Toon posts:

Datatrack DVD-R 4.7GB for general use V2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam deze tegen bij cdfreaksshop, heeft iemand ervaring met deze , ik ga een Pioneer A04 DVD-R brander halen, en vroeg me af of iemand deze DVD-Rs gebruikt voor xbox/PS2 , standalone dvdspelers ?

als je ander betaalbare merk kent laat het weten,

source : http://shop.cdfreaks.com/showproducts.php3?motherid=32

Verwijderd

de DVD-R's zijn wel goed te gebruiken op standalone DVD players. heeft mij een week of 3 gekost voordat ik erachter was welke structuur ik aan moest houden. maar het werkt wel. Ik heb de DVD-R's getest op 3 merken DVD (standalone) players en allemaal met succes

Verwijderd

Jup die schijfjes zijn prima... vergeet niet Joliet UIT te zetten en dat je 2 directories moet hebben AUDIO_TS <-- kan leeg zijn en VIDEO_TS.
op de site van IFOEdit kan je zien hoe het moet doen.... erg goede info.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reakties , dan bestel ik denk ik gelijk 50 , welke programmas gebruiken jullie voor het branden van dvd films en heb je zelf ook de pioneer fikker?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 17:02:
de DVD-R's zijn wel goed te gebruiken op standalone DVD players. heeft mij een week of 3 gekost voordat ik erachter was welke structuur ik aan moest houden. maar het werkt wel. Ik heb de DVD-R's getest op 3 merken DVD (standalone) players en allemaal met succes
welke 3 merken? zou je ze op willen noemen :)

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Yep heb er op geen problemen mee, de Xbox leest ze ook perfect

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Pagina: 1