Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb nu al enige tijd gedaan met me Nokia 3210. Hij deed wat ie moest doen, bellen en sms'en. Maar nu heeft ie het begeven, nou ja begeven! Als je 'm in je zak laat zitten als je doet bungee jumpen in Lloret bij WaterWorld, en hij pleurt zo uit je zak .... |:(

Maar goed, ben nu dus van plan om een nieuwe te kopen, maar heb geen idee welke! Vandaar dus deze post. Prijs maakt nie uit, heb geld genoeg! :)

Enige eisen aan de telefoon:
- nie te groot
- nie te zwaar
- infrarood

Wat me wel tof lijkt:
- kleuren display
- gprs

Heb zelf natuurlijk ook al gezocht, en kwam hierbij uit op de volgende drie modellen:
- Ericson T68i (zijn genoeg topics over, en iedereen is er wel over te spreken)
- Motorola V70 (leuk model, erg origineel)
- Samsung T100 (ben er nie echt helemaal kapot van, maar ja, da kleuren display is wel helemaal te gek)

Dus iemand die nog wat leuke GSM'tjes weet, post deze dan ff hiero, of geef een link of iets dergelijks?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ben persoonlijk helemaal weg van de Nokia 6610, maar die zou nu uit zijn volgens de nokia site.

Helaas ben ik bij diverse winkels geweest en die zeggen dat ze hem pas het begin 4e kwartaal krijgen (oktober/november dus).

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, 6610 is wel leuk ja, en ook de 7210 ! Alleen het beroerde is dat ik dan nog lang moet wachten! Heb nu dus een vervangend toestel kunnen regelen (een 8310) maar da vin'k helemaal niks!

Verwijderd

Ik zou ook nog even wachten op de 6610, lijkt me echt een geweldig toestel! De T100 is ook mooi, maar die heeft volgens mij geen infrarood en gprs (????)

Verwijderd

Topicstarter
idd de T100 heeft geen infrarood! Goed dat je het zegt, deze ga dus uit me lijstje! De V70 heeft ook geen infrarood geloof ik maar kan je USB aansluiten! Heb ik ergens opgevangen! :)

Over het wachten op de 6610, waachten ga wel lukken, maar enig idee wat deze phone los gaat kosten ? Niet dat ik 'm nie zou kopen als ie erg duur zou zijn, want zoals ik al eerder zei: Geld genoeg!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:26

vinnie1908

Appel != peer

Ik vind het sowieso erg moeilijk om een leuke telefoon te kiezen. Heb nu 8310 en 6210, die eerste gaat er na iets meer dan een jaar nu weer uit. Noem maar eens een telefoon die er nu echt uitspringt. Vroeger had je heel bijzonder de 3688, 8210 en 8850....en wat heb je nu in de hogere klasse nog aan telefoons?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De SonyEricsson T68i is ook een erg mooi toestel en bevat: infrarood, gprs en bluetooth
Daarnaast is hij nog erg licht in gewicht en relatief klein.
info:
http://www.sonyericsson.com/nl/spg.jsp?page=start
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/nl/images/GPD_2936_35_0_850.jpg

39

Verwijderd

Topicstarter
Ja da heb je wel gelijk in ja, maar de Nokia 6610 springt er wel uit! :)

Heb nog eens naar wat info gezocht over deze wel interesante GSm, en tot mijn verbazing kom ik tot de conclusie dat deze geen INFRAROOD heeft! Iemand die deze conclusie kan bevestigen?

• Pitchin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 19:13
Nokia 6510, topproduct :)
Oke oke, 6610 is ook wel phat, maar dat zijn volgens mij de eerste modellen, en dat kan bij Nokia nog al eens voor bugs zorgen.

Helaas heeft de 6510 geen kleurendisplay...

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2025

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 17:23:
Ok, heb nu al enige tijd gedaan met me Nokia 3210. Hij deed wat ie moest doen, bellen en sms'en. Maar nu heeft ie het begeven, nou ja begeven! Als je 'm in je zak laat zitten als je doet bungee jumpen in Lloret bij WaterWorld, en hij pleurt zo uit je zak .... |:(

Maar goed, ben nu dus van plan om een nieuwe te kopen, maar heb geen idee welke! Vandaar dus deze post. Prijs maakt nie uit, heb geld genoeg! :)

Enige eisen aan de telefoon:
- nie te groot
- nie te zwaar
- infrarood

Wat me wel tof lijkt:
- kleuren display
- gprs

Heb zelf natuurlijk ook al gezocht, en kwam hierbij uit op de volgende drie modellen:
- Ericson T68i (zijn genoeg topics over, en iedereen is er wel over te spreken)
- Motorola V70 (leuk model, erg origineel)
- Samsung T100 (ben er nie echt helemaal kapot van, maar ja, da kleuren display is wel helemaal te gek)

Dus iemand die nog wat leuke GSM'tjes weet, post deze dan ff hiero, of geef een link of iets dergelijks?
Ik heb die Samsung T100... En dat Beeldscherm is te GEK!!! Ik was een echet Nokia fan.. maar nu ik die samsung heb weet ik het niet meer zo zeker!!
Het enige minpuntje is dat de batterij iets minder is van de samsung dan van een nokia!! maar ja daar kan ik mee leven.. want ik heb een kleuren dislapay en polyfone beltonen!!!!

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik heb de lg 510w, hij is nog niet zo heel bekend, maar ik vind het echt een perfecte telefoon. Ik ben hem wel alleen maar op internet tegengekomen, maar dat zou nu veranderd kunnen zijn.

Voor meer informatie kijk op http://lge.een.info

Verwijderd

MM- schreef op 02 augustus 2002 @ 20:07:
Ik heb de lg 510w, hij is nog niet zo heel bekend, maar ik vind het echt een perfecte telefoon.
en die grote lelijke ANTENNE dan ??? wij leven intussen wel in het post-(externe)-antenna-tijdperk maar die mensen van LG hebben dat blijkbaar nog niet door...
als de rest van deze gsm ook zo antiek is dan weet je het al...

neen hoor, geef mij maar mijn ericsson T66, gewoon een zalig toestel! geen gprs of kleurenscherm, maar waar heb je dat nou voor nodig ?? internetten doe ik via mijn PC (kabel=lekker snel) en kleurenscherm heb ik absoluut niet nodig! neen, de T66 heeft alles wat je van een mobiele telefoon verwacht en bovendien : hij is gewoon de kleinste en lichtste gsm die ooit op deze wereld uitgebracht is (en ik denk dat er NOOIT een gsm zal bestaan die nóg kleiner of lichter is, dat kan gewoon niet!)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 22:34:
[...]

internetten doe ik via mijn PC (kabel=lekker snel)
Mijn kabel is niet zo lang dat ik er bij de bushalte mee kan internetten, laat staan in de trein.
hij is gewoon de kleinste en lichtste gsm die ooit op deze wereld uitgebracht is (en ik denk dat er NOOIT een gsm zal bestaan die nóg kleiner of lichter is, dat kan gewoon niet!)
Dat kan inderdaad niet, de T66 is al te klein om normaal de toetsen te kunnen indrukken, de batterij is zo licht en dun dat hij heel veel aan standbytijd heeft moeten inleveren en daarnaast hebben mensen toch liever een telefoon die niet in hun handpalm verdwijnt tijdens het bellen, maar één die ze zonder kramp aan hun handen te krijgen gewoon tegen hun oor kunnen houden.
Een antenne aan de buitenkant vind ik zelf helemaal niet zo'n groot bezwaar, ik heb veel telefoons gehad met en zonder externe antenne en ik heb wel gemerkt dat de ontvangst (en daarmee de standbytijd) met een externe antenne gemiddeld beter is.
neen hoor, geef mij maar mijn ericsson T66, gewoon een zalig toestel! geen gprs of kleurenscherm, maar waar heb je dat nou voor nodig ??
De T66 is een leuk toestelletje, maar er werd gevraagd naar een toestel met infrarood. Dat jij dat niet nodig vind, prima, maar anderen misschien wel. De T66 is echt niet voor iedereen het ideale toestel...

En Cancerman, er komen binnenkort (?) weer wat leuke toestellen uit bij Sonyericsson, die allemaal "iets" van de T68i hebben. En van de drie toestellen die je noemde, zou ik de T68i aanraden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
heb zelf de t100 gehaald van samsung.
wilde eerst de 7650 halen.
maar toen ik hem zag in hongkong dacht ik toch maar van niet.
dat ding is reuzachtig.
het kan alles maar is veel te groot.
het heeft digicam kleuren scherm etc maar veel en veel te groot voor een telefoon

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

S45i!!!!!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 08:26

franklin

denkt teveel...

of een siemens m(t)50, een cheap en heel leuk telefoontje (java/gprs)

Verwijderd

Cancerman,

Ik zou ook even een kijkje nemen op gsmarena.com. Daar staan erg veel toestellen. Verder zou je ook ff moeten kijken naar de Samsung S-100. GPRS, mooier design, meer kleuren en net ff een slag beter dan de T-100.... De S-100 schijnt de 'grote broer' te zijn van de T-100.

Ik realisser me nu dat je een nieuw toestel moet hebben omdat de andere kapot is. Ik heb nog een werkende, ik kan nog wel ff wachten met er eentje te kopen, want ik heb namelijk een beete problemen met de S-100 te krijgen.... er wordt van alles gezegd, maar volgens mij is ie ondertussen uitgesteld ofzo.
Pagina: 1