Templateset maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47
ik zat me af te vragen..... jullie hebben nu een mooie scrolldown bij jullie prefs zitten, met een keuze :/

mischien is t een leuk idee om een paar users te roepen die mischien zin hebben in een template te maken :) dat scheelt jullie weer werk en voor ons weer een plezier :)

lijkt me een leuk idee, nu nog denken wat jullie er van denken :)

ow en als ik wat mag maken.... meel maar hoor :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Het is idd het plan om later users ook templates te laten maken, als ik even tijd vrij heb van het bughunten en andere tijd zal ik mijn template-editor delphi projectje weer aanslingeren.

nada aka zilch, formerly known as zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Ja, leuk idee :)

Ik wil ook wel helpen met iets in elkaar knutselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:49
Zie ook [nieuw feature idee]

Even copy/pasten

Het is inderdaad mogelijk om meerdere template-sets te gebruiken. Hier hangen helaas wat 'problemen' aan vast.
  1. de maker van de template-set moet redelijk wat templates doorworstelen en testen om alles in zijn gewenste look te hebben (lees: minimaal 1 a 2 dagen werk als je de basis layout al hebt ontworpen).
  2. de maker van de template-set moet bij updates zijn template-set updaten. Meestal zijn dit niet enorm ingewikkelde updates maar het moet wel gebeuren wil het goed blijven werken.
  3. de template-sets moeten door iemand van de crew nagelopen worden, want zoals je zal begrijpen kan je veel informatie halen door gebruik te maken van de beschikbare variablen.
Joror schreef op 02 augustus 2002 @ 15:09:
.. zal ik mijn template-editor delphi projectje weer aanslingeren.
Woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 17:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Het is toch (nog) vakantie dus kunnen de meeste Tweakers nog veel tijd vrij hebben om een paar dagen de Templates te veranderen en te wijzigen en te maken!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Interessante feature is dit. Ik wilde al een topic openen omdat ik de standaard GoT-layout te amateuristisch voor woorden vind (dit is letterlijk werk dat in 20 minuutjes is geleverd). Want als ik zie wat voor grafisch hoogstandje op het demonstratieforum zie denk ik ook dat dit beter moet kunnen.

Iig een zeer interessante feature. Qua support steekt Parse dus duidelijk met kop en schouders bovenuit. Mijn complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
SONiCB00M schreef op 02 augustus 2002 @ 19:58:
Interessante feature is dit. Ik wilde al een topic openen omdat ik de standaard GoT-layout te amateuristisch voor woorden vind (dit is letterlijk werk dat in 20 minuutjes is geleverd).
Sorry... maar daar ben ik het volstrekt mee oneens. Ik vind de layout van GoT een van de beste die er bestaat. Hij is nl. simpel, rustig, overzichtelijk en duidelijk.
Want als ik zie wat voor grafisch hoogstandje op het demonstratieforum zie denk ik ook dat dit beter moet kunnen.
Dat demonstratieforum vind ik dus eigenlijk te lelijk voor woorden :D Maar iedereen zijn eigen smaak natuurlijk. Maar ik denk dat zo'n layout GoT absoluut niet ten goed zou komen. Die layout vind ik volstrekt niet functioneel bijvoorbeeld...
Het lijkt me zeker leuk om zoiets te ontwikkelen, maar als het net zoiets wordt als dat demonstratieforum... dan hou ik lekker deze layout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

Exirion

Gadgetfetisjist

ludo schreef op 02 augustus 2002 @ 20:18:
Sorry... maar daar ben ik het volstrekt mee oneens. Ik vind de layout van GoT een van de beste die er bestaat. Hij is nl. simpel, rustig, overzichtelijk en duidelijk.
Juist. Superdeluxe adembenemende dingen gaan ook vervelen, en zijn daarna alleen nog maar hinderlijk, onpraktisch en irritant. De GoT layout is misschien geen grafisch hoogstandje, of zelfs saai, maar het is tijdsloos en praktisch. Het werkt gewoon lekker, en ik denk dat een eventuele opvolger van deze layout niet al teveel anders zou moeten zijn.

Eenvoud is de kenmerk van het ware zeggen ze wel eens, en dat gaat hier heel goed op.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Interessante feature is dit. Ik wilde al een topic openen omdat ik de standaard GoT-layout te amateuristisch voor woorden vind (dit is letterlijk werk dat in 20 minuutjes is geleverd). Want als ik zie wat voor grafisch hoogstandje op het demonstratieforum zie denk ik ook dat dit beter moet kunnen.

Iig een zeer interessante feature. Qua support steekt Parse dus duidelijk met kop en schouders bovenuit. Mijn complimenten.
Ik heb destijds getracht een minimalistisch ontwerp en geïntegreerd geheel te maken waarin geen overbodige toeters en bellen zouden voorkomen. Op andere forums zie je vaak dat je door overmatig gebruikt van icoontjes, stijlelementen en infodingetjes de inhoud van de posts niet meer ziet. Zelf surf ik daarom ook zonder signatures. Minder is vaak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Femme schreef op 02 augustus 2002 @ 21:14:
[...]

Ik heb destijds getracht een minimalistisch ontwerp en geïntegreerd geheel te maken waarin geen overbodige toeters en bellen zouden voorkomen. Op andere forums zie je vaak dat je door overmatig gebruikt van icoontjes, stijlelementen en infodingetjes de inhoud van de posts niet meer ziet. Zelf surf ik daarom ook zonder signatures. Minder is vaak beter.
Wel mee eens.. misschien ook een idee om de signature te beperken op maximaal 2 regels bijvoorbeeld.. zodat er geen hele gedichten meer in voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
iets negatiefs over ons geliefde GoT
Zeg, zeker nooit gedacht aan al die zielepoten met een 56k modempie of ISDN lijntje? Denk je dat een forum met een paar MB aan templates echt door veel van hun zal worden bezocht? Erger nog, combineer dat eens met topics zoals "Hoe ziet jou desktop eruit" en "Post hier al je 3d stuf", dan zijn ze uren aan het downloaden voordat ze het topic kunnen lezen.

Lekker vriendelijk zo'n zeer geavanceerd forum. Nee, GoT is perfect, alhoewel ik wel graag de kleuren een beetje zou willen veranderen.

(Kan er geen functie komen dat je door middel van drop down menu's verschillende kleuren kan selecteren voor alle elementen? Of zou dat een te hoge serverload veroorzaken?)(<-- is handig voor de mensen die geen HTML of wat dan ook kennen, en voor degenen die te lui zijn :P)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft extreem veel zin om mee te helpen aan het creëren van toekomstige templates. Ik zal t.z.t. nog wel mailen, want dat heeft vast meer zin dan een berichtje hier posten :)

FoOL vraagt zich af waarom hij nu toch nog op 'verstuur bericht' geklikt heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik had GoT eigenlijk liever in de bedrijfskleuren van het bedrijf waar ik werk. Valt het niet op Steek het niet zo af met de overige open schermen enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 16:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

NitroX_infinity schreef op 02 augustus 2002 @ 22:15:
[...]

Zeg, zeker nooit gedacht aan al die zielepoten met een 56k modempie of ISDN lijntje? Denk je dat een forum met een paar MB aan templates echt door veel van hun zal worden bezocht? Erger nog, combineer dat eens met topics zoals "Hoe ziet jou desktop eruit" en "Post hier al je 3d stuf", dan zijn ze uren aan het downloaden voordat ze het topic kunnen lezen.)
um je hoeft maar 1 template te downen.....
en of dat nou de got is, of een ander maakt niet zo gek veel uit lijkt me.....

en jammer maar helaas. in die "post je desktop" threads moet je gewoon veel geduld hebben, of er niet komen..........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mocht je echt heel nodig van al dat paars afwillen, of desnoods de * flat -kleur minder rood willen hebben, kan je ook de CSS in je browser-cache editten :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Bosmonster schreef op 02 augustus 2002 @ 21:45:
[...]

Wel mee eens.. misschien ook een idee om de signature te beperken op maximaal 2 regels bijvoorbeeld.. zodat er geen hele gedichten meer in voorkomen.
5 regels is het maximum nu.

En daar maak ik dankbaar gebruik van :7

Nee, maar ik denk niet dat het realistisch dat users allemaal zelf templates gaan maken.
Wel is het leuk als je zeg maar een stuk of 5 a 10 templates hebt waar je uit kunt kiezen, van uiterst sober tot heel vrolijk ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

[...]

Hier ben ik het volledig mee eens op de signature na dan :P
Al die poes pas die op menig forum te vinden is verstoord het uiteindelijke doel.
Ik zie niet in hoe GOT profiteerd van een irritant opvallende layout.

Ik denk ook niet dat ik een andere template voor GOT zal kiezen aangezien deze alles biedt wat belangerijk is zonder fancy icons, achtergronden etc.
Iets aantrekkelijk maken is prima maar het moet er niet verwarrend van worden.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
[...]

Daar ben ik het mee eens (al heb ik signatures e.d. wel aan staan :) ).

Wmb hoort er (ook) een (optionele) Tweakers.net template te komen, liefst in de stijl van de nieuwe T.net layout. Het in feite één site, met daaraan o.a. een forum (GoT). Dat mag optisch dan ook wel een aansluitend geheel zijn. Ik ben benieuwd of iemand een mooie T.net template weet te visualiseren voor React :P

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
testcase schreef op 03 augustus 2002 @ 06:20:
[...]

Daar ben ik het mee eens (al heb ik signatures e.d. wel aan staan :) ).

Wmb hoort er (ook) een (optionele) Tweakers.net template te komen, liefst in de stijl van de nieuwe T.net layout. Het in feite één site, met daaraan o.a. een forum (GoT). Dat mag optisch dan ook wel een aansluitend geheel zijn. Ik ben benieuwd of iemand een mooie T.net template weet te visualiseren voor React :P
Geef eens een voorbeeldje van hoe dat er uit ziet dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludo schreef op 03 augustus 2002 @ 11:11:
[...]Geef eens een voorbeeldje van hoe dat er uit ziet dan :+
hehe heb je die nog niet dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-10 13:01
Wat maakt het uit dat sommige de lay-out mooi vinden of niet, daarom zijn er toch templates.
Zo kan iedereen zijn layout kiezen, en mensen die de bestaande layout mooi vinden, houden die dat toch.

Ik vind deze kleuren opzich heel mooi en rustig. Maar een keer iets anders zou ook leuk zijn :)
Pagina: 1