Ok, heb nu al enige tijd gedaan met me Nokia 3210. Hij deed wat ie moest doen, bellen en sms'en. Maar nu heeft ie het begeven, nou ja begeven! Als je 'm in je zak laat zitten als je doet bungee jumpen in Lloret bij WaterWorld, en hij pleurt zo uit je zak .... 
Maar goed, ben nu dus van plan om een nieuwe te kopen, maar heb geen idee welke! Vandaar dus deze post. Prijs maakt nie uit, heb geld genoeg!
Enige eisen aan de telefoon:
- nie te groot
- nie te zwaar
- infrarood
Wat me wel tof lijkt:
- kleuren display
- gprs
Heb zelf natuurlijk ook al gezocht, en kwam hierbij uit op de volgende drie modellen:
- Ericson T68i (zijn genoeg topics over, en iedereen is er wel over te spreken)
- Motorola V70 (leuk model, erg origineel)
- Samsung T100 (ben er nie echt helemaal kapot van, maar ja, da kleuren display is wel helemaal te gek)
Dus iemand die nog wat leuke GSM'tjes weet, post deze dan ff hiero, of geef een link of iets dergelijks?
Maar goed, ben nu dus van plan om een nieuwe te kopen, maar heb geen idee welke! Vandaar dus deze post. Prijs maakt nie uit, heb geld genoeg!
Enige eisen aan de telefoon:
- nie te groot
- nie te zwaar
- infrarood
Wat me wel tof lijkt:
- kleuren display
- gprs
Heb zelf natuurlijk ook al gezocht, en kwam hierbij uit op de volgende drie modellen:
- Ericson T68i (zijn genoeg topics over, en iedereen is er wel over te spreken)
- Motorola V70 (leuk model, erg origineel)
- Samsung T100 (ben er nie echt helemaal kapot van, maar ja, da kleuren display is wel helemaal te gek)
Dus iemand die nog wat leuke GSM'tjes weet, post deze dan ff hiero, of geef een link of iets dergelijks?