Duality een topper?

Pagina: 1
Acties:

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10-2025

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Lijkt me een interresante game met erg mooie gfx, kan een grote worden, ik wilde jullie deze niet onthouden ;) sommigen zullen al eens wat previews in de bladen hebben gelezen

http://www.e-duality.com

Niet op voorraad.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
edward2 schreef op 02 augustus 2002 @ 19:17:
Lijkt me een interresante game met erg mooie gfx, kan een grote worden, ik wilde jullie deze niet onthouden ;) sommigen zullen al eens wat previews in de balden hebben gelezen

http://www.e-duality.com
was geloof ik al een topic over hoor.. heb je de search al bekeken?

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:26
doet die het dan :?

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Targeted for a wide audience, not necessarily for a hard core gamer or a cyberpunk fan.
Right... nou mij lijkt het nix. Zo te zien een soort Jedi Knight met RPG features...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Captain Pervert schreef op 02 augustus 2002 @ 19:20:
[...]Right... nou mij lijkt het nix. Zo te zien een soort Jedi Knight met RPG features...
True, en daarbij zijn spellen die voor iedereen te spelen zijn saai, want dan kan iedereen er goed in worden, en heeft veel spelen geen zin.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
ziet er goed uit als er een demo uit is ga ik hem zekerz checke kijken of het wa is :+

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Verhaal doet enorm denken aan de Matrix, ze noemen de virtuele wereld zelfs eenmaal matrix in de verhaaltjes op de website.

Toch kan dit best een leuk spel worden denk ik.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
een matrix is een wetenschappelijk begrip, dus soms heb je het ook gewoon nodig,

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Nou wetenschappelijk, het is gewoon standaard zesdeklasstof wiskunde A hoor :P

(En oh ja, het is en blijft wiskunde A en geen Wiskunde A1 keuzevak D3 blabla of hoe ze het tegenwoordig noemen. * Captain Pervert = oldskool. Letterlijk.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• edward2
  • Laatst online: 25-10-2025

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ik heb het filmpje en de gfx gezien en was erg onder de indruk, of de gameplay de moeite waard is??, vandaar dat vraagteken in de topictitel ;)

Niet op voorraad.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18
Duality... is dat niet een spel dat al een jaar of vijf in productie is? Kan ik mij vaag iets van herinneren... zo'n Duke Nukem Forever-achtige vaporware title. Maar ik vergis me waarschijnlijk.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1