Geheugen wel of niet kapot??

Pagina: 1
Acties:

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb 2x 256 DDR RAM en op een dag starte mijn Computer niet meer op dus op mijn mobo (MSI K7T266 Pro2-RU) kijken of er een foutcode kwam en de code gaf aan dat het geheugen het probleem vormde. Dus ik het eruit gehaald en toen eerst de 1 erin die werkte dus ik de 2e erbij en toen starte hij normaal op.

Dus toen ging ik Medal of Honor spelen en kreeg ik voor het eerst sinds ik WIN XP heb (heb XP sinds november 2001) een Blauw scherm dus ik dacht meteen weer aan het geheugen.

Toen hebbik het in een Andere PC getest het "kapotte" reepje geheugen en toen deed hij het!!

Dus ik weer terug nar m'n eigen PC en het gehuegen er weer in (Het "kapotte" reepje), dus ik een test progje gedownload en testen maar... Toen kreeg ik in het geheugen ongeveer 450000 fout meldingen en dat was van 350MB tot 450 MB, dus in dat "kapotte" reepje

Ik het "kapotte" reepje alleen in de PC en toch startte hij niet op..... dus ik denk toch kapot. Wat denken jullie na dit verhaal :)

• htol
uhhh... is iedereen op vakantie opzo :P

• htol
goh wat is hier toch druk en gezellig, bierjuh?? :P

Verwijderd

Staat CAS goed ingesteld? Kan het geheugen het ook hebben? Daar heb ik ook veel gezeik mee gehad.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Hmzz als je de FAQ leest is het niet gewenst om je Topic te "kicken" dus na 7 min een eigen reply te sturen ..... om zo je topic weer bovenaan te krijgen .... en dat zorgt er ook voor dat mensen die je topic bekijken er niet op reageren. Dus probeer voortaan iets meer geduld op te brengen dan 7 min ....

En je geef eigenlijk ookal je eigen antwoord .. je 2e geheugen reepje is kapot dus koop een nieuwe en lees de FAQ

... MMORPG Addict.

Verwijderd

is je geheugen slot op je mb niet vies of zit er geen printbreuk bij?

• htol
Ja, Bobo_Ans, daar is niets in veranderd

Sorry, CRiMiNaL, ik zou heet voortaan niet meer doen :'(

• htol
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 19:25:
Neej, want het andere Dimmutje Doet het wel goed :)

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 19:25:
dat lijkt me niet ... anders hield ie er wel eerder mee op :P

... MMORPG Addict.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 07:52
Draait memtest86 anders is. [google=memtest86]
Hiervoor moet je pc wel starten natuurlijk :+

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Dus ik weer terug nar m'n eigen PC en het gehuegen er weer in (Het "kapotte" reepje), dus ik een test progje gedownload en testen maar... Toen kreeg ik in het geheugen ongeveer 450000 fout meldingen en dat was van 350MB tot 450 MB, dus in dat "kapotte" reepje
heeft ie al gedaan.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Ik denk dat het niet per se aan je geheugen ligt, probeer idd die cas instellingen eens te veranderen of misschien ligt het aan de stroomtoevoer??

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
htol, wil je jouw topic niet zo verschrikkelijk snel kicken? De bedoeling is dat je daar minstens 24 uur mee wacht, dit is gewoon van de gekke: al na 7 minuten en een dik kwartier later alweer :/ Even de FAQ lezen dus (wat je overduidelijk niet gedaan hebt).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1