Ik zit net ff op me werk een boekje door te kijken en daar staat zo'n switchbox in, je kan er 4 beeldschermen,4 muisen en 4 toetsenborden gebruiken, waar gebruik je dat dan voor want ik snap de hele bedoeling van dat ding niet.
Meestal sluit je 4 pc's aan op 1 toetsenbord 1 muis en 1 beeldscherm en dan switch je tussen de pc's.
Misschien bedoel je een KMV-Switch
Dat is dus 1 monitor, muis en toetsenbord om meerdere pc's te kunnen bedienen. (Bijvoorbeeld voor in een serverhok)
Dat is dus 1 monitor, muis en toetsenbord om meerdere pc's te kunnen bedienen. (Bijvoorbeeld voor in een serverhok)
AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
hij gaat dus vanuit je ps2 poort van je pc naar die ps2 poort in die switch en zo kan je switchen? Als dat t is dan is het wel logisch, ik dacht dat aan elke poort een beeldscherm, muis en toetsenbord hing.
Nope je kan dan dus met van alle randapparatuur 1 switchen tussen 4-veel serversFreddy_Fish schreef op 02 augustus 2002 @ 14:48:
hij gaat dus vanuit je ps2 poort van je pc naar die ps2 poort in die switch en zo kan je switchen? Als dat t is dan is het wel logisch, ik dacht dat aan elke poort een beeldscherm, muis en toetsenbord hing.
Kijk op de site van de producent van een KVM ding, staat genoeg info.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()