Toon posts:

videokaart upgraden bij laptops

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een laptop en zie wat aardige dingen maar vaak is de grafische kaart mijn enige bezwaar! Kun je ergens losse videokaarten kopen (bijv. Mobilty Radeon 7500) voor laptops en deze er zelf inzetten?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Meestal zijn videokaarten ingesoldeerd in het mobo van de laptop zelf, zonder externe bus voor een add-on. Lijkt me niet dus..

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

nee, vergeet het: onboard op chips etc.

Ook de balans van warmteafvoer niet vergeten, je kan er niet zomaar met een soldeerbout een andere chip inzetten.

* Delerium denkt aan de verkoper die beweerde dat je 2 Mb videogeheugen kon uitbreiden mbv PCMCIA

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Ome Tom heeft het wel gedaan in een test: hiero

maar dat was met een laptop die met een daughter graphics board werkt

Join TeamBVD!

Verwijderd

Misschien wel een oud topic, maar ik ben ook geintresseerd een een videokaart upgrade. Wat hierboven staat is niet helemaal waar. Bij dell in de USA was het wel degelijk mogelijk een ati mobility 7500 of geforce go los te bestellen en zelf in je laptop te zetten. Meer info hierover op delltalk usa. Ik wil weten of het ook mogelijk is in de nederlandse dell laptops. Ik heb een inspiron 8100 met een mobolity 7500 en ik wil opgraden naar de 9000. Iemand hier meer info over?

Check : http://cgi.ebay.de/ws/eBa...=2734500833&category=8127

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 12:59 ]

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het deel van een laptopmoederbord bestaat vaak uit twee delen, die dan met een soort breden IDE kabel verbonden zijn, misschiend dat één van de twee delen vervangen wordt?
Afbeeldingslocatie: http://www6.tomshardware.com/mobile/20020220/images/8100open.jpg

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

ik zou zeggen bel dell eens op.
het zijn hun laptops, dus zij zullen wel weten of het kan of niet.
Pagina: 1