. Als GoT er nou zo bijzonder uitzag... Maar vind de kleurtjes enzo best brak, waarom zou iemand dat jatten
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Hé, dat is leuk.. Moet je eens registreren en een achterlijk groot icon nemen die steeds de hele layout vern kt.. Hehe..
Trouwens, dátgene wat ze zelf hebben gemaakt, Nieuw Onderwerp en Antwoord knoppen onder andere, past helemaal niet bij de rest van de site.
Dat "Gebruikers status" systeem is ook gaar bedacht.
Trouwens, dátgene wat ze zelf hebben gemaakt, Nieuw Onderwerp en Antwoord knoppen onder andere, past helemaal niet bij de rest van de site.
Dat "Gebruikers status" systeem is ook gaar bedacht.
[ Voor 0% gewijzigd door Expander op 02-08-2002 22:41 . Reden: toevoeging ]
Expanding the inexpandable
waarom hebben ze tweaky niet meegeript?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
dat is pas lameExpander schreef op 02 augustus 2002 @ 22:39:
Hé, dat is leuk.. Moet je eens registreren en een achterlijk groot icon nemen die steeds de hele layout vern kt.. Hehe..
*knip*

Hoe zou jij het vinden als je op je eigen forumpje de style van je favorite forum probeert na te maken, en er komen opeens allemaal lui er de boel verpesten?
Laat iemand van het MT gewoon ff een mailtje sturen, als ze vinden dat het niet door de beugel kan, dan komt het allemaal wel goed.
Daar zit overduidelijk copyright op, dus ik denk dat ze die daarom maar niet overgenomen hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 02-08-2002 22:45 . Reden: toevoeging ]
Hmm ik zie de overeenkomst niet

Het is FRIET!
mwahaha, moet je 's op dat inschrijven klikken.
Whaha, Begint met Engels en gaat over in Nederlands, volgens mij is er niets origineels aan dat forum.This forumbord heeft COPPA (Child's Online Privacy Protection Act) compliancy aan staan. Dit betekent dat je....
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
* Yellow|A snapt nog steeds niet dat mensen die paarse layout steeds jaten
Okay, ik ben er na een paar jaar wel aan gewent geraakt, maar nog steeds, no offence enzo, het is paars!
Okay, ik ben er na een paar jaar wel aan gewent geraakt, maar nog steeds, no offence enzo, het is paars!
|{ brrr }] |
Die kleuren zijn idd behoorlijk fout. Maar wel heel prettig om met die achtergrondkleuren topics te lezen. En aangezien veel mensen (neuh... ik niet, hoe kom je er bij?
) hier aardig wat uren per dag doorbrengen is dat toch wel fijner voor je ogen.

Verwijderd
Het is geen paars vind ik:Yellow|A schreef op 02 augustus 2002 @ 22:50:
* Yellow|A snapt nog steeds niet dat mensen die paarse layout steeds jaten

Het oogt paars. Toegegeven volgens photoshop is het Pantone 7444 C, maar in mijn wereld van simpele namen voor simpele kleuren is het paars 
Lila kan ik accepteren als ander antwoord, maar ik blijf het paars noemen.
* Yellow|A merkt trouwens op dat 'ie jatten met een T geschreven had in zijn vorige post
Lila kan ik accepteren als ander antwoord, maar ik blijf het paars noemen.
* Yellow|A merkt trouwens op dat 'ie jatten met een T geschreven had in zijn vorige post
|{ brrr }] |
Klik ik onderaan dat forum op: Powered by XMB v1.11d, kom ik op http://www.xmbforum.com/ en wat staat daar:
Have you got it all? Make your community stand it, pre-order the xmb expansion cd 1 from the xmb shop and get everything to make your community - More Info.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
xmb is gewoon een normale skinable forum engine
alleen die gasten van cibber paleis waren niet echt in de mood om te skinne blijkbaar
alleen die gasten van cibber paleis waren niet echt in de mood om te skinne blijkbaar
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Op het forum staan: 55 gebruikers, 145 onderwerpen en 5521 posts. Ons nieuwste lid is justmental
die naam komt me bekend voor
maar die gozer mag wel eens wat aan spellingscontrole doen, alcohollisten, gelult....
die naam komt me bekend voor
maar die gozer mag wel eens wat aan spellingscontrole doen, alcohollisten, gelult....
Henk
ehm... kan aan mij liggen maar volgens mij valt dit onder een andere categorie.SH007 schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
[...]
dat is pas lame
Hoe zou jij het vinden als je op je eigen forumpje de style van je favorite forum probeert na te maken, en er komen opeens allemaal lui er de boel verpesten?
Dat ze daar niet de moeite hebben genomen om een maximale afmeting voor de usericons in te stellen is hun probleem. Wij als gebruikers kunnen natuurlijk niet overal rekening mee gaan houden
Nu ook zonder stropdas
Zo goed is 'ie echt niet geripped hoor 
Maar 't is wel verboden, Zeef jongen, gooi 'm down
Pikant detail:
Dit is een foto van een van de bezoeksters van dat forum

Maar 't is wel verboden, Zeef jongen, gooi 'm down
Pikant detail:
Dit is een foto van een van de bezoeksters van dat forum
Euh dat mag toch nie, is een logo!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Pagina: 1