Toon posts:

De nieuwe spelletjesgarnaal :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor de luilakken :P www.spelletjesgarnaal.be

Nah ja ik moet wel zeggen, hele grote klasse voor het uiterlijk van de site. Maar helaas moet je voor sommige functies nu gaan betalen, ik denk er toch nog eventjes over na om misschien toch een abbonnement te nemen omdat spelletjesgarnaal altijd wel een leuk, grappige en goede site was/is.

Maar waar ik ook wel benieuwd naar ben is dat men nu geld vraagt voor het downloaden van een demo, iets wat gratis ter beschikking wordt gesteld en waar copyright rechten op berusten, mag dat eigenlijk wel :? Oke ze hosten het natuurlijk zelf wel (wel snel overigens) en dat kost dataverkeer maar toch :?

Verwijderd

Gadver je moet zelfs lid worden om een promo filmpje te downloaden :r Nou f*ck it, weer een site waar ik nooit meer ga komen.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18
Tja over downloaden demo's doen ze bij fileplanet ook (althans is een optie) dus zal vast wel mogen, alleen nu dalen ze wel flink in mijn achting. Vind het onzin, genoeg andere sites te vinden.

Alleen jammer dat je voor kickstarts ook moet betalen die waren wel altijd lachen.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik vond de oude leuker, zonder membersjit ;(

en dit ziet er een beetje onduidelijk uit, stijl is goed maar toch... het word zoeken, en nee, ze kunnen oprotten met hun membersjit, ze zijn gewoon gezakt in hun niveau, geldwolven zijn het.. eindelijk goede gamesite, en dan vern**kt door die geldwolven :x

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
het uiterlijk is erop vooruit gegaan
maar de registreer zooi vind ik toch ook vet minder :(

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:54

Soullie

Planeshift

gamesites genoeg... ik ga ook vrijwel nooit meer naar gamespot..

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Soullie schreef op 02 augustus 2002 @ 20:49:
gamesites genoeg... ik ga ook vrijwel nooit meer naar gamespot..
jah, maar geen zo goed als de goeie oude gameshrimp... ;(

Verwijderd

Het is spijtig wat er gebeurt is, maar het was dit of anders helemaal niks meer.
Planet internet heeft de site afgestoten en zorgt dus niet meer voor het nodige geld om een gamesite te runnen.
Van mijn kant niets dan respect voor garnaal en de rest van de crew omdat ze het niet hebben opgegeven, maar zijn doorgegaan en het resultaat is echt wel mooi.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
omfg hebbie een LBA1 screenshot op de frontpage :D (m'n favo spel ooit)

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 15:51
idd echt jammer, 60 euro/jaar is echt te veel! ;(
Moest het nu nog bijv. 20 euro zijn, dan zou ik het met plezier betalen.
Dat word een flop vrees ik...
Of mischien toch niet, belgen zijn zo gierig niet :P
nofi ;)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• Albinoraptor
The_Dud3 schreef op 02 augustus 2002 @ 21:25:
idd echt jammer, 60 euro/jaar is echt te veel! ;(
Moest het nu nog bijv. 20 euro zijn, dan zou ik het met plezier betalen.
Dat word een flop vrees ik...
Of mischien toch niet, belgen zijn zo gierig niet :P
nofi ;)
Maak je een flinke fout hoor, woon in Maastricht en zit op studie met 50% belg, en de zijn me toch gierig en ze geven het gelukkig ook zelf toen, Blgen zijn gieriger dan Nederlands.

EN idd 60 euro ja daaaaaag.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 15:01

Dommel

Professioneel Software Sloper

Wil je een screenshot bekijken krijg je de volgende tekst te zien: Enkel memberkes moge piepen naar de screenies

8)7

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:46
ik zag het net ook. en ik braaf reggen, volg link in mail, moet ik in eens betalen! en ik kan me profiel niet eens aanpassen (waar ik achteraf gezien stom genoeg me echte info heb ingevuld). naaistreek. nog een spelsite waar ik nooit meer ga komen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-01 21:05

Nevada

UT

-knip-

Unreal Tournament '99

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-01 21:05

Nevada

UT

Nevada schreef op 02 augustus 2002 @ 21:49:
code:
1
2
3
Lid worden is zeer eenvoudig en kan al vanaf € 5/maand(1). 
De betalingen zijn volledig veilig en gebeuren via Bibit, 
marktleider op gebied van electronische transacties.

Je moet er zelfs voor betalen om lid te worden? of lees ik nu verkeerd?

Unreal Tournament '99

• Brent

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

code:
1
2
3
U [b]wil[/b] eerst een kijkje nemen voor u beslist lid te worden? 
Dat kan probleemloos met de SMS DAYPASS. Door eenvoudigweg 
een SMS(2) te sturen krijgt u 24h toegang tot alle actuele artikels op de site.

Staat onderaan met kleine letters:
code:
1
(2) Tegen een tarief van € 1,5/SMS

das bijna 4 piek |:(

(nog een spelfout ook; wil moet zijn wilt )

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Moet je nu ook dokken voor de kickstarts? Want dat was het enige wat spelletjesgarnaal.be echt supercool maakte... Verder kwam ik er nooit...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Pfft , spelletjesgarnaal is echt kapot door die member zooi , straks gaan ze je nog laten dokken om te mogen gamen op de shrimpwars servers .

Verwijderd

En je maakt kans op zo'n lelijke Geforce4 als je uberhaupt al zo'n dom abonnement neemt.... ontzettend zwak en flauw zeg, dat ze geld durven vragen voor hun reviews - die lang niet altijd zo supergoed zijn.

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
Desolation Angel schreef op 02 augustus 2002 @ 23:27:
Pfft , spelletjesgarnaal is echt kapot door die member zooi , straks gaan ze je nog laten dokken om te mogen gamen op de shrimpwars servers .
ik denk dat het sowieso daar wel heen gaat. Ook op gewone servers.

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

He bah, kut Belgen..
En als wij dan niet lid willen worden noemen ze ons natuulijk weer zuinig :(
Ik vind het te sneu voor woorden dat ze geld voor deze site willen hebben €5 per maand nog wel..
Dat wil ik nog nieteens betalen voor een full version game, dus al helemaal niet voor demo's en reviews.
wat zal ik de kickstarts gaan missen ;(

Verwijderd

whatever.. ik probeer effe die 24 uurs versie..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:40:
whatever.. ik probeer effe die 24 uurs versie..
Kutje.. alleen in belgie :r

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 24-01 09:19
Tja, dis een maatregel die ze hebben moeten nemen om de kosten te dekken, waar eerst PI voor opdraaide...

Erg jammer, maar liever dit, dan dat die site compleet verdwijnt, hopen dat het niet zo gaat met de rest van de profi gamesites, dadelijk is het enige wat we nog (gratis) hebben, van die vage op geocities gehoste sites :)

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Is net dezelfde reden waarom er waarschijnlijk geen Multiplayer Madness meer komt , of alleszinds een kleinere(wat ik beter vindt) .

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Hadden ze niet gewoon door kunnen gaan maar dan zonder demo downloads? Die vreten het meeste bandwidth lijkt mij, en zijn ook nog wel ergens anders te scoren.

Gratis registreren (à la Gamespy/FilePlanet) had me nog wel wat geleken. €5 p/m niet.

• Brent
tsja, je kunt je wel gratis reggen, maar dan moet je erg opassen dat je geen betaald abbo neemt. en je kunt geeneens je profiel aanpassen als je je regged, wel reviews lezen

Verwijderd

dus... wat missen jullie nou? demo download? dat zal zo langzamerhand geld gaan kosten jah, overal... of ga bij fileplanet in de rij staan... daar betaal ik voor jouw free download ;)
en dat kickstart? is dat een soort GameSpy Arcade?

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
hmmm.....ze zijn dezelfde kant opgegaan als gamespot.com, daar kon je ook eerst gewoon alles bekijken en downloaden en die zijn nog niet zo heel lang geleden ook begonnen met geld te vragen ervoor.

Waarschijnlijk wordt dit langzaam een trend die andere goede sites ook gaan volgen.

Specs

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:56
Ik zal de kickstrarts ook wel missen ja...
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er al lid zijn geworden...

- NAC Breda -

• Soullie
  • Laatst online: 21:54

Soullie

Planeshift

ik voorspel een groote leegloop...

Verwijderd

Nou maar hopen dat multiplayer madness site dinges nog gratis is :Y)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jammer de volgende die veel hits kwijt gaat raken ...
eerst fileplanet (was goed... ik zeg was)
toen gamespot.com geweldige site met veeel filmpjes / demos / updates nu ook voor betalen
en dan krijg je dus weer dit ... jammer

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
jep fucktup die site nu. jammer, vond trouwens de oude layout overzichterlijker kwa kleuren

Verwijderd

site is erg mooi maar zwaar zonde dat je nu moet betalen .. hou ik totaal niet van want vind de demos of andere dingen ook wel op andere sites...al is dat niet zo snel .. maarja ..

• Albinoraptor
Net zoals IGN met hun irritante inside geblaat.

Vraag me af of we straks wel de shrimpTv aflevereingen kunnen downloaden want die zijn echt cool.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 20:39:
Gadver je moet zelfs lid worden om een promo filmpje te downloaden :r Nou f*ck it, weer een site waar ik nooit meer ga komen.
nou dan zullen er binnenkort een heleboel sites voor je afvallen, want in advertising (waar die sites hun inkomsten uit delven) zit gewoonweg geen geld mee,r zelfs niet eens genoeg om de hosting kosten te kunnen betalen..

..en voor niets gaat de zon op..

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:51
kvin trouwens wel dat veel mensen zeiken hoor. veel mensen kopen een magazine ofzow maar om voor een goeie inet site te betalen vertikken ze? en het gaat toch allemaal richting betaald toe, daar kun je niet omheen. en wat is er mis als die mensen die die site runnen nou ook eens geld willen verdienen/kosten willen dekken? niks toch? mensen moeten gewoon eens ophouden met dat overal voor nix op de eerste rang willen zitten. niet dat ik ervoor ga betalen want ik kwam er toch nooit maargoed.

• Brent
Niet alles gaat richting betaald toe. met kosten dekken is niets mis, maar spelletjes is toch een hobby en hobby's kosten geld. en bij Spelletjesgarnaal hebben de ook altijd beta's. waarom zou ik betalen voor een preview als hun die beta's gratis krijgen?

Ik vind zo'n site als gamers een goede site. revieuws en nieuws en een forum (dus ook wat mond-op-mond-info). het enige wat mist zijn de downloads (straks kun je ze nog alleen maar gratis van kazaa halen, kun je haast evengoed de hele versie halen). en met een blad heb je nauurlijk wel iets vasts in handen, iets wat je kunt bewaren, nog eens bekijken, uitknippen, ophangen e.d. Een site kun je alleen op de computer bekijken.

ik snap wel dat banners e.d. weinig meer opleveren (maar waarom er dan toch nog overal banners zijn?) maar betalen om een demo te downloaden is toch van de zotte? op de site van de makers issie in 99% van de gevallen ook gratis te vinden en anders kun je hem beter op CD laten branden (dat bieden Fileplanet en gamespot aan). Of een blad kopen waar een cdrom met demo's bij zit.

Verwijderd

tjeeeesussss je moet ook al voor die kickstarts betalen, maarja ik vond die el chrimpo altijd al eng mannetje

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik vind de nieuwe site ook kankergaar alles moet je zoeken, overal voor registereren en betalen dikke lul ik kom daar ook nooit meer

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09

-SaveMe-

-klik-

Hmmmm,
dan moet er maar een groepje bij op usenet: a.b.games.demos ofzo O-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Sommige mensen vergeten hoe duur het is om een site aan te bieden die veel users aan moet kunnen en daarnaast ook nog eens veel bandbreedte/verkeer verbruikt. Op zich vind ik het dus helemaal niet zo vreemd dat er voor downloads vanaf die site betaalt moet worden, of ga je ook klagen dat je moet betalen voor de sms'jes die je verstuurt? Vind paar euro per maand best redelijk, daarnaast kan je ook voor een sms'je een dag abbo krijgen.

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Er zullen wel mensen zijn waarvan de login "lekt" en dan kunnen we nog allemaal meegenieten

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Betalen! FUCK NO! :X

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• raptorix
EXE-cuter schreef op 03 augustus 2002 @ 18:19:
Er zullen wel mensen zijn waarvan de login "lekt" en dan kunnen we nog allemaal meegenieten
Dat denk ik niet, heb zelf ook dit soort systemen gebouwt en het is redelijk makkelijk te controleren via bijvoorbeeld IP controle of accounts niet gelijk gebruikt worden dan wel extreem vaak van verschillende addressen.

• Brent
raptorix schreef op 03 augustus 2002 @ 17:43:
Sommige mensen vergeten hoe duur het is om een site aan te bieden die veel users aan moet kunnen en daarnaast ook nog eens veel bandbreedte/verkeer verbruikt. Op zich vind ik het dus helemaal niet zo vreemd dat er voor downloads vanaf die site betaalt moet worden, of ga je ook klagen dat je moet betalen voor de sms'jes die je verstuurt? Vind paar euro per maand best redelijk, daarnaast kan je ook voor een sms'je een dag abbo krijgen.
ik vind het idd vreemd dattik voor sms moet betalen. ik doe er dus niet aan mee. ik ga dus zeker niet betalen voor een demo, dan bewaar ik liever het geld voor het echte spel, of ik brand zo'n CD bij gamespot.com, dan heb je nog of CD ook.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Geld betalen zit er gewoon niet in, probeer het gratis te doen, of doe het niet, de middenweg heeft niet veel zin aangezien het aanbod groot is. Er zijn genoeg andere sites

• raptorix
Breepee schreef op 03 augustus 2002 @ 22:07:
[...]
ik vind het idd vreemd dattik voor sms moet betalen. ik doe er dus niet aan mee. ik ga dus zeker niet betalen voor een demo, dan bewaar ik liever het geld voor het echte spel, of ik brand zo'n CD bij gamespot.com, dan heb je nog of CD ook.
Ik SMS zelf ook nooit, maar een paar euro per maand is op zich best acceptabel vind ik, het onderhouden/bouwen/in de lucht houden van dit soort sites kost tonnen per jaar, op zich is het niet zo vreemd dat daar een vergoeding voor gevraagt wordt.

Voor een tijdschrift betaal je toch ook geld? En als je een pak melk koopt is dat ook niet gratis. Geloof mij maar dat de tijd dat goede sites gratis zijn echt wel zo een beetje voorbij zijn.

• kamerplant
  • Niet online
Jammer idd, maar dat heb je zo vaak met dingen die populair worden. :(

Ik keek het zelf trouwens af en toe (om de 2 maanden ofzo ;)), maar de laatste die ik zag stelde eigenlijk niet veel voor. Het was meer sneue 'humor' en er werdt veel te weinig revieuwd. :(

Trouwens, iemand maakte de vergelijking met een gameblad, maar dat vind ik niet kloppen. Als je kijkt naar PU, die redactie maakt reizen en geeft veeel meer nieuws. Zo'n prog als dit is enkel wat revieuws, meer vergelijkbaar met een gewoon TV programma, waar je ook niet voor betaald maar reclame ziet. Hier was er ook reclame: 'Hosting by Planet Internet'

🌞🍃

• Brent
raptorix schreef op 03 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
Ik SMS zelf ook nooit, maar een paar euro per maand is op zich best acceptabel vind ik, het onderhouden/bouwen/in de lucht houden van dit soort sites kost tonnen per jaar, op zich is het niet zo vreemd dat daar een vergoeding voor gevraagt wordt.

Voor een tijdschrift betaal je toch ook geld? En als je een pak melk koopt is dat ook niet gratis. Geloof mij maar dat de tijd dat goede sites gratis zijn echt wel zo een beetje voorbij zijn.
maar ik vind een tijdschift (en zeker een pak melk) toch wel wat anders dan een website.

bovendien is hte een hobby en hobbies kosten geld (ik betaal toch ook voor mn hobby?). en ze hebben demos/betas nog eerder dan wij hebben, gratis. dus ik vind de verhouding toch wel een beetje scheef liggen. wat mij veel beter lijkt is bijvoorbeeld als iets nieuw is (een demo of review) gedurende de eerst maand voor de betalende members beschikbaar te stellen, en daarna voor iedereen. dan kunnen mensen met een minder dikke portofeuille ook dezelfde dingen dloaden/lezen als de betalende members, maar met een beetje vertraging.

• Brent
BuzzerCrAsH schreef op 03 augustus 2002 @ 22:12:
Geld betalen zit er gewoon niet in, probeer het gratis te doen, of doe het niet, de middenweg heeft niet veel zin aangezien het aanbod groot is. Er zijn genoeg andere sites
i agree
DataBeest schreef op 03 augustus 2002 @ 22:26:
Trouwens, iemand maakte de vergelijking met een gameblad, maar dat vind ik niet kloppen. Als je kijkt naar PU, die redactie maakt reizen en geeft veeel meer nieuws. Zo'n prog als dit is enkel wat revieuws, meer vergelijkbaar met een gewoon TV programma, waar je ook niet voor betaald maar reclame ziet. Hier was er ook reclame: 'Hosting by Planet Internet'
i agree

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Wat een stelletje eikels daar man :X

* Tentacle1 wist de spelletjesgarnaal uit zn favorieten en kijkt maar nog eens naar gamers.nl...

System specs

• HCMarX
  • Laatst online: 22:10
Er zijn nog genoeg gratis sites over spellen. Die bijna net zo goed zijn. :D Anders lees ik het hier wel :D

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Op KK hebben ze eigen game sectie, meestal kijk ik daar alleen voor game nieuws en soms op avault.com, maar wat betreft demo´s daar doe ik niet aan.

• Brent
wat is de website van KK (en wat zijn naast gamers.nl nog meer goeie spelsites?)?

• bolleh
  • Laatst online: 15:51
[quote]Breepee schreef op 03 augustus 2002 @ 22:32:
[...]
maar ik vind een tijdschift (en zeker een pak melk) toch wel wat anders dan een website.

bovendien is hte een hobby en hobbies kosten geld (ik betaal toch ook voor mn hobby?). en ze hebben demos/betas nog eerder dan wij hebben, gratis. dus ik vind de verhouding toch wel een beetje scheef liggen.[quote]
ja ze hebben ze eerder en gratis maar je betaalt imho niet voor de demo die je download maar voor de _bandbreedte_ die je gebruikt. kweenie of je het weet maar bandbreedte is gigantisch duur. kvind ut dus logisch dat ze betaald willen worden.

en dat er nog banners op staan? tja tis tenminste iets aan inkomsten.
kan me niet voorstellen dat ze alle bandbreedte gratis krijgen

Verwijderd

Je betaalt al voor de bandbreedte die je hebt door iedere maand geld over te maken naar UPC/Essent/KPN whatever..
Ik ga van m'n leven nooit niet betalen voor sites met puur info.. Gewoon omdat het gegarandeerd OOK ergens gratis te vinden is.
Betaalaccounts zijn goed, maar moeten niet verplicht worden. Maak 2 typen sites: 1 met ads, 1 zonder. 1 met wachtrijen voor de downloads, 1 zonder. Maar ga NIET alles afsluiten voor de mensen die niet willen betalen, want daar wordt je echt niet populairder van...

• raptorix
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:12:
Je betaalt al voor de bandbreedte die je hebt door iedere maand geld over te maken naar UPC/Essent/KPN whatever..
Ik ga van m'n leven nooit niet betalen voor sites met puur info.. Gewoon omdat het gegarandeerd OOK ergens gratis te vinden is.
Betaalaccounts zijn goed, maar moeten niet verplicht worden. Maak 2 typen sites: 1 met ads, 1 zonder. 1 met wachtrijen voor de downloads, 1 zonder. Maar ga NIET alles afsluiten voor de mensen die niet willen betalen, want daar wordt je echt niet populairder van...
Doe niet zo dom, als jij een website host betaal je dus voor verkeer, lol.
Geloof mij trouwens maar dat de tijd van gratis internet sites wel ze langste tijd heeft gehad, zeker omdat hoe meer betaalde sites je krijgt, hoe zwaarder de druk op de gratis wordt, en door die druk gaan die ook geld vragen, kijk maar naar alle gaming communities, vrijwel allemaal gaan ze of failliet, of over op betaalde dingen.

Verwijderd

raptorix schreef op 04 augustus 2002 @ 16:15:
[...]
Doe niet zo dom, als jij een website host betaal je dus voor verkeer, lol.
Geloof mij trouwens maar dat de tijd van gratis internet sites wel ze langste tijd heeft gehad, zeker omdat hoe meer betaalde sites je krijgt, hoe zwaarder de druk op de gratis wordt, en door die druk gaan die ook geld vragen, kijk maar naar alle gaming communities, vrijwel allemaal gaan ze of failliet, of over op betaalde dingen.
Niet zozeer vanwege de druk, maar omdat de concurrent ook geld gaat vragen. Je maakt mij niet wijs dat ik €5 per maand aan bandbreedte gebruik op een nieuwssite.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer idd, maar dat heb je zo vaak met dingen die populair worden. :(

Ik keek het zelf trouwens af en toe (om de 2 maanden ofzo ;)), maar de laatste die ik zag stelde eigenlijk niet veel voor. Het was meer sneue 'humor' en er werdt veel te weinig revieuwd. :(

Daar ben ik het niet mee eens!

Voor elk willekeurig computerblad of gamesblad zit jij ook BETAALD advertentie te kijken :z

En de Spelletjesgarnaal is een heel wat creatiever dan elke andere willekeurige games site :) Moet je kijken hoeveel werk ze erin steken welke site maakt er nou bijvoorbeeld van wat zij kickstarts noemen :? En scrimp tv :?

Nee nu ik dit allemaal eens lees van mezelf is het die paar euro-tjes wel waard t.o.v. van een andere gamessite of magazine.

• raptorix
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 16:45:
[...]
Niet zozeer vanwege de druk, maar omdat de concurrent ook geld gaat vragen. Je maakt mij niet wijs dat ik €5 per maand aan bandbreedte gebruik op een nieuwssite.
Het gaat niet alleen om de bandbreedte maar ook om het onderhouden van zo een site en de bouw van een site, bouw van zo een site kost al snel tussen de 1.5 a 3k euro, zo een site heeft al snel 3 fulltime redacteuren. Daarnaast heb je zaken als software licenties, hardware, mensen die het in de lucht houden, data verkeer, reclame, etc.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 18:28

PoweRoy

funky!

just erased spelletjesgarnaal :Y) uit favo

[This space is for rent]

• sarcast
  • Laatst online: 24-01 00:43
hm, misschien moet je es www.ugamer.com proberen, zelfde soort site, alleen wel gratis ;)

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Brent
sarcast schreef op 05 augustus 2002 @ 05:00:
hm, misschien moet je es www.ugamer.com proberen, zelfde soort site, alleen wel gratis ;)
thx!

• Loev
  • Laatst online: 22-01 14:19
Ik haalde altijd mijn demos van Spelletjesgarnaal, was altijd rete snel.
Maar ik ga er niet voor dokken er zijn nog zat andere plek waar je snel demos van kan weghalen.
Stelletje profiteurs daar :r

• pixel
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik kan alleen maar zeggen.. Heel jammer van el shrimpo.. jammer jammer jammer.

brabrabrabra...

Verwijderd

ik vind het ook een lelijke layout. Die ander was vertrouwd en goed functionerend. :( ik vind deze site al te lelijk om ook nog maar 1 keer te bezoeken.

• Brent
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 13:40:
ik vind het ook een lelijke layout. Die ander was vertrouwd en goed functionerend. :( ik vind deze site al te lelijk om ook nog maar 1 keer te bezoeken.
ii vind hem ook onoverzichtelijk een lelijk. (ik hoe toch al niet van sites waar teveel images gebruikt worden). ik vond de ouwe ook niet jedat, waar die was tenminste overzichtelijk.

• The Dud3
  • Laatst online: 13-01 15:51
Het was echt een goede site ;(
Maareuh, als je de kickstarts wilt, kan je gewoon om de 2 maand een SMS dagpas neemen en ze allemaal downen >:)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tja, de gamesites gaan vaak ten onder aan hun eigen succes. Om al die demos te hosten en al dat verkeer moeten ze steeds dieper in den buidel tasten...

Dan zijn ze toch gek om geen geld te vragen?

Dit dus.

• gill
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Ik ben zelf al jaren bij Planet Internet (België), en enkele maanden geleden werd er hier aangekondigd dat er besparingen op til waren, dat er personeel zou afvloeien. Maar naar wat ik gehoord heb (en wel te vertrouwen is), blijft spelletjesgarnaal van Planet (zitten in zelfde gebouw).
Ik ga een klachtenbrief schrijven naar Planet, dat het ongehoord is om deze site betalend te maken (zal trouwens toch niks opbrengen :p ).
Wel hebben we hier in België nog een aantal snelle servers voor demo's, dus dat vormt niet echt een probleem.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
De redactie van PU schrijft meer artikelen misschien, maar hebben veel minder nieuws. Een website heeft een krititisch publiek, men wil iedere dag nieuws zien met lekker veel gratis (bandbreedte vretende dure) downloads. PU moet gewoon voor het eind van de maand hun blaadje vol hebben, een website moet iedere dag gevuld worden met veel content.

De reisjes die PU maakt worden bijna altijd betaald door de uitgevers, het is immers mooie reclame als er een paar pagina's aan een game of uitgever worden besteed. De meeste grote websites bekostigen hun eigen reisjes, de grote nederlandse websites waren ook op de E3 (waarvan er één zelfs bij de exclusieve besloten Doom III presentatie)

• raptorix
PU vind ik een zwak blad wat zelden kritisch is, zo zijn ze helemaal lyrisch van flauwe spelletjes als Mohaa en RTCW. Enige kritiek dat de engine ouwe meuk is zal je er niet lezen.

Ik koop liever duitse bladen, veel actueler, goeie reviews en meestal een dvd met meuk er bij.

En natuurlijk Official Xbox magazine, dat is pas echt kwaliteit.

• simplemouse
  • Laatst online: 14-01 11:39

simplemouse

*.*.*.*

shit die site is beetje onoverzichtelijk..

en ik wil even een demo downloaden.. moet ik eerst registereren, krijg Fileplanet flashbacks :(

• pixel
  • Laatst online: 16-12-2024
was het maar alleen registreren. daar is wel over heen te komen, maar die 5 pleuro betalen das niks!! Ik begrijp echt niet waarom ze nu een goed lopende games site ineens een betaal site van gaan maken. en dat van die demo al helemaal niet. de meeste demo's die bij spelletjesgarnaal komen kan je een paar dagen later ook downloaden bij planet.nl/games
(logisch bijde zijn planet)

brabrabrabra...

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

raptorix schreef op 06 augustus 2002 @ 22:02:
PU vind ik een zwak blad wat zelden kritisch is, zo zijn ze helemaal lyrisch van flauwe spelletjes als Mohaa en RTCW. Enige kritiek dat de engine ouwe meuk is zal je er niet lezen.

Ik koop liever duitse bladen, veel actueler, goeie reviews en meestal een dvd met meuk er bij.
Of PC Gameplay, het enige goede nederlandstalige blad
Pagina: 1