Toon posts:

dual monitor, startbalk, winbar etc... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb sinds een poosje 2 monitoren, m'n Eizo Flescan 20 inch monitor, en een 15" compaq monitor.
De 15" zit aan de pci-kaart...
De 20 inch wordt natuurlijk gebruikt als hoofdmonitor.
Maar... is het niet mogelijk om het beeld "door te laten lopen".
Wat ik hiermee bedoel, dat bijv. de startbalk OOK op de rechtermonitor staat...

Ik draai windows xp, en kan daar alleen "hoofdmonitor" of niet, instellen.
Voor de rest, als ik nu bijv. ie open, dan komt dat ALTIJD op m'n 20 inch, en moet ik dus eerst de zooi verkleinen (grotere resolutie) en naar rechts slepen (15 inch staat rechts van me :))...

Ik zie bijv. ook niet als ik 4 IE's open op m'n 15 inch het onderscheid, dan moet ik weer links op m'n eizo kijken....... :?
Kan ik die startbalk etc. niet ook gewoon door laten lopen?
hoe hebben jullie dit??

dus, voornaamste vraag, tweede startbalk, zodat ik zeg maar een apart bureaublad op m'n 15 inch kan maken, of is dit echt niet mogelijk :(?

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

neem het programma ultramon

Makerij Hofman

Verwijderd

Topicstarter
hmm, nu heb ik in ieder geval een startbalk :), ofja, ik zie onder wat er gebeurd :)
das alvast mooi, maar ik heb nu dus wel nog alle icoontjes, zoals de tijd, winamp, msn enzo op m'n eizo staan :( dat kan niet op beide?
winbar kan rechts, en een andere ***bar links, das nu geen punt, maar die icoontjes en eventueel startbalk nog wel... :(

• komkommer
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

sorry , dat weet ik niet, ik gebruik ultramon en dat werkt perfect maar daaar kan je dus idd geen icoontjes en/of tijd op krijgen, ik weet niet of dat wel kan

Makerij Hofman

Verwijderd

Probleem is dat de resolutie ook gewoon als 1024x768 aangegeven wordt. Plaats je iets via een proggie op 1300x500 dan staat het wel netjes op het 2e scherm. Het wordt dus niet echt gezien als een grote monitor, en daarom krijg je ook die problemen.

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Ik heb begrepen dat je met UltraMon ook twee verschillende achtergronden op je schermen kan krijgen. Maar kan dat ook zonder dat je de taskbar laat doorlopen? Ik weet niet wat voor opties UltraMon allemaal heeft enzo en wat je aan/uit kunt zetten....?

P R N D

Verwijderd

Topicstarter
nose schreef op 03 augustus 2002 @ 01:11:
Ik heb begrepen dat je met UltraMon ook twee verschillende achtergronden op je schermen kan krijgen. Maar kan dat ook zonder dat je de taskbar laat doorlopen? Ik weet niet wat voor opties UltraMon allemaal heeft enzo en wat je aan/uit kunt zetten....?
kun je ook gewoon zelf doen, je opent paint, opent de achtergrond die je wilt, kopieert hem exact erlangs, klaar....

Ik heb links "Fast and furious" en rechts helemaal zwarte achtergrond...
ook gewoon met paint gemaakt, sim-pel :P

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

nose schreef op 03 augustus 2002 @ 01:11:
Met ultramon kan je zeggen op welk scherm je de taakbalk wil hebben, en of die alleen de programma's op die monitor moet weergeven of allemaal.
Taakbalk afzetten gaat ook iirc

Verwijderd

Topicstarter
Krisis1 schreef op 03 augustus 2002 @ 14:01:
[...]
Met ultramon kan je zeggen op welk scherm je de taakbalk wil hebben, en of die alleen de programma's op die monitor moet weergeven of allemaal.
Taakbalk afzetten gaat ook iirc
ik wil op zowel m'n 20inch als op m'n 15 inch de startbalk hebben (dat ik dus ook op beide beeldschermen de STARTbalk kan openen) en ik wil op beide monitoren rechts onder in beeld msn etc. zien....
Dat is, zover ik het programma heb bekeken, niet mogelijk :(
Pagina: 1