Sony STR-D611 surround kanalen kraken

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Topicstarter
Zoals in de topictitel... de boxjes achter kraken met alle surround settings (Hall, Simulated, Pro Logic).

Eerst dacht ik dat het aan de boxjes lag (gebeurde na een DVDtje kijken), dus ik heb mezelf getrakteerd op een Yamaha NS-P60 surround setje. Maar ja, dat helpt dus niets. Wat is er stuk volgens jullie?

De versterker is nu een jaartje of 8 a 9, zou reparatie nog nuttig zijn?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Misschien het uitgangssignaal van je DVD-speler te hard? Heb je bij alle dvdtjes hier last van? Heb je er ook last van als je van analoge bronnen afspeelt? (Dat kraken is meestal digitale clipping)

Download my music on SoundCloud

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Topicstarter
Hmm, nope. Hij deed het 2 jaartjes perfect. Het klinkt nogal "opgeblazen". Heb het ook bij radiozenders, bandjes, MD, mp3, etc. Dus ligt niet aan de DVD.
Ik heb iets opgeblazen of door laten branden ben ik bang :'( Maar heb geen flauw idee wat... iets in de aansturing van rear, dat is duidelijk, maar wat? Het betreft rear links EN rechts.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
maak je contacten eens schoon (knip een stukje van de draad af en strip opnieuw)

Controleer goed of er niet een adertje uit de bevestiging steekt en tegen de kast aankomt.

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Topicstarter
Lampje schreef op 02 augustus 2002 @ 21:04:
maak je contacten eens schoon (knip een stukje van de draad af en strip opnieuw)

Controleer goed of er niet een adertje uit de bevestiging steekt en tegen de kast aankomt.
Ga ik morgen doen, mn stereo zit nogal ingebouwd in een schouw... moeilijk erbij komen en zo. Je hoort van mij wat de resultaten zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Raymond op 02-08-2002 21:57 . Reden: Hij zei "u" tegen me :( ]

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Topicstarter
Nou, gestript, herbekabelt, alle pluggen schoongemaakt... nothing.... :( Zou het nog zin hebben te repareren of zal ik vanmiddag eens rondkijken naar een nieuwe?

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Topicstarter
Ik heb vandaag rondgekeken en deze gekocht voor € 325 :) (Sony str-de485e) 5 x 80 W. Denk dat ik voorlopig gelukkig ben.

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000647UZ.03.LZZZZZZZ.jpg
Pagina: 1