Probeer Sisoft Sandra eens.. en zoek een beetje (met Google ofzo, de GoT search werkt nog niet) want dit is heel makkelijk te vinden
Heb geprobeert iets op google te vinden, het meeste is Duits en uit 1999..niet nuttig.
Iemand anders nog suggesties?
Iemand anders nog suggesties?
probeer www.sisoft.com eens
Verwijderd
Ehm.. Carnutsj begint dus dit topic over mijn moederbord (broers
)
Gigabyte 7ZXE
Als ik AMD1800+ en FSB op 133MHz heb, Hangt ie.
Als ik AMD 800MHz FSB 100MHz, blijft ie niet hangen.
Ik heb carnutsj zijn AMD 1800+ erin gedaan, en hij hangt nog steeds, het ligt dus aan het Moederbord.
Vandaar
Gigabyte 7ZXE
Ik heb carnutsj zijn AMD 1800+ erin gedaan, en hij hangt nog steeds, het ligt dus aan het Moederbord.
Vandaar
SISoft Sandra kan je erg veel vertellen, maar de temperaturen, daar geloof ik allemaal niets van 
Die geeft hij/zij
allemaal fout aan
Die geeft hij/zij
Voor de temperaturen/voltages kan je weer beter in de BIOS kijken of een tooltje als Motherboard Monitor gebruiken.
En misschien heeft je moederbord wel een BIOS update nodig voordat een XP cpu goed werkt?
En misschien heeft je moederbord wel een BIOS update nodig voordat een XP cpu goed werkt?
AMIdiag 6.x is voor mij de topper.
Gebruik hem bijna altijd op t werk en die heeft me al veelvuldig gezoek voorkomen door aan te geven wat er verrot is aan een systeem.
Gebruik hem bijna altijd op t werk en die heeft me al veelvuldig gezoek voorkomen door aan te geven wat er verrot is aan een systeem.
Misschien trekt het geheugen geen 133 Mhz bij de ingestelde CAS of zelfs helemaal niet?Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 20:39:
Ehm.. Carnutsj begint dus dit topic over mijn moederbord (broers)
Gigabyte 7ZXE
Vandaar
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Hiero is Sisoft Standard te krijgen en gratis te downen. Succes
Ik doe 'm dicht omdat je met google verder ook wel een eind komt.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()