Sony CDP E200 binnen 1 maand 2x stuk

Pagina: 1
Acties:

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:13
Ik wil graag weten of er problemen bekend zijn met de Sony CDP E200 monitor. De mijne knalde na iets meer dan 1 jaar en de rook kringelde overal naartoe. Na 4 weken op de reparatie gewacht te hebben, knalde hij het weekend erna (ongeveer 5 uur aangehad) alweer. Knal en rook.
De eerste keer kreeg ik nog een reactie van Sony (hoogspanningunit vervangen) maar de 2e keer zat er niet eens een briefje bij. Nu doet ie het inmiddels al weer 4 weken prima, maar ik durf hem nog steeds niet zonder toezicht aan te laten, straks brand het hele huis af. Phillips heeft ook een poosje problemen gehad met tv's als ze op stand-by stonden. Is zoiets ook van deze SOny monitor bekend?

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 15:40
als ik jou was zou ik een nieuwe monitor eisen, en niet genoegen nemen met een reparatie!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:24

Ankh

.Howdy

Celmis schreef op 03 augustus 2002 @ 17:30:
als ik jou was zou ik een nieuwe monitor eisen, en niet genoegen nemen met een reparatie!
dat is nou eenmaal sony.. die reparen alles

Verwijderd

neem ff contact op met je dealer en anders met Sony in hoofddorp die willen je altijd wel helpen

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:13
Even ter verduidelijking: Ook al zit er de welbekende streep in mijn scherm, ik ben errug tevreden over mijn monitor en alles is ook allemaal keurig onder garantie gerepareerd.
Ik was eigenlijk ook een Sony-fan, mede reden om hem te kopen.
Maar ik heb dus blijkbaar gewoon pech gehad? Punt is dat ik mijn monitor niet meer onbeheerd achter durf te laten, als ie in de fik vliegt terwijl ik er niet bij ben, kan alles wel in de brand vliegen.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Celmis schreef op 03 augustus 2002 @ 17:30:
Je hebt niets te eisen.
Is allemaal leuk en aardig, maar je hebt gewoon 3 jaar garantie op het product.
Zeker als de monitor al een jaartje oud is, dan krijg je bijna nooit een nieuwe monitor.
De leverancier is absoluut niet verplicht om jouw een nieuw product te geven, zelfs niet na 1 week.
Je zult dus genoegen moeten nemen met een vergelijkwaardig of beter product, wat dus een gerepareerd exemplaar kan zijn of soms een nieuw exemplaar, maar je hebt hier zelf niet veel aan in te brengen wat overigens ook logisch is.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Pagina: 1