Niet op voorraad.
was geloof ik al een topic over hoor.. heb je de search al bekeken?edward2 schreef op 02 augustus 2002 @ 19:17:
Lijkt me een interresante game met erg mooie gfx, kan een grote worden, ik wilde jullie deze niet onthoudensommigen zullen al eens wat previews in de balden hebben gelezen
http://www.e-duality.com
Right... nou mij lijkt het nix. Zo te zien een soort Jedi Knight met RPG features...Targeted for a wide audience, not necessarily for a hard core gamer or a cyberpunk fan.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
True, en daarbij zijn spellen die voor iedereen te spelen zijn saai, want dan kan iedereen er goed in worden, en heeft veel spelen geen zin.Captain Pervert schreef op 02 augustus 2002 @ 19:20:
[...]Right... nou mij lijkt het nix. Zo te zien een soort Jedi Knight met RPG features...
Verhaal doet enorm denken aan de Matrix, ze noemen de virtuele wereld zelfs eenmaal matrix in de verhaaltjes op de website.
Toch kan dit best een leuk spel worden denk ik.
Toch kan dit best een leuk spel worden denk ik.
een matrix is een wetenschappelijk begrip, dus soms heb je het ook gewoon nodig,
Nou wetenschappelijk, het is gewoon standaard zesdeklasstof wiskunde A hoor 
(En oh ja, het is en blijft wiskunde A en geen Wiskunde A1 keuzevak D3 blabla of hoe ze het tegenwoordig noemen. * Captain Pervert = oldskool. Letterlijk.)
(En oh ja, het is en blijft wiskunde A en geen Wiskunde A1 keuzevak D3 blabla of hoe ze het tegenwoordig noemen. * Captain Pervert = oldskool. Letterlijk.)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb het filmpje en de gfx gezien en was erg onder de indruk, of de gameplay de moeite waard is??, vandaar dat vraagteken in de topictitel
Niet op voorraad.
Duality... is dat niet een spel dat al een jaar of vijf in productie is? Kan ik mij vaag iets van herinneren... zo'n Duke Nukem Forever-achtige vaporware title. Maar ik vergis me waarschijnlijk.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Pagina: 1