Toon posts:

Een goed vechters spel ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik die

gelieve gratis als het kan :p

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
waarvoor gratis, dan kan je niet een goede vinden....

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
voor de PC zijn nu eenmaal geen goede vechtspellen :(

alleen mortal kombat, maar dat is een beetje aan de oude kant

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:06

Soullie

Planeshift

PC heeft geen goeie vechtspellen... en ik heb geen ID waarom... vroeger waren er toch behoorlijk wat... mja dat ze eens een mooi vecht gampje uitbrengen voor de pc... beloon ik dat door ehm te gaan kopen

Verwijderd

Topicstarter
met gratis doelde ik dus ook op
shareware beta you see

men neme mugen en maakt er wat leuks van dat soort dingen

Verwijderd

misschien een emulator + wat games :? Want goede vechtspellen zul je helaas niet snel tegenkomen op de pc.. dan maar alternatieve bronnen :)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
mortal kombat :P

March of the Eagles

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

boesOne

meuh

ePSXe [psx emulator] + Tekken 3
Super vet !

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

snes emulator & streetfighter 2

/me you cant beat the classics

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
heuveltje schreef op 03 augustus 2002 @ 11:30:
snes emulator & streetfighter 2

/me you cant beat the classics
pak dan de snes emulator en mortal kombat 2
damn, 0wnage toendertijd >:)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

leuk:
- killer instinct
- mortal combat
- street fighter
- tekken
- dead or alive
- Soul Calibur goh wat jammer dat ie alleen op de DC is ... hey w8 die heb ik 1 :D

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Street Fighter 2 ROELEERT

Vega
Ken
Ruy
Mr Bison
ehr... :P

Verwijderd

OMF - one must fall is echt te gek alleen wat ouder maar wel gratis volgens mij.

God bless this game. The best fighting game EVER! (my opinion, but i had to say it :) This game shocked it's genre amazingly, becuase it was published at the Mortal Kombat (1-2) days, and was even a greater succees. The combinations of this game was unbeatable - while you fight in leagues and challenge other competitors, you also use the money you earn to upgrade your robot, or buy a new one. You start at the lesser leagues and climb to the top and reach the Fame!

The sound and graphics are amazing !!! Thinking of combination games, that usually stink, and has bad graphics and sound because of the invest in the combination, this game is a phenomenon! God, Download already!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 08:32 . Reden: link naar abondonware verwijderd ]

Verwijderd

OMF is inderdaad leuk om te spelen. Gave muziek, leuke robots, coole vechtomgevingen. Plus die upgrades waren best aardig.

'k Snap alleen niet waarom mensen het allemaal zo geweldig vinden als spel zelf. Je had per robot toch echt bar weinig bewegingen tot je beschikking. Zo uitgebreid was het helemaal niet...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 17:53
Soullie schreef op 02 augustus 2002 @ 20:50:
PC heeft geen goeie vechtspellen... en ik heb geen ID waarom... vroeger waren er toch behoorlijk wat... mja dat ze eens een mooi vecht gampje uitbrengen voor de pc... beloon ik dat door ehm te gaan kopen
One Must Fall: Battlegrounds komt over een tijdje! Voor de noobs: OMF:B is een spectaculair vechtspel voor de PC! :P

The devil is in the details.

Verwijderd

little fighters :P

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ja, dat spel ownt alle vechtspellen gewoon. simlicity is the main keyword in this game dude :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

OMF is idd legaal te downen maar dat kun je beter van de officiele battle grounds site doen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 03-08-2002 19:17 . Reden: typo's |:( ]

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:53
Voor de pc zijn er weinig goede vechtspellen uit gekomen.

Een paar redelijk (niet gratis) zijn: MortalKombat1,2,3,4 VirtuaFighter1,2(?) Battle arena toshinden1,2 en de nog niet zo lang geleden uit gekomen Guilty gear X(2d vecht spel, ik heb em alleen op de DC gespeeld en daar vond ik em wel goed op).

Denk dat je het beste een emulator(mame) en daar roms voor zoeken .. :)

Verwijderd

Download een MAME emulator. Daarna download je de ROMs van de volgende spellen:
Garou: Mark Of The Wolves, King Of Fighters Serie 94/../01, Street Fighter Alpha 1/2/3, Last Blade 1/2, Samurai Shodown Serie 1/../4, Xmen Vs Streetfighter, Xmen Children Of The Atom, Vampire Savior 1/2, Marvel Super Heroes, Marvel Super Heroes Vs Streetfighter. Sorry geen links ivm policy enzo.

Dat wil zeggen, als je van 2d fighters houdt (zoals ik :Y) ). De enige 3d vechtspellen op de pc zijn inmiddels zwaar outdated. Schrale troost: Toen de 3d fighter games net nieuw uitkwamen waren ze ook al niet geweldig.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 02:54:
Download een MAME emulator. Daarna download je de ROMs van de volgende spellen:
Garou: Mark Of The Wolves, King Of Fighters Serie 94/../01, Street Fighter Alpha 1/2/3, Last Blade 1/2, Samurai Shodown Serie 1/../4, Xmen Vs Streetfighter, Xmen Children Of The Atom, Vampire Savior 1/2, Marvel Super Heroes, Marvel Super Heroes Vs Streetfighter. Sorry geen links ivm policy enzo.

Dat wil zeggen, als je van 2d fighters houdt (zoals ik :Y) ). De enige 3d vechtspellen op de pc zijn inmiddels zwaar outdated. Schrale troost: Toen de 3d fighter games net nieuw uitkwamen waren ze ook al niet geweldig.
De enige 3D vecht spel(len) is/zijn toch echtwel Soul Calibur en net nieuw Bloady Roar 2 ... die 2 zijn echt geweldig... ja idd de rest zuigt een beetje kijk maar naar Mortal Kombat 4 :(

Ik speel zelf ook liever 2D vecht spellen á la : MK1,2,3 en de Street Fighter serie :)

Laat het 3D maar over aan games als MGS I,II en alle FPS games :)

Verwijderd

Solid Seal schreef op 04 augustus 2002 @ 03:12:
[...]

De enige 3D vecht spel(len) is/zijn toch echtwel Soul Calibur en net nieuw Bloady Roar 2 ... die 2 zijn echt geweldig... ja idd de rest zuigt een beetje kijk maar naar Mortal Kombat 4 :(

Ik speel zelf ook liever 2D vecht spellen á la : MK1,2,3 en de Street Fighter serie :)
Ik bedoelde die oude 3d vechtspellen op de PC. Soul Caliber is idd geweldig :9~ . Ik kijk uit naar deel 2 die hopelijk ook op de PS2 uitkomt. Ook is Virtua Fighter een van mijn favo games. De tactiek en strategie in dat spel is wel zo goed! Ik heb speciaal voor deel 4 een PS2 gekocht. Kon ik mooi meteen Capcom Vs Snk 2 kopen, ook geweldig. :7

Verwijderd

Solid Seal schreef op 04 augustus 2002 @ 03:12:
[...]

*kuck* tekken 2, 3 en 4 *kuch*
Pagina: 1