Toon posts:

Diablo 2 hardcore wieowie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren is mijn level 20 closed hardcore Paladin overleden....snif....

Gelukkig kwam het niet door lag maar door eigen stommiteit.

Zijn hier mensen die d2 hardcore open/closed spelen en zo ja, wat is het hoogste character level wat je hebt gehaald?

Groets,
HC
Groets,

Verwijderd

Mijn figuur is babarian level 99

Verwijderd

Hardcore is alleen voor de harde kern van de Diablo spelers... een keertje lag en daar ligt je lvl 46 necro waar je 3 weken voor hebt gespeeld :(

---------------------------------------
A r e t e q

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 16:33 schreef mr-orange het volgende:
Mijn figuur is babarian level 99[/quote]En is dat ook zonder cheaten? :)
Ik heb Diablo2 op Hell difficulty op lvl 59 uitgespeeld, normal en NM op 27 en 44. Maar ik ga dus echt niet van 59 tot lvl 99 blijven rondhakken in die hell hell. dat lijkt me nou echt het saaiste wat er is.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Tja ik ben al 2x een lvl 20 hc popje kwijtgeraakt door lag ...
Nu als ik een beetje lag zie. (dus de verbinding valt weg) dan druk ik op alt+f4. :)

Voor mensen die een keer met mij willen playen .. mijn acount naam is: Dutchknight
Ik speel nu op de europe server met een sorc met de naam: Dutchsorceress

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja die lag is dus het probleem, op dit moment speel ik open hardcore met een paar vrienden om te voorkomen dat ik mijn char kwijtraak aan een lamer die cheat, dat vind ik nog erger dan lag.

Iedereweg, als iemand een keer zin heeft om hardcore open te spelen, mijn accountnaam is heartcore, icq 8594525.

Groets
HC

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:39
Waar kun je, in het spel, zien of de verbinding gaat droppen? Lijkt me wel handig om te weten...

omniscale.nl

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
weet iemand hier wat je met een oor kan doen ??

kom om eerlijk te zijn steeds meer mensen tegen die een level 33 zijn en dan een level 12 gaan aanvallen maar heb dit al een paar keer overleeft :)
ok vraag niet hoe

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Topicstarter
Een oor is een troffee, niets meer en niets minder :-)

Ik heb er eentje in mijn inventory, die was van een maat van me waar ik een lanparty had. Zijn eerste woorden toen ie Diablo 2 had gestart waren 'He eikel geef mij eens een goed zwaard'. Waarop ik zei, tuurlijk joh, dan moet je even meelopen totaan buiten town....gniffel

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 22:46 schreef Clay het volgende:
En is dat ook zonder cheaten? :)
Ik heb Diablo2 op Hell difficulty op lvl 59 uitgespeeld, normal en NM op 27 en 44. Maar ik ga dus echt niet van 59 tot lvl 99 blijven rondhakken in die hell hell. dat lijkt me nou echt het saaiste wat er is.[/quote]Ja, het is zonder cheaten:)
Blijven rond hakken was ook erg saai, maar ik heb ook hulp gehad van iemand

Verwijderd

lvl 99? daarvoor moet je denk ik zo'n 1000 uur voor spelen (zonder cheaten), das dus ongeveer een jaar lang elke dag 3 uur spelen.. mmm, sure :P

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 14:29 schreef HeartCore het volgende:
Een oor is een troffee, niets meer en niets minder :-)[/quote]das wel minder in diablo I had je er nog wat aan :)

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:39
Misschien is mijn geheugen niet zo goed, maar wat kon je er in Diablo I mee doen dan?

omniscale.nl

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 16:33 schreef mr-orange het volgende:
Mijn figuur is babarian level 99[/quote]Ik vind het moeilijk te geloven dat je dat gehaald hebt zonder cheaten:( Wie is het met me eens?

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

in diablo 1 kreeg je voor een oor een goudstuk ;)

• Bert

Bert

in diablo 1 kreeg je voor een oor een goudstuk ;)

• Bert

Bert

en een lvl 99 barbarian vind ik als lvl 49 amazone (met takke veel uren) niet geloofwaardig... zeker niet als het hier om een hardcore caracter gaat...

Verwijderd

Topicstarter
Een level 99 hardcore karakter? Ja duh!

Na level 80-90 gaat het extreem langzaam, het is bijna onmogelijk om level 99 te halen.

Damn, ik vond level 20 al moeilijk zonder 1 keer dood te gaan ;-)

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
ik geloof dat het met expension wat veranderd is maar er zijn nu 2 hardcore level 99 en dat zijn sorcereses dus... gewone chars zijn er al stuk of twintig level 99, er zijn zelf al druid en assassin level 99.

Verwijderd

Op maandag 16 oktober 2000 16:33 schreef mr-orange het volgende:
ja sure. open character met cheat zeker. lvl 99 is haast onmogelijk. op closed hebben 2 groepen een keer geprobeerd lvl 99 met een barbarian (GerBarb & RussBarb) te halen.
door een high skilled team en een naadloos rooster werd er constant met de barb gespeeld in hell. en dan nog duurde t weken voordat er 1tje bij de 99 was. en dat zal jij wel ff in je 1 tje in een paar weken gedaan hebben he...sure...

Verwijderd

Op 16 oktober 2000 16:33 schreef mr-orange het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat je dat gehaald hebt zonder cheaten:( Wie is het met me eens?
[/quote]

Ik, ik geloof er ook geen moer van :(

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb een amazone level 27 HC gehad

DIED OF LAG !! |:( :( :r :r

sinds dien speel ik nooit meer diablo2 omdat ik gewoon tering ziek werd van de lag soms (ik heb zelf kabel)

Verwijderd

Moeilijk? HAH, met de expansion is lvl 99 SUPERGEMAKKELIJK!!! volgende ladder run ga ik dus echt wel bovenaan staan. (geen hc) Zonder expansion is het idd suupermoeilijk om een hoog level te halen, maar met expansion niet. Act5 is gewoon suuuuupergemakkelijk knokken. Is dus gewoon een makkie als je de expansion hebt.

BTW ik ben met een pala in 1 dag lvl 38 geworden.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 19:03 schreef iefje het volgende:
in 1 dag??? hoe, als ik vragen mag?? ik ben met mijn necro een week bezig geweest om daar te komen (niet expansion, althans tot lvl30 niet)...

• garak
  • Laatst online: 05-05 02:05
hardcore is kewl :)
week geleden alleen lvl 70 sorc. verloren :(
nu weer een nieuwe en die is al weer lvl 72 :)

lvl 38 in 1 dag is niks bijzonders hoor denk dat ik in 1 dag de 60 wel makkelijk kan halen

Verwijderd

lol ik ben echt geen rpg freak maar dit klinkt allemaal wel geinig :) hardcore hell etc

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 19:03 schreef iefje het volgende:
Yeah right, ik geloof ik echt voor geen meter hoor.

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 23:35
Ik ben in de herfst vakantie met m'n soceress begonnen, en ik heb net gisteren Baal verslagen.
Ze is nu al level 37, maar ik denk niet dat ze nog veel verder gaat want ik ga nu vooral met m'n level10 druid op de realm spelen.
Hardcore doe ik niet aan, want het lijkt me echt gewoon kut als je je character na een aantal maanden/weken spelen ineens kwijtraakt.

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik vond het een beetje saai worden dus ben maar met hardcore char begonnen nu level 18 barb.

Verwijderd

je kan in 2 dagen level 80 worden met sorc, dat kan dus echt wel.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 20 juli 2001 14:56 schreef C0d3X het volgende:
je kan in 2 dagen level 80 worden met sorc, dat kan dus echt wel.
48 uur achterelkaar misschie?
het is heel moeilijk om nog te level uppen na level 75 vinnik (sorc level 78 en een baba level 77)
Pagina: 1