Norton Antivirus Pro en Personal Firewall installatie

Pagina: 1
Acties:

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 15:08
Nu ik bezig ben met mijn systeem te herstellen van de NTLDR error, stuit ik uitteraard weer op een paar andere problemen zoals:

1: bij norton antivirus pro en norton personall firewall word de live update niet geinstalleerd (ther was a problem to register live update. live update wil nog be available for this product luid de error)

2: norton antivirus pro blijft op t laatst hangen en dan word er gezegd dat installation ended prematurely because of an error)

Na reboot werkt t allemaal ook nog niet weet iemand iets?
Mijn specs zijn

win xp home edition

(als je verdere info nodig heb zeg t dan maar)

Be fast .... Be furious....

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Topictitel gewijzigd op verzoek :)

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 17:26
eerst bijden symantech producten uninstallen daarna weer instaleren zou kunnen dat je na het uninstallen eerst moet rebooten. en dan hoort alles het weer te doen :)

• Bl4ckviper
jordan2k schreef op 02 augustus 2002 @ 20:20:
eerst bijden symantech producten uninstallen daarna weer instaleren zou kunnen dat je na het uninstallen eerst moet rebooten. en dan hoort alles het weer te doen :)
Jah en dat had ik nog niet geprobeerd denk je??

• Bl4ckviper
niemand?

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Niet rechtstreeks een antwoord op je problemen maar waarom schakel je niet over op bijvoorbeeld AntiVir als virusscanner (gratis en klein) en Kerio Personal Firewall als firewall (ook gratis en klein)?

Persoonlijk vind ik die Norton-dingen serieuze bloatware. KPF is bijvoorbeeld een installatiebestand van 2MB en heeft voor zover ik mij herinner quasi dezelfde mogelijkheden als Norton. Plus je kan die software makkelijk verwijderen; wat bij Norton niet echt het geval is als ik een aantal berichten mag geloven (registry-hacking om Norton weg te krijgen zodat ze er bijvoorbeeld McAfee op kunnen zetten).

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• Bl4ckviper
jah maar t probleem is dat ik er geen nieuwe op kan zetten want mcafee begint te zeuren dat er al 1tje op staat... // maar vertel dan wat meer over registry hacken om t weg te krijgen?

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Veel weet ik er niet over, ik heb het maar ergens gelezen. Heel vaag herinner ik mij iets dat het op de site van Norton zelf staat, in een FAQ ofzo.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• Bl4ckviper
okeej ik ga ff kijken op de site van norton dan.. want een beetje support mag je natuurlijk wel verwachten van ze.. :)

• Bl4ckviper
http://service2.symantec..../ddocid/20011009134650905 daar staat t voor de mensend ie t zelfde probleem hebben tis iig opgelost .. dus ik ben nu helemaal hersteld van me NTLDR errortje.. :D

Verwijderd

zelfde probleem, link naar artikel werkt alleen niet meer. heeft iemand een up-to-date linkje?

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:38
Up-to-date link: http://search.symantec.com/custom/us/query.html

Succes.

[ Voor 43% gewijzigd door Ethefox op 07-07-2004 10:30 ]

Pagina: 1