Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Ik heb ook een vodafone abbo enne ik heb ze laatst hier over gebeld en ze ondersteunen nog geen GPRS ze zijn wel al bij de test fase vertelde hij me maar ja of dat waar is
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ik kan je zeggen je zit er helemaal naast !
Ik heb namelijk GPRS van vodafone, ik heb het nu 2 maandjes ofzo (migratie van d* naar vodafone). Maar als je het wil hebben kan je het beste even naar een citypoint gaan, zij mogen het alleen verkopen ! Qua snelheid weet ik het niet zo ik gebruik het met een nokia 6510 incombinatie met een ipaq 3630 (infrarood verbinding). De kosten zijn 12,60 Euro ex BTW voor 5MB per maand. Mocht je meer vragen hebben mail of icq maar
Ik heb namelijk GPRS van vodafone, ik heb het nu 2 maandjes ofzo (migratie van d* naar vodafone). Maar als je het wil hebben kan je het beste even naar een citypoint gaan, zij mogen het alleen verkopen ! Qua snelheid weet ik het niet zo ik gebruik het met een nokia 6510 incombinatie met een ipaq 3630 (infrarood verbinding). De kosten zijn 12,60 Euro ex BTW voor 5MB per maand. Mocht je meer vragen hebben mail of icq maar
TheGeneral schreef op 02 augustus 2002 @ 21:33:
Ik heb ook een vodafone abbo enne ik heb ze laatst hier over gebeld en ze ondersteunen nog geen GPRS ze zijn wel al bij de test fase vertelde hij me maar ja of dat waar is
ok dan kost het 12,60, maar hoeveel is 5 Mb?
veel msnen via laptop?
veel logo's/ringtones downloaden?
veel mail?(zonder al die doorstuurmailtjes)
ik vind 't namelijk een beetje moeilijk inschatten hoeveel ik moet nemen
1 MB 5 MB 20 MB 50 MB
8,40 12,61 37,82 84,03
veel msnen via laptop?
veel logo's/ringtones downloaden?
veel mail?(zonder al die doorstuurmailtjes)
ik vind 't namelijk een beetje moeilijk inschatten hoeveel ik moet nemen
1 MB 5 MB 20 MB 50 MB
8,40 12,61 37,82 84,03
Verwijderd
Heb een tijdje mogen spelen met een Vodafone GPRS abbo in mijn T68i (in de regio Breda). Ondanks dat ze af en toe eens een tijdje uit de lucht waren heb ik goede ervaringen hiermee. Echt snelheden heb ik niet kunnen testen, maar 't komt me allemaal wel snel over.
WirelessWeb is beschikbaar bij alle abonnementen, met uitzondering van Vodafone Budget, en verkrijgbaar bij onder andere Vodafone Business Point en City Point.
Je moet even kijken naar het soort gebruik:
- WAPPEN (?!) dan kom je met 1MB heel ver
- downloaden van een paar logo's ringtones of simpele e-mailtje: 5MB
- ga je chatten en wil je veel of grote e-mails binnen halen of misschien ook af en toe via een laptop of pda online dan kun je beter 20MB nemen.
- WAPPEN (?!) dan kom je met 1MB heel ver
- downloaden van een paar logo's ringtones of simpele e-mailtje: 5MB
- ga je chatten en wil je veel of grote e-mails binnen halen of misschien ook af en toe via een laptop of pda online dan kun je beter 20MB nemen.
BVD MVG VDL
Ik heb sinds januari GPRS van Vodafone. Met regelmatig MSNen, wappen, internetten en e-mailen heb ik aan 5 MB p/m genoeg. Als ik flink wat ga streamen (bijvoorbeeld internetradio op m'n PocketPC) op 64 kbit/s (werkt echt!) ben ik zo een paar MB extra kwijt
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik lees net dat op de vodafonesite dat de eerste 2 maanden gratis zijn van het GPRS abonnement (wireless web)
Als ik me niet vergis liep die actie tot eind september. Maar ja, ik kan me dus vergissen! Waar zag je dat staan?_Richie_ schreef op 04 oktober 2002 @ 15:41:
Ik lees net dat op de vodafonesite dat de eerste 2 maanden gratis zijn van het GPRS abonnement (wireless web)
CORRECTIE: actie loopt tot eind november!!!
[ Voor 0% gewijzigd door VDL op 05-10-2002 12:11 . Reden: VERGISSING ]
BVD MVG VDL
Pagina: 1