Toon posts:

[mobo] ik wil mijn g3 op agp 4x draaien maar dat lukt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben in het bezit van een asus a7m266 en heb een geforce 3 ti 500. ik wil deze zoals het hoort op een moederbord dat het supprt.
hij draaide standaard op AGP (pci mode)
toen heb ik alles geupdate gepatchet en noem maar op. Nu draait hij op
AGP.

maar toen ik een MSI had zag ik bij de advanced display settings dat het AGP 4X was.

welke patch ofzo heb ik nodig om dit te repareren

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

In je BIOS kun je AGP 4x Support aanzetten...

Maar wat bedoel je met Ik wil deze zoals het hoort op een moederbord dat het support ???

De Asus A7M266 ondersteund het zeker... Heb hetzelfde bordje (maar mijn AGP 4x Support staat uit omdat ik anders amper normaal kan booten...).

Maarruh, bij mij staat er ook gewoon dat mijn BUS Type AGP is in de Display Properties, zowel op 2x als op 4x in de BIOS...

Download anders eens RivaTuner of iets dergelijks, dan weet je het zeker...

Verwijderd

Topicstarter
dat is het juist dus, agp 4x staat enabled in de bios.
ik weet alleen nog van mijn msi-moederbord dat het wordt aangegeven in de display properties als
AGP 4X
als niet staat hij in de AGP 2X mode. Bij jou staat dus die patch ook niet geinstalleerd, of het moet bij asus helemaal anders werken, maar dat lijkt me niet want dit lijkt gewoon verdomd veel op de MSI-situatie Voordat je de 4 in 1 drivers installeert.
p.s.
het moest zijn:
ik wil de ze draaien (de agp snelheid) zoals het hoort op een moederbord dat het support (n.l. MAXIMUM SPEED).

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:24

Ankh

.Howdy

waarom wil je hem in 4x AGP zetten? het verschil met AGP 2x is miniem, en er komen alleen maar meer fouten bij, hetzelfde als je fastwrite aan zet :/

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 15:40
misschien een bios update?