xbox; wat erbij kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Moet ik dit erbij kopen?

http://www.bartsmit.com/w...bbladid=0&productid=39431
of kan savegames op die harde schijf?

http://www.bartsmit.com/w...bbladid=0&productid=38766
heb ik dat nodig om hem aan te sluiten op de pc?

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56

Jox444

Honestly....

Savegames kunnen op de HD, en aanlsuiten op je pc :? aan je tv-in ofzo :?

En die kabel zat er bij mij bij, met oook nog een scart uit/in-gang erbij.

Koop een extra controler erbij, altijd leuk om te multiplayeren :P

Het is FRIET!

Verwijderd

als de search het deed kon ik je wijzen op het grote topic :)

maar een memory card, is handig voor als je je saves mee wil nemen naar iemand anders

en het hangt natuurlijk van jezelf af of je dit moet kopen...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2002 21:00 . Reden: aanvulling ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Games kan ook handig zijn....

• Hbeez
maar die kabel hoeft dus niet?

Verwijderd

nee

Verwijderd

Son_Gohan schreef op 02 augustus 2002 @ 21:01:
maar die kabel hoeft dus niet?
ik zou niet weten waarom :?

• Jox444

Jox444

Honestly....

advanced audio kabel of iets dergelijks is ook wel leuk als je een dikke dd5.1 set hebt.
Of de dvd afstandbediening, zodat je dvd's kunt kijken op je xdoos.....

Het is FRIET!

• Hbeez
Ja, ik koop dan gewoon zo'n board, dvd afstandsbediening en een extra controller..en als ik dan nog geld over heb spelletjes :)

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Koop zo een chip waarmee je pc games op de xbox kan draaien :)

March of the Eagles

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12-2025

Mathizsias

Drizzt

Een Handgranaat, om de console samen met jou op te blazen :Y)

* Mathizsias is een Sony aanhanger, en biedt zijn verontschuldigingen aan voor deze uitbarsting

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 24-01 09:19
Tidus schreef op 02 augustus 2002 @ 22:12:
Een Handgranaat, om de console samen met jou op te blazen :Y)

* KeRsTmAnNeKe is een Sony aanhanger, en biedt zijn verontschuldigingen aan voor deze uitbarsting
* KeRsTmAnNeKe geeft een granaat aan Tidus om zijn sony geval op te blazen ;)

Kvind dat "aanhanger" gedoe beetje overdreven, kheb gisteren Cube gekocht, om de reden dat de games mij het meeste aanspreken, vormpje, grootte en kleur van console maken mij niks uit, als de games maar goed zijn

Verwijderd

Hacku schreef op 02 augustus 2002 @ 22:02:
Koop zo een chip waarmee je pc games op de xbox kan draaien :)
???? dat hoeft al niet hoor. PC games komen al op de xbox :P . RTCW,Counter Strike,Max Payne, MOH:AA, GTA3 enz. lol

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 08:29:
[...]
???? dat hoeft al niet hoor. PC games komen al op de xbox :P . RTCW,Counter Strike,Max Payne, MOH:AA, GTA3 enz. lol
Wanneer komen MOHAA en GTA3 uit voor de X-Box dan? Want daar zit ik best wel op te wachten eigenlijk. Maar een maat van me zei dat GTA3 helemaal niet uit kwam voor de X-Box. Maarja, da's ook zo'n Cube-aanhanger ;) Maar wanneer komt GTA3 dan, is dat al bekent?

P R N D

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 09:28
Een vuilnisbak is ook wel handig.

Sorry... vind het gewoon een ontzettend saaie console. Het gros van de spellen is op andere platforms te krijgen, grafisch is het gewoon gigantisch overhyped (het IS niet beter dan wat ik op de PS2 of de Gamecube zie) en het is M$ for god's sake.

Het heeft maar één ding in zijn voordeel spreken, en zelfs dat voordeel heb zijn nadeel: Halo. Een ontzettend veelbelovend PC/Mac spel door M$ gejat en tot een bovengemiddelde FPS gemaakt op de box. Halo had een nieuwe revolutie in FPS en dan m.n. multiplay kunnen inleiden, en dat heeft Bill en zijn box ons onthouden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ah en omdat het ms is, is ut gelijk slecht ?
altijd dat gedoe van M$ zo te noemen, maar ondertussen bijna altijd wel windows draaien.
Als je het slecht vind draai het dan ook niet en begin nie gelijk het is m$ en dus slecht :r

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Ik zou voor een mod-chip gaan :P :9

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

twi

Als je erbij koopt wat je hier voorstelt, dan gooi je je geld grandioos weg. Ten eerste zit zo'n kabel er standaard al bij, en ten tweede kan je saven op de hard disk. Als je 'm op je PC wilt aansluiten (monitor neem ik aan :? ) dan moet je een VGA-Box ervoor kopen. En ik vrees dat die niet heel goedkoop zullen zijn. Bovendien, waarom wil je in vredesnaam een Xbox op een monitor aansluiten? De enige reden daarvoor zou zijn dat je een beamer hebt of iets dergelijks, want een console behoort gewoon op een mooie grote TV aangesloten te worden.

En over al die fanboys hierboven: ik hoop dat de ban-per-forum optie snel wordt uitgevonden door de heren van Parse, want het onkundige Xbox-bashen zonder reden begint me hier op GoT de neus uit te lopen. Bah. Het enige wat wel grappig was om te lezen is de Halo-jaloezie van s_roubos.

Verwijderd

nose schreef op 03 augustus 2002 @ 10:37:
[...]
Wanneer komen MOHAA en GTA3 uit voor de X-Box dan? Want daar zit ik best wel op te wachten eigenlijk. Maar een maat van me zei dat GTA3 helemaal niet uit kwam voor de X-Box. Maarja, da's ook zo'n Cube-aanhanger ;) Maar wanneer komt GTA3 dan, is dat al bekent?
Ik heb geen idee maar het is wel announced. En btw je icoon zuigt :P . Beach Spikers word een veel beter spel (lees: Sega ownt gewoon in sport spellen). Let op mijn woorden :) . (oh ja ik ga beach spikers dus niet kopen want volley-bal spellen is niet wat je zegt: woep tie doe ik ga de hele dag volley ballen).

• twi

twi

nose schreef op 03 augustus 2002 @ 10:37:
Maar wanneer komt GTA3 dan, is dat al bekent?
GTA3 komt inderdaad niet. Da's zo'n Halo-gevalletje voor de Xbox: Sony heeft fiks geld op tafel gelegd om de enige console te zijn die dat spel in de collectie heeft. Tot 2004 console-exclusief voor PS2

• nose

nose

size matters

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 11:53:
[...]
je icoon zuigt :P . Beach Spikers word een veel beter spel.
Boeiuuhh! t Zijn wel lekkere wijffies :9~

P R N D

Verwijderd

twi schreef op 03 augustus 2002 @ 11:53:
Als je erbij koopt wat je hier voorstelt, dan gooi je je geld grandioos weg. Ten eerste zit zo'n kabel er standaard al bij, en ten tweede kan je saven op de hard disk. Als je 'm op je PC wilt aansluiten (monitor neem ik aan :? ) dan moet je een VGA-Box ervoor kopen. En ik vrees dat die niet heel goedkoop zullen zijn. Bovendien, waarom wil je in vredesnaam een Xbox op een monitor aansluiten? De enige reden daarvoor zou zijn dat je een beamer hebt of iets dergelijks, want een console behoort gewoon op een mooie grote TV aangesloten te worden.

En over al die fanboys hierboven: ik hoop dat de ban-per-forum optie snel wordt uitgevonden door de heren van Parse, want het onkundige Xbox-bashen zonder reden begint me hier op GoT de neus uit te lopen. Bah. Het enige wat wel grappig was om te lezen is de Halo-jaloezie van s_roubos.
Maja ik zie hier niet zoveel smashen van consoles. Je moet blij zijn dat het hier nog redelijk rustig blijft en het nog bij kleine grapjes word gehouden (ook over de gamecube). Dat jij je opreegt aan de feiten daar kan ik niks aan doen. De xbox doet het gewoon slecht. En MS had dit dus helemaal niet verwacht. De xbox is een grote flop in Japan. In Europa valt dat wel weer mee maar het gat word steeeds groter tussen de gamecube en xbox. Wacht maar tot SMS (om jou effe uit te leggen dit is dus de kiddy game super mario sunshine dat dus nintendos bye bye is aan de xbox.) En in Amerika verkoopt de xbox veel beter als de gamecube (instelling amerika: Groter is Beter (denkt men :P )). Maar dat word langzaam ook ingehaald en met SMS al helemaal.

Tja ik ben een gamecube fanboy (lees: Geen nintendo die hard want ik had een psx want ik had mijn n64 verkocht). Dat mijn posts dat ook laat blijken is ook gewoon zo. Maar ik zie hier echt niet zoveel gesmash als bv. op andere forums hoor. En ik zie vaker xbox fanboys de gamecube smashen dan andersom. Zoals ik al zei: Dat je gefrusteerd ben begrijp ik maar dan hoef je dat niet hier af te reageren :) .

(misschien ben ik te hard met de feiten in mijn bericht....sorry)

Verwijderd

s_roubos schreef op 03 augustus 2002 @ 10:40:
Het heeft maar één ding in zijn voordeel spreken, en zelfs dat voordeel heb zijn nadeel: Halo. Een ontzettend veelbelovend PC/Mac spel door M$ gejat en tot een bovengemiddelde FPS gemaakt op de box. Halo had een nieuwe revolutie in FPS en dan m.n. multiplay kunnen inleiden, en dat heeft Bill en zijn box ons onthouden.
Nou sorry, maar zo geweldig vind ik Halo niet.

Maar de Xbox schopt gewoon zwaar kont, qua graphics en qua games. Ik heb nu alle drie de consoles thuis staan, maar de Xbox roelt. Ik ben ook een Sony-aanhanger hoor, maar de PS2 heeft zijn beste tijd gehad, tot de PS3 er is vermaak ik me met een Xbox. Niet zo kinderachtig als de Cube (ja, dat is 'ie nog steeds, zegt iedereen die hem voor het eerst ziet) en gewoon een aantal brute spellen. Bijv. dat DOA Beach-spul, Sega GT 2002 en Golf Outlawz.

Met een Xbox zit je wel goed, ik wacht alleen tot ze in september die nieuwe versie hebben uitgebracht (Xbox die ik heb is van m'n broer).

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 12:08:
[...]Nou sorry, maar zo geweldig vind ik Halo niet.

Maar de Xbox schopt gewoon zwaar kont, qua graphics en qua games. Ik heb nu alle drie de consoles thuis staan, maar de Xbox roelt. Ik ben ook een Sony-aanhanger hoor, maar de PS2 heeft zijn beste tijd gehad, tot de PS3 er is vermaak ik me met een Xbox. Niet zo kinderachtig als de Cube (ja, dat is 'ie nog steeds, zegt iedereen die hem voor het eerst ziet) en gewoon een aantal brute spellen. Bijv. dat DOA Beach-spul, Sega GT 2002 en Golf Outlawz.

Met een Xbox zit je wel goed, ik wacht alleen tot ze in september die nieuwe versie hebben uitgebracht (Xbox die ik heb is van m'n broer).
Idd Halo is zo geweldig niet. maar die titels die jij noemt moet je nog maar afwachten he. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Tuurlijk dat is waar, maar na het spelen van Rallisport enz. heb ik er alle vertrouwen in. En Golf Outlawz wordt gewoon een hoop lol, kan niet anders. Maar het kan ook allemaal floppen, en daarom wacht ik iig nog even t/m september.

• twi

twi

Ik heb hier op het forum anders nog geen enkele Xbox fanboy gezien. Allen willen ze best een GameCube of een PS2, waaronder ik. Ze zijn meer game-fan dan fanboy van een console. Ik baal er alleen van dat ik dat telkens erbij moet zetten om reacties als die van jou nu te 'voorkomen'.

Ik vraag me alleen af waarom er in elk Xbox-topic mensen zijn die per sé weer iets erover willen afkraken. Ofwel met een 'lollige' opmerking, ofwel met 'feiten' zoals jij hierboven zegt. Xbox verkoopt 3x zo slecht in Japan, maar de GameCube valt aldaar ook tegen, gezien 'ie 5x zo slecht verkoopt als de PS2. De Xbox loopt als een trein in Amerika. Wat de GameCube daar doet weet ik niet, maar ik vermoed dat het kubusje een vrij ruime achterstand heeft. Hier in Europa lijkt de GameCube het iets beter te doen dan de Xbox, maar volgens mij is het verschil hierin nihil. En SMS (ironische afkorting trouwens) is misschien wel een steunpilaar van de GameCube en zal ongetwijfeld ontzettend goed verkopen. Maar de Xbox is inmiddels al zoveel verkocht dat het gewoon een concurrent zal blijven voor de GameCube. Het is wachten tot Tekki, Splinter Cell en Ninja Gaiden zodat ook Japan qua Xboxen begint te lopen.

Maar dit alles...Tsja, ik snap nog niet zo waarom telkens PS2'ers en GC-fans hier hun ongenoegen over de Xbox moeten uiten? Ik heb mezelf, in tegenstelling tot veel PS2 of GC-fans, namelijk bij mijn weten ook nog nooit gezien in een GameCube-topic om te zeggen dat het spelaanbod niks voorstelt en absoluut niet beter is dan de Xbox o.i.d. Ik heb die behoefte nou eenmaal niet, tenzij men 'mijn' console gaat aanvallen op dergelijke punten.

• twi

twi

Dan kan je vrij lang wachten, want de huidige Xbox zal geen dramatische veranderingen ondergaan de komende anderhalf jaar (totdat die dure met harddisk-recorder er is). En aangezien die rond de 500 dollar zal gaan kosten...

Verwijderd

De reden dat er nog niet zulke goede games voor zijn (en dat geldt dus ook voor de cube!!) is dat deze ALTIJD in het najaar uitkomen, aangezien de XBOX nog geen najaar heeft gezien in Europa lijkt het me duidelijk waarom er nog geen echte toppers voor zijn...

En iedereen die zegt dat er nu al echte toppers voor de cube zijn lult uit zijn nek..., die komen ook pas dit najaar.

• Wom
  • Nu online

Wom

twi schreef op 03 augustus 2002 @ 12:20:
Ik heb hier op het forum anders nog geen enkele Xbox fanboy gezien. Allen willen ze best een GameCube of een PS2, waaronder ik. Ze zijn meer game-fan dan fanboy van een console. Ik baal er alleen van dat ik dat telkens erbij moet zetten om reacties als die van jou nu te 'voorkomen'.

Ik vraag me alleen af waarom er in elk Xbox-topic mensen zijn die per sé weer iets erover willen afkraken. Ofwel met een 'lollige' opmerking, ofwel met 'feiten' zoals jij hierboven zegt. Xbox verkoopt 3x zo slecht in Japan, maar de GameCube valt aldaar ook tegen, gezien 'ie 5x zo slecht verkoopt als de PS2. De Xbox loopt als een trein in Amerika. Wat de GameCube daar doet weet ik niet, maar ik vermoed dat het kubusje een vrij ruime achterstand heeft. Hier in Europa lijkt de GameCube het iets beter te doen dan de Xbox, maar volgens mij is het verschil hierin nihil. En SMS (ironische afkorting trouwens) is misschien wel een steunpilaar van de GameCube en zal ongetwijfeld ontzettend goed verkopen. Maar de Xbox is inmiddels al zoveel verkocht dat het gewoon een concurrent zal blijven voor de GameCube. Het is wachten tot Tekki, Splinter Cell en Ninja Gaiden zodat ook Japan qua Xboxen begint te lopen.

Maar dit alles...Tsja, ik snap nog niet zo waarom telkens PS2'ers en GC-fans hier hun ongenoegen over de Xbox moeten uiten? Ik heb mezelf, in tegenstelling tot veel PS2 of GC-fans, namelijk bij mijn weten ook nog nooit gezien in een GameCube-topic om te zeggen dat het spelaanbod niks voorstelt en absoluut niet beter is dan de Xbox o.i.d. Ik heb die behoefte nou eenmaal niet, tenzij men 'mijn' console gaat aanvallen op dergelijke punten.
Misschien het feit dat ze zichzelf willen overtuigen dat ze de beste console hebben gekocht. En daardoor de andere consoles naar beneden willen drukken. Dit om ze een beter gevoel over hun eigen console te geven ? Ik weet het ook niet precies, maar ik vind het wel grappig om te lezen altijd.

Ik heb trouwens een Xbox en ben daar dik tevreden over.

• nose

nose

size matters

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 12:51:
De reden dat er nog niet zulke goede games voor zijn (en dat geldt dus ook voor de cube!!) is dat deze ALTIJD in het najaar uitkomen, aangezien de XBOX nog geen najaar heeft gezien in Europa lijkt het me duidelijk waarom er nog geen echte toppers voor zijn...

En iedereen die zegt dat er nu al echte toppers voor de cube zijn lult uit zijn nek..., die komen ook pas dit najaar.
Inderdaad, je hebt gelijk. Voor dit najaar staan er aardig wat games geplant waar ik naar uitkijk. Maar ik vind DOA3 trouwens wel een topper hoor.

P R N D

Verwijderd

Ja ok, DOA3 en Halo daar buitengelaten dan :)

Verder zijn er nog wel toffe games, maar niet de echte toppers waar ik op zit te wachten :) (Splinter Cell, Brute Force, Blinx etc.)

Verwijderd

Hier stond een dubbelpost, exuses.

Verwijderd

Yoda schreef op 03 augustus 2002 @ 11:21:
Ik zou voor een mod-chip gaan :P :9
Weet iemand misschien hoeveel zo'n modchip kost? (ff voor de duidelijkheid, ik vraag hier dus alleen de prijs, niet waar ik 'm kan kopen, hoe het heet enz, alleen de prijs :))
[...]
Bijv. dat DOA Beach-spul, Sega GT 2002 en Golf Outlawz.

Brute naam! :D Golf Outlawz Hopelijk draaien ze ook muziek van de Outlawz in het spel :D
En wat zit er dan in die nieuwe Xbox versie? Ik zag iemand zeggen harddisk recorder ofzo maar is dit alles? Want ik weet niet wat die recorder is namelijk. :)

Verwijderd

Sorry daar ging iets fout :o :o

Verwijderd

die gozer wil een xbox en geen gezeim hoe slecht hij is
want in mijn ogen is de gamecube weer bagger slecht en bij heb meschien playstation2
laat die jongen kopen wat hij wil
het is tenslotte zijn geld

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

in Nederland verkoopt de Gamecube echt wel veeel beter als de Xbox...
ik spreek in uit ervaring want ik werk in een gameshop en spreek vaak met de filliaalmanger van de bartsmit in de buurt en die heeft ook dezelfde conclusie:
de XBox is geflopt in nederland, en nee ik bedoel niet dat niemand hem koopt maar de verkoop valt gewoon zwaar tegen.
we verkopen per week rond de 12 cubes en 2/3 xboxen hetzelfde met de games.

in Amerika verkoopt de xbox idd beter als de gamecube maar dat komt vooral omdat de mensen idd denken dat groter beter is (zie hun auto's) en M$ daar gewoon de baas is bijna het is gewoon bijna hun land :D
(de intro van de resident evil film die binnenkort er in bios is deed me erg aan M$ denken )

wie zij er ook al weer net hier dat de cube geen goede topgames heeft????
ik ben het daar iig net mee eens hoor
speel de volgende games (uit) en kom dan maar een terug met je grote mond:
-Super Smash bros melee
-Wave Race: blue storm
-Pikmin (origineelste game ooit!!! _/-\o_ :9~

This space is occupied

• Jox444

Jox444

Honestly....

Toch mooi he, hoe iemand vraagt : Wat moet ik bij mijn Xbox erbij kopen ?? ( zie geen ps2 / gc erbij staan jullie wel :? )
En dat het dan in een "Neee mijn gamecube is beter....neeee mijn ps2 is beter....nee mijn gba is beter....nieeeeeTUS!!! mijn PC is veeeuuuul beter ...neeeee mij gamecube is beter want ik heb picmin.........nou en mij ps2 is beter want ik heb gta 3 en die komt lekker niet op de gb en x-box......nnoooouooouuw jullie die niet mijn console hebben zijn allemaal stom "-topic veranderd...(dit geld trouwens voor alle x-box related topics...valt wel op! :( )

Enne twi mag ik jou complimenteren met je nette en verstandige/volwassen post :

Het is FRIET!

Verwijderd

nose schreef op 03 augustus 2002 @ 11:59:
[...]
Boeiuuhh! t Zijn wel lekkere wijffies :9~
idd >:)

Verwijderd

Jox444 schreef op 03 augustus 2002 @ 14:42:
Toch mooi he, hoe iemand vraagt : Wat moet ik bij mijn Xbox erbij kopen ?? ( zie geen ps2 / gc erbij staan jullie wel :? )
En dat het dan in een "Neee mijn gamecube is beter....neeee mijn ps2 is beter....nee mijn gba is beter....nieeeeeTUS!!! mijn PC is veeeuuuul beter ...neeeee mij gamecube is beter want ik heb picmin.........nou en mij ps2 is beter want ik heb gta 3 en die komt lekker niet op de gb en x-box......nnoooouooouuw jullie die niet mijn console hebben zijn allemaal stom "-topic veranderd...(dit geld trouwens voor alle x-box related topics...valt wel op! :( )

[...]
_/-\o_ Idd het valt mij ook vaak op

Verwijderd

Em deze hele discussie heb ik nog niks gezegd over de xbox dat neerhalend is. Ik heb niet gezegd dat het zuigt. Ik heb niet gezegd XBOX SUCKS en Mijn gamecube is de 1337e5t en MS kan daar niet tegen op. Ik heb niet gezegd dat de xbox een grote flop blijft. En er zijn dus wel xbox fanboys hier die ook wel eens in het grote gamecube topic komen om even te zeiken hoe kiddy het is. Nee jij bent dat niet maar je hebt ze wel. En ik sprak over meerdere forus en niet alleen GOT. Dat mensen zich opeens allemaal voelt aangevallen alleen omdat ik een paar feiten en meningen opnoemde vind ik wel vreemd. Ik heb niks tegen de meningen van andere maar ik heb wel iets tegen xbox fanboys. En sinds dat hun een xbox hebben spreekt dat voor zich dat er wel grapjes daarover word gemaakt. En nee ik flame helemaal niet op Got over de xbox/gamecube. En de grote titels op de xbox zullen niet floppen (en waarom ga ik je niet vertellen want dat is mijn eigen theorie :O ).

En ik ga ook niet verder discusieren. Alles op zijn tijd vertel ik iedereen op het internet.

wat je moet kopen bij je xbox?? een extra controller. Halo,DOA3 en rallisport challenge. Misschien een mem card als je gaat swappen met je vrienden. En voor de rest ben je helemaal klaar om te gaan gamen.. sim-pel. (en misschien ms proberen te kloten om nog zo een reward pack te krijgen :+ + een mod chip ;) ).

Verwijderd

Jox444 schreef op 03 augustus 2002 @ 14:42:

[...]
????? Oh ja. Ik weet niet waar jij dat allemaal vandaan haalt maar dit topic is over iemand die vraagt wat tie voor zijn xbox moet kopen. Dat dit misschien een voorval was in andere xbox topics (als tie al bestaan,Ja ik heb alleen een paar keer gereageerd in het grote xbox topic en voor de rest met al die andere xbox topics heb ik me niet bezig gehouden). Dus effe OT blijven en niet zo aangevallen voelen en je hoeft niet zo dramatisch te reageren. Je kan ook gewoon zeggen dat je een xbox heb en dat je daar blij mee bent en dat je er moe van word dat er niet ontopic word gereageerd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 14:19:
Brute naam! :D Golf Outlawz Hopelijk draaien ze ook muziek van de Outlawz in het spel :D
Golf Outlawz wordt heel bruutjes. Sjek www.teamxbox.com - in dit spel kun je je caddy in elkaar meppen, eigenlijk kun je iedereen in elkaar meppen met je golfstick. >:) En je golft met natuurlijk geile hoeren... Golfen zonder regels.

• twi

twi

FLiP.m0, ik weet niet waarom jij je aangesproken voelt. Dat jij m'n discussie oppikt is interessant, maar m'n eerste post was totaal niet op jou gericht. Meer op de lollige handgranaten en het feit dat Bill himself de ondergang van Halo heeft veroorzaakt door 'm op de Xbox te gooien, en zo de ocharme zieltjes van de PC van een ultieme MP-revolutie heeft beroofd.

Enfin, toevoeging op de post hierboven? Neem niet Rallisport Challenge, maar Project Gotham Racing. Fantastische racing-game waar je echt heel veel tijd in moet steken om alles eruit te halen. Rallisport Challenge is mooi, maar ik vind het niet wereldschokkend. PGR kan GT3 waarschijnlijk nog niet aan, maar het geeft bijna net zoveel spelplezier.

Verwijderd

twi schreef op 03 augustus 2002 @ 15:15:
FLiP.m0, ik weet niet waarom jij je aangesproken voelt. Dat jij m'n discussie oppikt is interessant, maar m'n eerste post was totaal niet op jou gericht. Meer op de lollige handgranaten en het feit dat Bill himself de ondergang van Halo heeft veroorzaakt door 'm op de Xbox te gooien, en zo de ocharme zieltjes van de PC van een ultieme MP-revolutie heeft beroofd.

Enfin, toevoeging op de post hierboven? Neem niet Rallisport Challenge, maar Project Gotham Racing. Fantastische racing-game waar je echt heel veel tijd in moet steken om alles eruit te halen. Rallisport Challenge is mooi, maar ik vind het niet wereldschokkend. PGR kan GT3 waarschijnlijk nog niet aan, maar het geeft bijna net zoveel spelplezier.
PGR was ik helemaal vergeten :D . Rallisport vind ik ook wel een mooi spel (heb em gespeeld in een winkel in amerika). PGR is misschien niet de gt3 killer maar segaGT 2002 word volgens mij wel een concurent :) .

Verwijderd

Ach, Rallisport is een superspel, maar met Project Gotham ben je idd stukken langer bezig.

Het heet trouwens Outlaw Golf.
http://www.teamxbox.com/content.php?id=310

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/109/1021392696.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/109/image5589.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/109/image5366.jpg

En de GT3-concurrent wordt Sega GT 2002.

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/145/1024958361.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/145/1024958370.jpg

http://www.teamxbox.com/screenthumbs.php?gid=145&b=7

Verwijderd

Aha Outlaw Golf. Ik kon al nix vinden op Golf Outlawz :D

Verwijderd

Volgens mij deed deze caddy niet zo goed z'n best....
Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/109/image5360.jpg
...want hij wordt hier in elkaar geramd :D
Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/109/image5356.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/109/image5355.jpg
:D :D
edit: nog een leuk plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/109/image725.jpg
:9~ :P

Verwijderd

Wordt echt een super origineel spel, en super om tegen elkaar te spelen! :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 15:54:
Wordt echt een super origineel spel, en super om tegen elkaar te spelen! :D
Zeker weten :D

• Dr. Strangelove
Nou sorry, maar zo geweldig vind ik Halo niet.
Dat is het ook niet. Maar het had het wel kunnen zijn, als de lijn die was ingezet niet door M$ was afgekapt om het een Xbox launch game te maken. En zelfs op de Xbox had het veel beter kunnen worden, maar er is zoveel van wat er beloofd is door Bungie niet waargemaakt dat het een so-so spel is geworden. En daarvoor leg ik de schuld bij M$. En ga er nou niet bijhalen dat ik dan geen Windows mag draaien als ik een hekel aan M$ heb, want dat slaat nergens op. Ik ben gamer, en zolang Linux te onhandig en te weinig compatible is, MacOSX (ben ik fan van) te langzaam loopt en te weinig software krijgt, zit ik vast aan Bill Gates en zijn inferieure OS. En denk maar niet dat ik daar blij mee ben.

De computerwereld zou er beter uitzien als bedrijven als M$ en Sony zich wat minder schuldig maakten aan het monopoliseren van spellen. Dat zou developers mee vrijheid geven, en de kwaliteit van spellen ten goede komen.

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 11:09 ]

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, een hele tijd geleden heb ik eens een budget pc-spel gezien, wat ook een golfspel was waarbij je je caddy in elkaar kon rammen. Echt origineel is dat dus niet echt..

Verwijderd

Nou en? Het is nog steeds kewl :D

Verwijderd

Wat een gezeik in dit topic, zeg, het gaat over wat er bij de xbox te kopen en kijk wat het word. een groot klote topic zoals ik er nu al duizende gezien heb. Sommige mensen denken dat ze het wiel uitgevonden hebben en alles beter weten als anderen.

Wat fuckt het toch als je maar lekker kan gamen met je maten en lol kan hebben.

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 14:19:
[...]
Weet iemand misschien hoeveel zo'n modchip kost? (ff voor de duidelijkheid, ik vraag hier dus alleen de prijs, niet waar ik 'm kan kopen, hoe het heet enz, alleen de prijs :))
Ik heb de chip voor $53, das een Enigmah-chip.

Owke, ik ga wel even ontopic

Ik heb zelf een Xbox en ben er erg tevreden mee!!! Graphix, geluid, sfeer, alles is gewoon mooi op dit bakkie *D (let op! Ik zeg hier niets over de andere consoles!!!)

• Zelf heb ik een S-video kabel erbij gekocht, zodat je 100beeldlijnen meer hebt op een 100hz breedbeeld.
• Verder uiteraard een 2e gamepad, wat errug leuk is, vooral bij games als DOA3 en Gotham Racing :)
• Ik heb zelf geen DVD afstandbediening erbij gehaald omdat ik al een stand alone heb, maar een maat van me heeft hem er wél bijgehaald, en het beeld is ook erg mooi.

Games:
• Halo: Ik snap niet dat iedereen deez afkraakt, ik vond hem super! En uiteraard is het online ook gaaaaaf!
• Projeckt Gotham Racing: Zeer uitgebreide racegame, waar je wel ff 2mnd (à 24u per dag ;)) over doet om uit te spelen. Ziet er ook errug :9~ uit!
• Dead Or Alive 3: Ganz geile game! Ziet er super uit, en speelt lekker. Single player heb je zo uitgespeeld, maar met z'n 2en is het erg gaaf om te doen!

Verder kan ik wel een tijdje doorgaan, maar ik ga gamen op de Xdoos :D >:)

• twi

twi

Zonde van die S-Video-kabel. Als je een 100 Hz TV-hebt, neem ik aan dat er wel minstens één RGB-Scart ingang op zit. Dan had je de Advanced Scart kunnen kopen, veruit het beste beeld namelijk!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
s_roubos schreef op 04 augustus 2002 @ 01:27:
[...]

Dat is het ook niet. Maar het had het wel kunnen zijn, als de lijn die was ingezet niet door M$ was afgekapt om het een Xbox launch game te maken. En zelfs op de Xbox had het veel beter kunnen worden, maar er is zoveel van wat er beloofd is door Bungie niet waargemaakt dat het een so-so spel is geworden. En daarvoor leg ik de schuld bij M$. En ga er nou niet bijhalen dat ik dan geen Windows mag draaien als ik een hekel aan M$ heb, want dat slaat nergens op. Ik ben gamer, en zolang Linux te onhandig en te weinig compatible is, MacOSX (ben ik fan van) te langzaam loopt en te weinig software krijgt, zit ik vast aan Bill Gates en zijn inferieure OS. En denk maar niet dat ik daar blij mee ben.

De computerwereld zou er beter uitzien als bedrijven als M$ en Sony zich wat minder schuldig maakten aan het monopoliseren van spellen. Dat zou developers mee vrijheid geven, en de kwaliteit van spellen ten goede komen.
Blaet, als je het zo goed weet doe het dan lekker zelf beter, en geloof mij maar, bedrijven kiezen echt niet voor MS omdat er niets anders is maar omdat het gewoon een goed platform is om op te ontwikkelen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
wat erbij kopen?

hmm

een gamecube....

hehe sorry voor deze onzinnige reply
zondagmiddag he, dan krijg je dat

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Neejoh
Phusebox schreef op 04 augustus 2002 @ 16:28:
wat erbij kopen?

hmm

een gamecube....

hehe sorry voor deze onzinnige reply
zondagmiddag he, dan krijg je dat
Damn, rot ff op wil je |:(

Verwijderd

idd, ik wordt er zo moe van, ik ga in dat cube topic toch ook niet lopen spammen dat het speelgoed is :?

NB, heb er zelf 1, dus dat zou vrij vaag zijn, maar je snapt wat ik bedoel :P

Verwijderd

Neejoh schreef op 04 augustus 2002 @ 15:11:
[...]Ik heb de chip voor $53, das een Enigmah-chip.

Aha, ik kon hem voor 42 euro krijgen dus das mooi >:)

• Zelf heb ik een S-video kabel erbij gekocht, zodat je 100beeldlijnen meer hebt op een 100hz breedbeeld.
Wat is precies het verschil in al die kabels?
Want toen ik deze...
Zonde van die S-Video-kabel. Als je een 100 Hz TV-hebt, neem ik aan dat er wel minstens één RGB-Scart ingang op zit. Dan had je de Advanced Scart kunnen kopen, veruit het beste beeld namelijk!
... post las toen begon ik te denken. Wij hebben namelijk thuis ook een 100 hz breedbeeldscherm (met dolby 5.1 :*)) en ik wil wel het beste beeldkwaliteit natuurlijk! :D Dus welke is het beste?

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 24-01 09:19
Kzal ff ontopic reageren.

Extra controller en die dvd kit... tenzij je geen vrienden ofzo hebt :)

Met die dvd kit kun je gebruik maken van wat meer mogelijkheden die de xbox standaard bied, maar waar je standaard geen gebruik van kan maken.

Je hoeft der niet echt kabels voor te kopen, tenzij dat ding een enorm slecht beeld op je tv geeft wat verholpen kan worden met een kabel...

• Phusebox
  • Nu online
Neejoh schreef op 04 augustus 2002 @ 16:57:
[...]
Damn, rot ff op wil je |:(
ehm tja ik vind het hele topic beetje onzinnig...

zo kan ik ook nog wel wat topics beginnen:

Friet, wat moet ik erbij kopen...

kunnen jullie dit niet gewoon in het grote xbox topic bespreken?
net zoals alles mbt gamecube wordt besproken in het grote gamecube topic

Verwijderd

Nou, dan ga je in LA zeuren :Y)

En FYI, de search werkt niet.....

Verwijderd

Ik word zo moe van die grote topics. Laat deze maar mooi open. Ik wil ook weleens dat verschil in kabels weten.

• Neejoh
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 17:07:
[...]
Wat is precies het verschil in al die kabels?
Want toen ik deze...
[...]
... post las toen begon ik te denken. Wij hebben namelijk thuis ook een 100 hz breedbeeldscherm (met dolby 5.1 :*)) en ik wil wel het beste beeldkwaliteit natuurlijk! :D Dus welke is het beste?
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:30:
Ik word zo moe van die grote topics. Laat deze maar mooi open. Ik wil ook weleens dat verschil in kabels weten.
Ik heb de S-video kabel gekocht. Deze kabel geeft namelijk bij 100hz breedbeeld 100beeldlijnen meer dan de SCART-kabel weergeeft. Het verschil is niet groot moet ik zeggen, maar het is toch wel te zien. Het is gewoon allemaal weer nét iets helderder.
Als je geen breedbeeld hebt, kan je TV die extra beeldlijnen niet ophoesten, en kan je netzogoed gewoon een SCARTaansluiting nemen, want het beeld blijft dan hetzelfde.

Je kan het ook eerst met SCART proberen, en als je het nog scherper wilt (wat op het eerste ook bijna onmogelijk lijkt ;)), overgaan op de Svideokabel :)

Succes!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Is een RGB kabel dan niet NOG beter , ik heb voor m'n Cube een Gold-plated RGB kabel en het verschil met de meegeleverde kabel is enorm .

En ik zou ook nog een Bobcat aanschaffen voor als je em wilt verplaatsen ;)

• Phusebox
  • Nu online
Desolation Angel schreef op 04 augustus 2002 @ 19:41:
Is een RGB kabel dan niet NOG beter , ik heb voor m'n Cube een Gold-plated RGB kabel en het verschil met de meegeleverde kabel is enorm .

En ik zou ook nog een Bobcat aanschaffen voor als je em wilt verplaatsen ;)
heb je een third-party rgb kabel?
dan heb je crap gekocht... uit alle tests is gebleken dat alle third-party rgb kabels crap zijn en niet fatsoenlijk werken

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
* Desolation Angel heeft een Third Party RGB ja , en ik heb GEEN crap kabel . Want het beeld is echt wel veel beter dan met de gewone kabel . Veel mooiere kleuren enzo , mag jij me eens zeggen wat volgens die tests er mis is met die RGB kabels .

• Dr. Strangelove
Blaet, als je het zo goed weet doe het dan lekker zelf beter, en geloof mij maar, bedrijven kiezen echt niet voor MS omdat er niets anders is maar omdat het gewoon een goed platform is om op te ontwikkelen.
Wat bedoel je nou met beter doen? Ik geef alleen maar mijn mening over de tactieken van grote bedrijven als Microsoft en Sony. Naar mijn mening is dat slecht voor de consolewereld als geheel. Dus ik weet niet wat je met beter doen bedoelt. Ik kan geen computerspellen maken (heb een ander vak gekozen), ik kan alleen maar hopen dat getalenteerde developers de ruimte krijgen om goede spellen af te leveren.

En om even iets duidelijk te maken: Bungie heeft niet gekozen voor Microsoft, Microsoft is met een grote zak geld naar Bungie gegaan en heeft ze opgekocht. Dat is nog even wat erger dan wat Sony deed met GTA3 (exclusiviteit tot 2004 heb ik begrepen), maar dat terzijde.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
s_roubos schreef op 04 augustus 2002 @ 23:53:
[...]

Wat bedoel je nou met beter doen? Ik geef alleen maar mijn mening over de tactieken van grote bedrijven als Microsoft en Sony. Naar mijn mening is dat slecht voor de consolewereld als geheel. Dus ik weet niet wat je met beter doen bedoelt. Ik kan geen computerspellen maken (heb een ander vak gekozen), ik kan alleen maar hopen dat getalenteerde developers de ruimte krijgen om goede spellen af te leveren.

En om even iets duidelijk te maken: Bungie heeft niet gekozen voor Microsoft, Microsoft is met een grote zak geld naar Bungie gegaan en heeft ze opgekocht. Dat is nog even wat erger dan wat Sony deed met GTA3 (exclusiviteit tot 2004 heb ik begrepen), maar dat terzijde.
Met alle respect maar jij weet helemaal de deals niet die er gemaakt zijn, dus je kan daar helemaal geen oordeel over hebben, daarnaast zijn er wel degelijk serieuze game developers die inzien dat de Xbox op DIT moment de meeste mogelijkheden bied, waarom dacht je dat games als Unreal Warfare, Deathrow en Splintercell als eerste op Xbox uitkomen? Omdat het domme game producenten zijn? I'dont think so.

• twi

twi

Je kan het ook eerst met SCART proberen, en als je het nog scherper wilt (wat op het eerste ook bijna onmogelijk lijkt ), overgaan op de Svideokabel
Alle respect voor jou dat je denkt dat de S-Video kabel beter is dan de Advanced SCART kabel, maar dat is gelul. De kabel die meegeleverd is bij de Xbox is een composietkabel met SCART-conversiestekkertje voor mensen die geen composiet-input op hun TV hebben. Dit is de slechtste kabel, maar wel het meest compatibel.

Qua kwaliteit volgt dan S-video, maar de RGB SCART van de Advanced SCART kabel is weer superieur aan de S-Video kabel. Check in je boekje of je TV RGB-SCART ondersteunt. Zoja, koop de Advanced Scart kabel. Zit ook nog een optische uitgang op die je op je Dolby receiver kan aansluiten, zodat je optimaal geluid hebt door je Surround-setje.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Fuckin HEll mate! wtf heeft dit met je PC te maken :?

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x375/083922.gif

Ive seen n00bs and ive seen n00bs :/

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Mary Wana schreef op 05 augustus 2002 @ 01:27:

afbeelding

Niets..? Als ik jou was zou ik de topic-titel nog eens lezen, misschien dat je dan door hebt dat dit over de Xbox gaat. En ga nu maar weer terug naar de HK.

• Neejoh
Mary Wana schreef op 05 augustus 2002 @ 01:27:

afbeelding

en jij hebt het over ................... :?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

[qoute]http://www.bartsmit.com/winkel/main.phtml?tabbladid=0&productid=38766
heb ik dat nodig om hem aan te sluiten op de pc?[/quote]

Hij wou weten als hij dat nodig had om het op zijn PC aan te sluiten , ik probeer alleen ff duidelijk te maken dat ik totally Astonisht ben , dan iemand zoiets nog kan denken :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Mary Wana schreef op 05 augustus 2002 @ 01:55:
[qoute]http://www.bartsmit.com/winkel/main.phtml?tabbladid=0&productid=38766
heb ik dat nodig om hem aan te sluiten op de pc?
Hij wou weten als hij dat nodig had om het op zijn PC aan te sluiten , ik probeer alleen ff duidelijk te maken dat ik totally Astonisht ben , dan iemand zoiets nog kan denken :?[/quote]
uh duh.... 1ne eind gaat in de xbox. De andere eind (gele stekker) gaat misschien in de tv-in ofzo????
Pagina: 1