Beeldscherm doet zo opeens heel vaag.

Pagina: 1
Acties:

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Vanmiddag begon zo opeens met beeldscherm te flitsen en de zijkanten trokken af en toe samen. Toen voelde ik aan mijn beeldscherm dat hij gloeiend heet was. Nou heb ik mijn beeldscherm een uur ui laten staan. Hij is nou alweer een stuk koeler maar hij doet nog steeds raar. De zijkanten trekken niet meer samen maar als ik een venster open dan beweegt hij raar aan de zijkanten en aan de boven en onderkant. Wat kan ik het probleem zijn? Ik heb helemaal niks daarvoor geinstaleerd of iets veranderd.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Staat er een mobieltje, een draaiende radio of een fikse stereo naast je monitor :?

• Mpdrichel
Nee, en ik heb er vandaag ook niks anders bij gezet.

• Mpdrichel
Ik heb vandaag mijn beeldscherm open gehad en ik heb aleen een lading stof weg gehaald. Ik zag niks vreemds zitten behalve een drup op dat beeldcannon(ofzo) Ik heb daar een foto van gemaakt die zet ik maandag wel hier neer. Mischien dat iemand er wat aan heeft.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
erm, ik mag hopen dat je f**ckin voorzichtig bent geweest ? als je niet oppast staan je haren overeind en heb je gebakken Drichel !
anyway
misschien een half dooie voeding ?
kijk eens wat er bij een monitor test gebeurt, nokia monitor test d8 ik :)
daar zit een opti bij die wisselend boven onder zwart, midden wit- midden zwart, boven onder wit doet als je beeld daarbij erg intrekt is er iets mis met de voeding
btw, wat voor mon. is het ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Mpdrichel
Ik ben voorzichtig geweest. Al lijken 5CM hoge spikes ook wel 8). Maar ik heb gekeken ik heb wel garantie op het beeldscherm. Als ik in duitsland of engeland woon. :X En het is een Axion 17inch OSD Color Monitor. Meer kan ik er niet over vinden.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
doe anders een deagauss :) maar dat zal je al wel gedaan hebben, maar zeer vaag...maybe gewoon dat i stuk is..hadden wij jaren geleden met de oude tv..werd beeld steeds kleiner..tot dat het een stippie werd... :/

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Mpdrichel
Bij die Nokia test deed hij heel raar bij regulation en resolutie. En degaussing heb ik al geprobeerd.
Pagina: 1