Toon posts:

[AMD Athlon XP 1600+] 63c op zolder...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die temperatuur is dus veel te hoog... Oplossing:

- Thermaltake Volcano 7 PLUS (Athlon/P3/P4 - 3 GHz), 1x
- Case FAN (80 x 25) Thermaltake Everflow, 2x
- Case FAN Grill 80 mm, 2x
- Cooling Pasta Arctic Silver 3 Compound (3 gr.), 2x

Dit wil ik dus in mijn Aopen Hq45-pro kast inbouwen, dus één fan in de zijkant voor de proc cooler en één van achter-bovenin, onder de voeding. Dus nog een vraag. Is dit een goede oplossing, genoeg cooling pasta en hoe moet ik het monteren?

edit:
Ik wil het gaan bestellen bij Perfect Systems.

Ps. sorry dat ik dit zo plaats, maar het lukt me niet om te zoeken met de nieuwe search.

Verwijderd

3 gr. Koelingpasta ? Wat wil je daarmee insmeren ? Je hele case ? Dan is het wel genoeg ja...

En plaatsing van de fans... Die moet je zelf verzinnen... Elke setup is anders... 2 onderin als intake, 2 bovenin als outtake is een leuk begin... Vuistregel : Koude lucht daar innemen waar het nodig is, warme lucht daar uithalen waar het zich ophoopt...

Verwijderd

Topicstarter
Het is ingebouwd in m'n PC'tje :) Wel veel lawaai, maarja moet er iets voor over hebben. Is nu op zolder 49 idle op een hete middag en 52 stressed. Netjes al zeg ik het zelf. Bij ons beneden, waar het echt een stuk koeler is, is hij 43 idle en 46 stressed. Als het goed is ga ik binnenkort van zolder af, dus dat zal weer wat graden schelen en nog even een losse airco kopen voor op mijn kamer, zal alles wel goed komen.

Ps. Beetje laat gereageerd, sorry voor het naarboven halen

edit:
Ik kreeg ipv de Thermaltake Everflow de SmartFans, tegen de zelfde prijs

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
dan nog, ik vind die 49 graden aan de hoge kant... heb je een kwak artic op je cpu gedaan of een beetje? (kleeiiinnn beeetjje is zat :) )

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
Klein beetje... Maar ik heb opzich een best oude 1600+, word erg warm... kouder krijg 'k 'm echt niet als het zo warm is. Vandaag was 't kouder, hij kwam niet boven de 48 uit :), 45 idle / 48 stressed. Vind ik dus ook wel mooi.

(Alweer) Ps. Het warme weer is nu wel weer over, yes.