Toon posts:

matrox G550 tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar het lukt me echt niet: Ik krijg de tv-out van mijn millenium niet aan de praat. Zie wel iets gebeuren wanneer ik hem op "clone" of "dvd-max" zet maar dat zijn dan voornamelijk strepen en blokken.

S-VHS of composite, maakt niet uit. Ik heb het gevoel dat ik hem op de verkeerde pal of ntsc ofzo heb staan maar deze instellingen kan ik nergens invoeren. Wanneer ik bij de instellingen van de videokaart naar het DualHead tabblad ga kan ik alleen maar secondary monitor limits invoeren. Die lijken met meer geschikt voor een echte computer monitor.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 18:37

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Alles uit --> aansluiten --> opnieuw opstarten + tv aan

En de laatste drivers downloaden. Daarvan is het config-scherm een stuk makkelijker. En je moet hem idd op PAL hebben staan. En voor de TV maakt DVD-max niets uit qua resolutie. Die wordt automatisch op PAL aangepast (iets van 740xNogwat). Voor clone is 800x600 het best leesbaar.

Het is ff klooien, maar eventually werkt het, bij mij ook, toen ik nog een G400 had. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Dit topic is gesloten.