[IE6] Runtime Error

Pagina: 1
Acties:

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:47
Sinds kort krijg ik onderstaande foutmelding op enkele pagina's waar onder t.net. Ik heb de afgelopen tijd niets nieuws geinstalleerd dus ik heb werkelijk geen idee wat de oorzaak kan zijn. Iemand een idee?

A Runtime Error has occurred. Do you wish to Debug?

Line: 214
Error: Object expected

Verwijderd

in je browser bovenin op extra klikken dan /internet opties/geavanceerd/surfen/ foutopsporing in scripts uitschakelen AAN vinken.

suc6

• Timmy
Zo krijg in in ieder geval het alert windowtje niet meer te zien maar blijft dat ik gedeeltes van de sites niet zie (bijv de mouseover menu's op t.net of de bovenste menubalk op microsoft.com).

Verwijderd

java?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat heeft Java er mee te maken? Hooguit JavaScript.

Zet de beveiliging in IE zelf even op standaard. Als je een firewall, virusscanner of wat dan ook gebruikt die JS kan blokkeren (of 'privacy control') zou je ook daar even naar moeten kijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Timmy
Als je een firewall, virusscanner of wat dan ook gebruikt die JS kan blokkeren (of 'privacy control') zou je ook daar even naar moeten kijken.
Dat was het, bedankt! Zeker de LiveUpdate van Norton die het nodig vond wat dingen aan te passen.

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Timmy schreef op 02 augustus 2002 @ 17:19:
[...]

Dat was het, bedankt! Zeker de LiveUpdate van Norton die het nodig vond wat dingen aan te passen.
Nou dat lijkt me niet. Ik heb ook Norton en geen problemen :P
Pagina: 1