We hebben voor Heatseekerz een window mod gedaan, en ik vroeg me af wat de ECHTE modders er van denken, jullie dus
>> Het artikel
>> Het artikel
Wrom is het spam? mogen we hier niets laten zien dat wij gemaakt hebben? In that case, mag het verwijderd worden van mij.
The devil is in the details.
nihongo ga sukoshi hanasemas
das sier :-)apua_a schreef op 02 augustus 2002 @ 16:34:
Whoaa, ziet er erg strak uit LSD. Origineel. Ben zelf meer fan van wat rechtere windowmods maar das een kwestie van smaak. Waarvoor zijn trouwens die "lijntjes" bij de leds, heeft dat een functie of is dat gewoon sier? Vette mod anyway.
Verwijderd
Verwijderd
In my next article, I will describe how it’s possible to independently drive all leds, how to create different colours from the three prime colours, and how to create motion of light.
Het is FRIET!
kijk dat is nu een sociaal persoonScarecrow schreef op 02 augustus 2002 @ 16:16:
achja ik ben niet om daar over te oordelen
maar vind 'm overigens wel ook gedaan.
[tipje] ik weet niet precies wie jullie doel groep is (denk de 'gevoorderde' modder met GOED kennis van elektrotechniek), ik raadt je aan om ook aan de 'noob' elektrotechnische modders te denken. Door minder complexe schema's te gebruiken, en iets minder 'zware' / 'grote' / 'dure' gereedschappe. Niet iedereen heeft dat allemaal zomaar in huis of heeft er verstand van.
Ik denk dat je er goed aan zou doen, om een soort 'noob' sectie te maken. Met dus minder complexe systemen, en simpeler gereedschap. Verder toppie mod en coole site
Verwijderd
Verwijderd
Scarecrow schreef op 02 augustus 2002 @ 17:02:
tja is toch ook zo? ik ben gewoon een uber noob wat betreft electronica en modden.
Maar bijna alle sites op modden en electronica zijn gericht op gevorderden.
En ik denk dat je daar als webmaster / designer een aardige groep (potensiele) hits meer verliest
* ludo gaat een n00b-mod/elec page maken
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Proud member of Tacopsclan [CLS]