voor de 2 is er nog niets, logisch ook want de pc zal het er behooooorlijk moeilijk mee hebben
leren lezen, dat is voor de playstation 1[/quote]Je hebt gelijk, sorry! maar dat had je ook wel effe vriendelijker kunnen zeggen!
Raimond
is er een playstation 2 emulator zo ja waar kan ik hem vinden[/quote]Volgens mij komt Sony binnenkort met een apparaat dat de Playstation 2 emuleert.
Het product het Playstation 2 en zal rond het eind van het jaar in de betere speelgoedzaak te KOPEN zijn.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Volgens mij komt Sony binnenkort met een apparaat dat de Playstation 2 emuleert.
Het product het Playstation 2 en zal rond het eind van het jaar in de betere speelgoedzaak te KOPEN zijn. :+[/quote]Volgens mij heet dat product:
Tromgeroffel
Ook de Playstation 2!:)
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Een kameraad van me met 1.6 ghz, en geforce 3, daar lukt het allemaal net.
yeah right... bewijs?Op donderdag 16 augustus 2001 23:23 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik heb een psx2 emu, maar geloof me, je hebt echt een vette bak nodig. Hij simuleert ook alleen ridge racer 5, maar op mijn duron 600+geforce2 mx lukt het gewoon niet, echt sloohoohooom....
Wat voor nut heeft het om een oude
Verwijderd
Enneuh bewijs... Hoe
Als het mag van los modjos zet ik hier ff een linkje neer, als je de game zelf bezit is het volgens mij legaal enzo toch?
rot nou ff op, dit kan gewoon nietOp donderdag 16 augustus 2001 23:23 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik heb een psx2 emu, maar geloof me, je hebt echt een vette bak nodig. Hij simuleert ook alleen ridge racer 5, maar op mijn duron 600+geforce2 mx lukt het gewoon niet, echt sloohoohooom....
als je echt een werkende ps2 emu hebt die ridge racer speelbaar kan emuleren en die door een hobbyist geschreven is (en dus niet bij sony gejat is), dan krijg je van mij F25,-
Op donderdag 16 augustus 2001 23:23 schreef Fallen_angel het volgende:
Zozo, 25 piek! Zo weinig vertrouwen in jezelf?Op vrijdag 17 augustus 2001 00:04 schreef woutf het volgende:
[..]
rot nou ff op, dit kan gewoon niet
als je echt een werkende ps2 emu hebt die ridge racer speelbaar kan emuleren en die door een hobbyist geschreven is (en dus niet bij sony gejat is), dan krijg je van mij F25,-
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
neuh, ben gewoon een arme sloeberOp vrijdag 17 augustus 2001 00:07 schreef D³ het volgende:
[..]
Zozo, 25 piek! Zo weinig vertrouwen in jezelf?
Verwijderd
Kom maar naar enschede, and bring ridge racer 5 + DVD speler, dan geef ik jou de beelden. Mijn DVD speler heeft de geest gegeven anders had ik het je laten zien. Geloof je het niet, kom het bewijs maar zien.. anders laat ik je een screenie zin van de initializatie... Moment.
Dat verklaart de interesse in zo'n emulatorOp vrijdag 17 augustus 2001 00:09 schreef woutf het volgende:
[..]
neuh, ben gewoon een arme sloeber
f.k.a D³
ja heh, check me specs in me sig maar, ik kan nog geenseens een N64 emu fullspeed runnen, laat staan een DC of Ps2(die niet bestaat) emu.Op vrijdag 17 augustus 2001 00:10 schreef D³ het volgende:
[..]
Dat verklaart de interesse in zo'n emulator
En de redenen waarom ik dit niet geloof
-de PS2 zit erg ingewikkeld in elkaar, dus ook moeilijk om te emulaten
-dat ding is net uit
-n64 emulatie is nog geenseens perfekt, en RR5 dan wel?
-DC emulatie staat nog in de kinderschoenen, en de emu's runnen nog geen commerciele games
Verwijderd
geef ons dan even een link van die emu!Op vrijdag 17 augustus 2001 00:17 schreef Fallen_angel het volgende:
Het werkt, geloof dat nou maar, en ik bedoel, het is niet zo moeilijk om een emulator te schrijven die slechts 1 game ondersteunt hoor.
das toch gewoon legaal.
Even wat info...... Ridgeracer-V staat niet op een DVD, maar gewoon op een CD. Dus waar je die DVD-speler voor nodig hebt?Op vrijdag 17 augustus 2001 00:09 schreef Fallen_angel het volgende:
Kom maar naar enschede, and bring ridge racer 5 + DVD speler, dan geef ik jou de beelden. Mijn DVD speler heeft de geest gegeven anders had ik het je laten zien. Geloof je het niet, kom het bewijs maar zien.. anders laat ik je een screenie zin van de initializatie... Moment.
PSN-id: Chrasher
uhm, deze plaatjes zeggen echt helemaal niks, nada, noppes. Ik heb al zoveel GUI's gezien die claimen een emulator te zijn en achteraf gewoon fake blijken te zijnOp vrijdag 17 augustus 2001 00:17 schreef Fallen_angel het volgende:
Het werkt, geloof dat nou maar, en ik bedoel, het is niet zo moeilijk om een emulator te schrijven die slechts 1 game ondersteunt hoor.
Een PlayStation 2 emulator, jah, tuurlijk!
Sjongejonge zeg.
Vertel me es hoe groot die PS2 bios is dan? He?
Sjongejonge. Kap nou met die crap. Bovendien, een DOS programmaatje van 18kb vervangt het besturingssysteem van de PS2?
Juist... he! Kijk! Er vliegt een Koe met vleugels door de lucht!
MOOOOOOOOOO
f.k.a D³
Als je b.v. sound.dll verwijdert vindt ie um nog steeds
Verwijderd
Hmm, you may be right, als ik de bios verwijder vind ie die ookOp vrijdag 17 augustus 2001 00:35 schreef Phantom_ het volgende:
Ik heb die emu niet getest, maar volgens mij issie idd zo nep als de pest.
Als je b.v. sound.dll verwijdert vindt ie um nog steeds
Oke, oke, call me names, and take my 25 gilders
Even zoeken op het net en je komt verschillende referenties tegen: (dit gaat over de hier genoemde emulator)
An anonymous tipster sent in this link to Melter PSX 2 the page is in french so you will have to translate via Babelfish but according to the translation already one game works on the emu. Ridge Racer V. There is a screen shot but I dont have a powerful enough computer to run this emulation as a matter of fact it crashed on me so can anyone out there verify this?
Update: yes indeed this emulator is fake thx Zophar for sending me more info.
Op donderdag 16 augustus 2001 23:23 schreef Fallen_angel het volgende:
Op vrijdag 17 augustus 2001 00:09 schreef Fallen_angel het volgende:
25 piek is prima.
behoorlijk veel stierepoep dusOp vrijdag 17 augustus 2001 00:17 schreef Fallen_angel het volgende:
en die F25,- mag via check, cash of overboeking
Jokkebrok!Op vrijdag 17 augustus 2001 00:17 schreef Fallen_angel het volgende:
Vertel eens, waarom hang je nou zo'n lulverhaal op?
f.k.a D³
Verwijderd
FF een stukje niet stierenpoep dus, voor de MAC is er al wel een psx 2 emulator. Tenminste ik heb er screenies van gezien en er was een mac soortig bestandje te downen, maar aangezien ik geen mac heb kan ik et niet teste, zou best bull poep gewest kunnnen zijn ook.
Verwijderd
was de 2de pagina van dit topic vergeten te lezen..
maar heeft iemand hem ook daadwerkelijk getest met een spel ?
39
De enige PS2-emulator die wel bestaat is een YABASIC-emulator. Dit is een simpele programmeertaal die je op de PS2 kan gebruiken.
Hou nou op zeg.. wat ben jij goed gelovigOp vrijdag 17 augustus 2001 00:49 schreef Fallen_angel het volgende:
FF een stukje niet stierenpoep dus, voor de MAC is er al wel een psx 2 emulator. Tenminste ik heb er screenies van gezien en er was een mac soortig bestandje te downen, maar aangezien ik geen mac heb kan ik et niet teste, zou best bull poep gewest kunnnen zijn ook.
Verwijderd
Zoals er al eerder gezegd werd,je hebt geen dvd speler nodig om die games te kunnen spelen,Ik zou zeggen ga naar videoland o.i.d huur die game en gij zult weten!Op vrijdag 17 augustus 2001 00:49 schreef Fallen_angel het volgende:
Nou, om eerlijk tez ijn geloofde ik het in het begin gewoon, maar heb et nooit kunnen testen...
Gaarne ff wat van je laten horen of het ook daadwerkelijk gewerkt heeft.
Verwijderd
Alvast succes ermee.
Verwijderd
Verwijderd
Deze werkt niet, weet iemand ééntje die werktOp vrijdag 17 augustus 2001 00:26 schreef Phantom_ het volgende:
Ik weet niet of het mag. Zo niet, dan verwijder deze link maar.
PSX2EMU
Verwijderd
*ZUCHT* er ZIJN geen fatsoenlijk werkende PS2 emu's omdat de huidige PC's een faktor 10 te langzaam zijn om de PS2 softwarematig te emuleren. Kom over een jaar of twee nog maar eens terug.Op maandag 20 augustus 2001 11:41 schreef rasran het volgende:
[..]
Deze werkt niet, weet iemand ééntje die werkt
Verwijderd
ik vraag me af wanneer ze het door gaan hebben dat het nu nog niet kanOp maandag 20 augustus 2001 14:38 schreef MrRudi het volgende:
*ZUCHT*
De grafics van de PS2 zijn dan misschien close bij die van een P4 1.6 met een GF3
Maar om een PS2 te EMULEREN heb je de kracht nodig van een P4 omdat emuleren nou eenmaal veel rekenwerk is
Tja, is niet anders, het duurt gewoon ff
Tot die tijd. Koop een PS2, of een GF3 en ga MaxPayne spelen
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Leuke Photoshop animatieOp vrijdag 17 augustus 2001 00:16 schreef Fallen_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
PSX was de codenaam van de PlayStation voordat die gereleased werd,
(net zoals Nintendo Dolphin -> Gamecube)
en is dus niet de naam van de Playstation 2
(ja ik ben een mierenneuker, maar ik kan hier dus gewoon niet tegen. Het is toch zo'n smerige typo)