alleen mortal kombat, maar dat is een beetje aan de oude kant
shareware beta you see
men neme mugen en maakt er wat leuks van dat soort dingen
Verwijderd
Super vet !
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
/me you cant beat the classics
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
pak dan de snes emulator en mortal kombat 2heuveltje schreef op 03 augustus 2002 @ 11:30:
snes emulator & streetfighter 2
/me you cant beat the classics
damn, 0wnage toendertijd
Verwijderd
God bless this game. The best fighting game EVER! (my opinion, but i had to say it
The sound and graphics are amazing !!! Thinking of combination games, that usually stink, and has bad graphics and sound because of the invest in the combination, this game is a phenomenon! God, Download already!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 08:32 . Reden: link naar abondonware verwijderd ]
Verwijderd
'k Snap alleen niet waarom mensen het allemaal zo geweldig vinden als spel zelf. Je had per robot toch echt bar weinig bewegingen tot je beschikking. Zo uitgebreid was het helemaal niet...
One Must Fall: Battlegrounds komt over een tijdje! Voor de noobs: OMF:B is een spectaculair vechtspel voor de PC!Soullie schreef op 02 augustus 2002 @ 20:50:
PC heeft geen goeie vechtspellen... en ik heb geen ID waarom... vroeger waren er toch behoorlijk wat... mja dat ze eens een mooi vecht gampje uitbrengen voor de pc... beloon ik dat door ehm te gaan kopen
The devil is in the details.
OMF is idd legaal te downen maar dat kun je beter van de officiele battle grounds site doen
[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 03-08-2002 19:17 . Reden: typo's |:( ]
Een paar redelijk (niet gratis) zijn: MortalKombat1,2,3,4 VirtuaFighter1,2(?) Battle arena toshinden1,2 en de nog niet zo lang geleden uit gekomen Guilty gear X(2d vecht spel, ik heb em alleen op de DC gespeeld en daar vond ik em wel goed op).
Denk dat je het beste een emulator(mame) en daar roms voor zoeken ..
Verwijderd
Garou: Mark Of The Wolves, King Of Fighters Serie 94/../01, Street Fighter Alpha 1/2/3, Last Blade 1/2, Samurai Shodown Serie 1/../4, Xmen Vs Streetfighter, Xmen Children Of The Atom, Vampire Savior 1/2, Marvel Super Heroes, Marvel Super Heroes Vs Streetfighter. Sorry geen links ivm policy enzo.
Dat wil zeggen, als je van 2d fighters houdt (zoals ik
De enige 3D vecht spel(len) is/zijn toch echtwel Soul Calibur en net nieuw Bloady Roar 2 ... die 2 zijn echt geweldig... ja idd de rest zuigt een beetje kijk maar naar Mortal Kombat 4Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 02:54:
Download een MAME emulator. Daarna download je de ROMs van de volgende spellen:
Garou: Mark Of The Wolves, King Of Fighters Serie 94/../01, Street Fighter Alpha 1/2/3, Last Blade 1/2, Samurai Shodown Serie 1/../4, Xmen Vs Streetfighter, Xmen Children Of The Atom, Vampire Savior 1/2, Marvel Super Heroes, Marvel Super Heroes Vs Streetfighter. Sorry geen links ivm policy enzo.
Dat wil zeggen, als je van 2d fighters houdt (zoals ik). De enige 3d vechtspellen op de pc zijn inmiddels zwaar outdated. Schrale troost: Toen de 3d fighter games net nieuw uitkwamen waren ze ook al niet geweldig.
Ik speel zelf ook liever 2D vecht spellen á la : MK1,2,3 en de Street Fighter serie
Laat het 3D maar over aan games als MGS I,II en alle FPS games
Verwijderd
Ik bedoelde die oude 3d vechtspellen op de PC. Soul Caliber is idd geweldigSolid Seal schreef op 04 augustus 2002 @ 03:12:
[...]
De enige 3D vecht spel(len) is/zijn toch echtwel Soul Calibur en net nieuw Bloady Roar 2 ... die 2 zijn echt geweldig... ja idd de rest zuigt een beetje kijk maar naar Mortal Kombat 4![]()
Ik speel zelf ook liever 2D vecht spellen á la : MK1,2,3 en de Street Fighter serie
Verwijderd
*kuck* tekken 2, 3 en 4 *kuch*Solid Seal schreef op 04 augustus 2002 @ 03:12:
[...]
De enige 3D vecht spel(len) is/zijn toch echtwel Soul Calibur en net nieuw Bloady Roar 2 ... die 2 zijn echt geweldig... ja idd de rest zuigt een beetje kijk maar naar Mortal Kombat 4![]()