Help... A7V333 + XP 1800

Pagina: 1
Acties:

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
Ik heb dus net een systeem gebouwd , a7v333 + xp 1800 + geforce 4 MX hadd etc (300 watt voeding) Bootte net gewoon op , echter ik deed de windows ceedee erin (xp) hardware detectie begonen toen sloeg de monitor stand-by , en nu doet dus NIETS het meer , als ik de power aansluit gaat een klein groen ledje branden rechtsonderin, muis gaat aan (optisch) monitor blijft standby , fans gaan niet draaien , gaan geen lichtjes branden voorop , en geeft geen krimp... HELP :( :( wat kan dis zijn?

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

het kan zijn dat de voeding naar de ***** is , 300 watt is op vandaag nie veel meer. op mijn athlon 1300 had ik al problemen met een 250 watt

• Kortfragje
hmmz, ik heb alleen een hdd en een floppy raan hangen nu.. de cpu koeler ( die net draaide, wil nu gaan draaien maar doet toch niets , en verder zie ik helemaal niets gebeuren :( :(

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Had je je koeler wel goed op je processor zitten? Niet perongelijk een klein beetje scheef? Kan je nog in het bios komen?
300 watt lijkt me genoeg, zeker als je er zo weinig in hebt zitten

• Kortfragje
geeft geeneens een beeld , net wel in het bios , de setting voor proc op hoog gezet :S

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Gerrit83 schreef op 02 augustus 2002 @ 16:19:
geeft geeneens een beeld , net wel in het bios , de setting voor proc op hoog gezet :S
de cpu te hoog geclockt bedoel je?
dus probleem is nu opgelost?
Kijk anders es hoe warm de cpu wordt.

Verwijderd

test eens een andere vga kaart , misschien dat hij niet echt compatible is ( heb je altijd wel eens last van ) en anders ff bios reset

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
k heb hier tzelfde probleem... pc draaide een paar weken perfect, maar vanmorgen deed ie ineens helemaal niks meer... alleen het groene lampje brand.

voeding getest, is ok
cpu getest, is ok
mem getest, is ok
alle andere onderdelen ook getest, en die zijn ook ok.

maar het bord doet gewoon helemaal niks... de fan draait heel ff als ik de atx connector erinsteek, maar dat is dan ook alles.

k denk niet dat er nog een oplossing voor is, dus dat wordt opsturen voor de garantie...

mzzl, lone

btw : bios reset haalde niks uit, en t systeem draaide 100% default (niet overgeklokt oid)

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Verwijderd

Lone Gunman schreef op 02 augustus 2002 @ 16:23:
k heb hier tzelfde probleem... pc draaide een paar weken perfect, maar vanmorgen deed ie ineens helemaal niks meer... alleen het groene lampje brand.

voeding getest, is ok
cpu getest, is ok
mem getest, is ok

maar het bord doet gewoon helemaal niks... de fan draait heel ff als ik de atx connector erinsteek, maar dat is dan ook alles.

k denk niet dat er nog een oplossing voor is, dus dat wordt opsturen voor de garantie...

mzzl, lone
Heb je hem proberen over te clokken ??? het kan ook zijn dat hij die 2 weken op een te hoge temp heeft gellopen en dat ineens het ingewande van de cpu kapot springt , dus ff bios resetten ( als je dat nog niet hebt geprobeert )

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Lone Gunman schreef op 02 augustus 2002 @ 16:23:

voeding getest, is ok
cpu getest, is ok
mem getest, is ok

mzzl, lone
Bios geprobeerd te resetten?
Geldt voor allebei, wie weet helpt het...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
zie post van hierboven, reset haalde niks uit, en compu was niet overgeklokt
zat trouwens een pal8045 op de athlon, cpu werd maar 47 graden oid.
daarbij is de cpu niet kapot (ff getest op een andere a7v333).

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

• Kortfragje
OK HIJ DOET ET NU , ik heb em op 100 mhz fsb gezet en hij deed het , ga het zo nog es met 133 proberen en zie dan wel verder. Heb ik de via 4 in 1 drivers nodig ?

• Kortfragje
anyway iedereen bedankt :P

Pagina: 1