De ideale DVD/SVCD/VCD/DivX 'HiFi' speler

Pagina: 1
Acties:

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-12-2025
Een maat van me wilde laatst een regiovrije DVD speler kopen. Toen kwam ik onlangs langs de X-card van RealMagic en dacht : kun je daar geen geweldige DVD speler mee maken ?

Hier is wat ik zat te denken :

1) Een oud pentium 1 min 120mhz systeemje met wat ram, simpel video kaartje + 3 GB hdd
2) Netwerk kaart om gedownde films ernaar toe te ftp-en
3) DVD rom speler
4) X-card erin

- Windows 98 erop
- S-video kabeltje naar TV
- Geen monitor nodig
- Op de luie bank met de afstandsbediening die bij de X-card zit

Groffe prijsschatting : € 30 + € 10 + € 49 + € 159 = € 238. Prachtig toch ? ;)

Of zie ik iets over het hoofd :? Heeft iemand dit wel eens geprobeerd ? Of kun je dan net zo goed een XboX kopen of zo ? Maar kun je daar ook VCD/DivX mee afspelen. En volgens mij is een hoop al voor een appel en een ei te koop

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

de ideale dvd speler moet ook dvd-A en SACD kunnen draaien :Y) basta :P

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• MegaM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
Hoi Spam

Het is met een Pentium 1 120 MHz bijna niet te doen om goed DivX af te spelen, laat staan encoden. Je moet er toch aan denken om een wat snelere proc te gebruiken.

Ik denk dat je het beste resultaat krijgt als je originele! DVD's koopt en die afspeelt want films downen is nog steeds illigaal O-) en DVD's bevatten toch de beste audio/video kwaliteit

Verwijderd

En met de X-card kun je alleen relatief nieuwe DivXen kijken (versie 4 of hoger) je oude collectie kun je dan niet afspelen.

Verwijderd

Zijn er eigenlijk DVD players waar je Divx mee kunt lezen?

• Spam
Voor zover ik weet niet is er geen DVD speler die DivX ondersteund. Deze PCI kaart is de eerste die ik heb gezien die hardwarematig Mpeg1/2/4 decoding doet.

MegaM : ik wil er alleen maar decoden dus encoding hoeft niet. Bovendien is het juist ook de bedoeling om er DVD's mee af te spelen (even van dat downen daargelaten). Het enige wat hier nog ontbreekt is trouwens een geluidskaartje, liefst 5.1 decoder variant natuurlijk maar niet noodzakelijk. De specs voor die X-card zijn trouwens :

- Intel or AMD-based PC with 200 MHz or higher CPU
- Microsoft Windows 98 SE, ME, 2000 or XP operating system
- PCI 2.1 compliant expansion slot
- Plug and Play BIOS support
- 64 MB RAM (128MB RAM for XP) and 10MB free hard disk space
- SVGA graphics card
- installation software requires DVD-ROM or CD-ROM drive
- DVD-Video playback requires DVD-ROM drive
- Remote control receiver requires available serial port
- Amplified stereo speakers (surround sound receiver and speakers required for surround sound)

Dus de specs van de PC moeten effe wat omhoog. Een snelle kijk op www.2ehands.nl geeft me er al eentje voor 75 euro. Dus de uiteindelijke prijs word dan : € 282...hmzzz

• MegaM
Voorlopig zijn die er niet en zullen ook niet snel komen. Je moet DivX altijd softwarematig decoden. Of idd met deze kaart in je PC stoppen!

Ik ben zelf erg teverden met de SB Audigy. Deze kaart ondersteunt 5.1 en er treed bij een hoog volume geen vervorming op zoals bij zijn kleinere broertje (SB Live!)

[ Voor 0% gewijzigd door MegaM op 02-08-2002 14:58 . Reden: SB Audigy toegevoegt ]

• Spam
Tjsa, daar gaat de prijs wel weer verder van omhoog :( Minimale specs = 266Mhz

• MegaM
Dan kan je idd beter de Live! 5.1 nemen die heeft maar 166 MHz nodig.
Wat voor speakers heb je staan? Je moet namenlijk even kijken of het wel nut heeft om een 5.1 systeem in elkaar te zetten.

• Spam
Oh het is voor een maat van mij, en volgens mij heeft hij nog niet eens een speakerset staan nu. Dus dat komt er ook nog bij. Maar volgens mij wil hij eerst eens normaal stereo en dan eens gaan kijken naar iets van een 5.1 setje.

Ik zit voor mijn eigen systeem wel te denken aan een Audigy of Live 5.1. Heb er nu een Vortex II kaart in (A3D 2.0) welke met de laatste drivers wel EAX ondersteunt maar ook met mate. Dus misschien een update daaro. Maar ik ben wel heel wat verwend met A3D 2.0 dus vermoed dat ik toch minimaal op een Audigy met EAX HD ga overstappen.

Maar nogmaals : zijn er al geen s/w hacks voor de XboX waardoor je daarop ook een DivX speler kunt hebben en hoe zit het met de DVD speler daarop : is die regiocode vrij ? Ik weet dat je er zo'n dongle bij moet kopen (35 euro of zo ?) en voor de XboX zelf ben je 299 kwijt ?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 16:38
met een patch kan je met de xcard ook divx 3.11 draaien

waar deze patch te vinden is... i don't know

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Als je naar de prijzen kijkt kanje beter gewoon een nieuwe pc bouwen , zo duur is het nou ook weer niet , duron 800 ecs mobo en mem en voila

of een losse dvdspeler is ook wel handy , voor die 300 ballen heb je best wel wat

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Spam
Nou, als je de MSI TV@nywhere (MS-8876) er nog insteekt kun je er nog een leuke videorecorder van maken met time shifting (opnemen en afspelen tegelijkertijd). Overigens de eerste kaart die ik heb gezien die 'realtime mpeg4 encoding" doet : http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=342&MODEL=

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/561448

Iemand ervaring met deze kaart ? Is deze te koop ?

Kijk, zo'n losse DVD speler kun je ook wel kopen maar die heeft veel meer beperkingen dan deze. Een nieuwe PC (duron800) bouwen kost toch wel iets meer dan 282 of niet ? MOet je denken aan mobo, cpu, geheugen, hdd, floppy disk, kast, videokaart, geluidskaart met video out etc en ergens iets van z'on afstandsbediening functionaliteit inzit (een luxe all-in-wonder ati of zo) etc. Nee, volgens mij haal je dat niet :?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34
ik zou ipv die x-card liever een nieuw [geintegreerd] mobo+proccy hebben. cheap ECS mobo met geluid+video+lan. en de goedkoopste duron [850 ofzo] kan je later met nieuwere divx-formaten ook nog vooruit en kom je niet met een compatibiliteitsprobleem te zitten

• Spam
Een ruwe schatting van de prijs van zo'n systeem zou helpen :?

• Spam
Hmmm..het goedkoopste wat ik 2e hands kan vinden is een 2e hands 900 duron voor 220 zonder hdd. En dan zit er maar een 8mb diamond speedstar waar volgens mij geen h/w decoder gedeelten in zitten. Heb je nog steeds geen TV-out of een afstandsbediening. Misschien is het nog wel lager te krijgen, maar ik denk dat je geschat toch veel hoger in de prijs uitkomt.

Nee, volgens mij ben je toch goedkoper af met een oude ragge pentium bak met een beetje hdd en die X-card. Voor de rest word er ook niets mee gedaan.....

Ik denk overigens dat de nieuwere DivX formaten ook ondersteund worden met patches (zie ondersteuning DivX 3.11). Mpeg compressie heeft heel veel dezelfde stappen (IDCT, Huffman decoding, frame reconstructie etc)....ik denk zowieso dat de chip op die X-card voor een gedeelte programmable heeft om Mpeg1/2/4 uit te voeren. Als dat alleen HW zou zijn zou de chip veel duurder zijn. Een beetje een TriMedia ontwerp denk ik (kent iemand die ?).... ;)

Verwijderd

sinds kort heb ik die x-card in huis en ben zeer te spreken over de beeldkwaliteit. ik heb 'm in een oude dell 266 geprikt en dat werkt perfecto. met cdbremse heb ik de dvdspeler langzamer laten lopen voor de herrie. nadeel van de x-card is dat je niet direct tvbeeld krijgt want dan zou ik die dell ook kunnen gebruiken om vanaf de bank mijn meel te lezen. ik denk dat dat later nog wel gebeurd met een upgrade van de software. verder schijnt dat je met bepaalde proggies heel makkelijk divx3 naar divx4 kan zetten maar zover was ik nog niet. ik ga eerst een nieuwe doos gebruiken dus dacht ik aan een shuttle 51. deze is vet.

Verwijderd

Ik heb ook zoiets geprobeerd met alleen een Hollywood+, maar ben van het hele idee afgestapt. Het wordt uiteindelijk best duur. Het probleem is nl. dat je P200 geen film + 5.1 geluid aan kan. Dat decoden is gewoon te zwaar. Met een 2-channel DVD ging het perfect bij mij. Maar als dat werkt heb je nog gezeik met de DMA van je DVD-speler. Die moet aanstaan wil je perfect vloeiend beeld hebben. Ik zou dus lekker een gewone DVD-speler kopen, en je PC'tje met TV-Out gebruiken voor DivX..

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Hmm, ik zag dit draadje net toen ik op zoek was naar een DVD-speler die DivX kan afspelen.
Volgens mij heb ik in de laatste 14 dagen er iets in een blaadje over gelezen dat er nu een stand alone DVD-speler is die DivX aan kan. Ik heb dit aan iemand verteld die nu wil weten welk merk dit is alleen kan ik het nu niet meer terug vinden. Heeft iemand dit toevallig ook gelezen en kan die me dan info met me delen????

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Xaverius schreef op 02 oktober 2002 @ 20:08:
Hmm, ik zag dit draadje net toen ik op zoek was naar een DVD-speler die DivX kan afspelen.
Volgens mij heb ik in de laatste 14 dagen er iets in een blaadje over gelezen dat er nu een stand alone DVD-speler is die DivX aan kan. Ik heb dit aan iemand verteld die nu wil weten welk merk dit is alleen kan ik het nu niet meer terug vinden. Heeft iemand dit toevallig ook gelezen en kan die me dan info met me delen????
Ik heb t idd ook gelezen, maar het was geloof ik niet een top apparaat, anders was het me wel bijgebleven.

Verwijderd

De eerste DVD-speler met ingebouwde Divx-mogelijkheid komt binnenkort in Europa op de markt. Daarmee kunnen van internet gedownloade films op cd worden gezet en op de televisie worden bekeken.
Het Deense Kiss Technology wil haar nieuwe speler, de DP-450, introduceren met een zogenaamde AV-Streaming chip van Sigma, die MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMA, MP3 en Divx vanaf versie 4.02 kan afspelen.
Een toekomstige versie van de speler beschikt ook over een netwerk-aansluiting waarmee van computer hardeschijven schijven gelezen kan worden.
Naast gewone DVD’s kunnen ook Video-DVD’s, Audio-cd’s, Video-cd’s en Picture-cd’s gelezen worden. Chipmaker Sigma heeft voor fabrikanten die zelf niet willen ontwikkelen een reference-design http://www.sigmadesigns.com/products/DVD8500.htm geproduceerd.
De eerste speler van het Deense Kiss Technology, zal naar verwachting in oktober op de Europese markt komen.De bekende fabrikant van regio-vrije DVD-spelers Yamakawa zegt ook te werken aan een Divx-model DVD-speler.
DVD spelers met een Divx afspeelmogelijkheid zijn een doorn in het ook van de filmindustrie. Divx is voor video wat MP3 is voor muziek. Veel films zijn via P2P-programma’s als Kazaa al ver voor de premiere te downloaden.
Spelers met een Divx mogelijkheid worden hoogstwaarschijnlijk in de markt gezet voor 200 tot 300 euro.
--------------------------------------------------------------------------------

http://www.kissnordic.dk/news/content.asp?id=44

nieuws: Standalone DVD-speler met DivX-ondersteuning

• Dnc1n
  • Laatst online: 18-11-2025
dvd is altijd nog het beste medium, optimaal beeld en het beste geluid. het geluid van een divxje klinkt gewoon beroerd in vergelijking met een dd of dts track van een dvd.

• Spam
Heeft iemand nog eens wat gehoord over andere DVD merken die DivX gaan ondersteunen ? Dat sigma/kiss ding is leuk maar superlelijk. Zijn er nog (mooiere) merken ?

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 17:35
er is wel een DivX dvd speler ik heb hem nog effe opgezocht en effe de specificaties erbij

Afbeeldingslocatie: http://www.tododvd.com/images/450big.jpg

DVD, MPEG4 & DivX playback
CD/HDCD/MP3 playback
CD-RW & DVD-RW
Picture CD
Ethernet 10/100
Webradio/PC-Link
PC Software for PC-Link

<edit>whoops zie dat hij al is gepost noujah deze met info en plaatje dan</edit>

[ Voor 24% gewijzigd door Vipertje op 08-03-2003 22:12 ]

• Vipertje
  • Laatst online: 01-03 17:35
w00t nu vind ik toch effe een dvd speler echt een :9~ dingetje hier effe een pic en specs er zijn meerdere versies van dus ook nog een linkje

Afbeeldingslocatie: http://www.neuston.com/images/pic1_dvx1201.gif

Features & Specifications

Media Support

DVD-Video, Superbit™ DVD, SVCD, VCD 1.x and 2.0
DVD-R / DVD-RW
CD / CD-R / CD-RW
DivX™ 4.02 or higher *
MP3 / MP4
MPEG-4 * AVI files
Audio CD
KODAK Picture CD (JPEG files)
Navigation Features

Remote Control
Configuration Setup Menu
Mp3 Search Menu
Time Search
Bookmark
Playback Control (Play/Pause/Stop/FF/RW/Next/Previous)
Backward Scan (2,4 or 8 times)
Forward Scan (2,4 or 8 times)
Slow Motion (1/2, 1/4, 1/8)
Picture Zoom (8 times)
Title/Chapter Select
Multi Language/Multi Subtitle/Multi Angle
Video Decoding

MPEG-1, MPEG-2 MP@ML, MPEG-4 Simple and Advanced Simple Profile Level 5 *

Audio Decoding

MPEG-1 Layers 1, 2 and 3 (MP3), PCM

Video Outputs

NTSC/PAL composite and S-video
Analog YPbPr video (progressive or interlaced) scalable up to 1920x1080i or 1280x720p resolution **
Macrovision copy protection on 480i, 576i and 480p outputs

Audio Outputs

Dual stereo analog audio
Optical and coaxial S/PDIF digital audio (supports compressed Dolby Digital 5.1® and DTS® passthrough)

http://www.neuston.com/products.asp

[ Voor 3% gewijzigd door Vipertje op 08-03-2003 22:18 ]

• Spam
Ik zie nu dat Revoy ook een Sigma Design variant hebben onder de naam : Revoy 3200 DX. http://ww.revoy.nl/index....ct_id=3&product_groep=3#4 voor 399 euro. Wel makkelijk want die verkopen gewoon via Megapool. Geen postorder gemekker.....

Hmm....heeft klaarblijkelijk ook op tweakers.net gestaan : nieuws: Revoy 3200DX standalone DVD/DivX-speler review :D

Wel niet de functionaliteit van de DP500 waar de ethernet aansluiting zit, maar toch.... :) Dat laatste is trouwens wel toppie hoor. Internet radio en gelijk alles streamen vanuit je pc. Ideaal ! Hoef je geeneens meer te branden :9~

Weet iemand of ondertiteling van DivX bestanden ook word ondersteunt bij dit soort spelers ?

• ilovetechno
  • Laatst online: 24-11-2025
Waarom geen Xbox met chip.. Speelt werkelijk alles!!!

• Spam
tjsa, DAT zou pas ideaal zijn. Echter heb ik het nog niet ergens gezien. En voor de leek niet te doen denk ik. Nee, dit soort spelers zijn volgens mij ideaal ;)

• Spam
Heeft trouwens _iemand_ enig idee hoe die ethernet link werkt ? Moet je dan een drive gaan sharen of zo zodat de DivX player er via het netwerk bij kan een bestanden kan overpompen ? Lijkt me overigens beperkt gezien er geen echte grote buffer zal zijn voor al die informatie. Al hoorde ik dat de DP600 (moet nog uitkomen) van KISS _wel_ een harde schijf aan boord heeft :9~

Verwijderd

ilovetechno schreef op 10 March 2003 @ 13:18:
Waarom geen Xbox met chip.. Speelt werkelijk alles!!!
Wou het net voorstellen, mediaplayer voor de xbox slikt echt alles, vaak problemen met bekijken van films op de pc, xbox heeft tot nu toe alles kunnen afspelen, erg relaxed :)

• ilovetechno
  • Laatst online: 24-11-2025
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 13:35:
[...]

Wou het net voorstellen, mediaplayer voor de xbox slikt echt alles, vaak problemen met bekijken van films op de pc, xbox heeft tot nu toe alles kunnen afspelen, erg relaxed :)
En opgeteld is het nog goedkoper dan die revoy :-)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00
Spam schreef op 10 maart 2003 @ 13:12:
Ik zie nu dat Revoy ook een Sigma Design variant hebben onder de naam : Revoy 3200 DX. http://ww.revoy.nl/index....ct_id=3&product_groep=3#4 voor 399 euro. Wel makkelijk want die verkopen gewoon via Megapool. Geen postorder gemekker.....

Hmm....heeft klaarblijkelijk ook op tweakers.net gestaan : nieuws: Revoy 3200DX standalone DVD/DivX-speler review :D

Wel niet de functionaliteit van de DP500 waar de ethernet aansluiting zit, maar toch.... :) Dat laatste is trouwens wel toppie hoor. Internet radio en gelijk alles streamen vanuit je pc. Ideaal ! Hoef je geeneens meer te branden :9~

Weet iemand of ondertiteling van DivX bestanden ook word ondersteunt bij dit soort spelers ?
Ondertitels wordt (spijtiggenoeg) niet ondersteund.
Ook Divx3.11 niet, dus halve collectie gaat niet speelbaar zijn, tenzij iemand de Linux-kernel hackt waarop die dingen draaien. :)

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Perfecte Player zul je zelf moeten maken. Deze bestaat niet.
Alle hardwarematige opties genoemd in dit topic kunnen geen Divx-3.11 decoderen.
En aangezien > 80% van de films in 3.11 is geencode heb je er dus niks aan.

• Spam
Tjsa, hoe lang duurt het om een 3.11 om te zetten naar 4.x of 5.x ? Ik had ergens iets gelezen dat een bepaalde simpele hack nog wel eens wil helpen. Overigens verwacht ik inderdaad nog wel ergens een illegale hack. Ik KAN me gewoon niet voorstellen dat dit niet gaat gebeuren....

Overigens zou ik eens in mijn eigen collectie moeten gaan snuffelen met Gspott hoeveel er nu 3.11 zijn. Zijn de laatste screeners ook 3.11 dan ?

Bovendien merk ik dat ik de laatste tijd erg veel SVCD varianten down, aangezien deze ook goede kwaliteit leveren (misschien ietsje minder dan divx) maar dat word toch makkelijk door elke DVD speler geslikt. Maar goed, daarvoor hoef je deze dan niet te kopen :?

pff...moeilijk hoor |:(

Bij de weg : ik zag inderdaad iets over die mediaplayer voor Xbox. Is dat gewoon CDtje erin poppen en gaan met die banaan ?

[ Voor 16% gewijzigd door Spam op 10-03-2003 16:15 ]

Verwijderd

xboxmediaplayer is werkelijk ongelofelijk, ding vreet echt alles wat je hem aanbied. Niet alleen vanaf, cd, hd, maar ook streaming (middels relax). Ding gaat zover zelfs op dit moment dat hij uit imdb (internet movie database) images trekt om te gebruiken als icon voor je files, echt kewl! Hij vreet ook volgens mij gewoon divx 3.11... sterker, ik heb nog niets kunnen vinden wat hij niet lust.

Verwijderd

Xbox Media Player is an open source media player for the Xbox from Microsoft™ (also known as "XboxMediaPlayer", "XBMP" & "XBPLAYER"). Currently the XBMP2 can be used to play supported file formats (AVI, MPG, MP3, etc.) from a CD/DVD inside the Xbox DVD-ROM or directly from the Xbox hard disk drive; it can also play files from a PC/server over the network via the XStream Server (XNS) or using SMB.

The current release of XBMP2 has the following features:
-DivX playback (3.x/4/5 codec’s using latest FFMPEG lib).
-XVID Support (using latest XVID codec).
-MP3 playback.
-OGG/OGM Support.
-Windows Media Files (WMA/WMV/ASF, including WMV9 using a DLL).
-Music and Video Playlists (On the fly creation and m3u support).
-AC3 audio tracks support (real AC3 Output).
-VCD/SVCD Support (MPG1 and MPG2).
-Subtitle support.
-File streaming over a network via XNS or SMB.
-Post-Processing filters for better picture quality.
-ISO9660 Compatibility, including Mode-2 (Cache files and On-the-fly playback).
-VOB/IFO Playback.
-Stream files directly from ISO/BIN/IMG/ZIP files (Only via Relax).
-Thumbnails for easy localization.
-Language files for regional settings.
-Save Playlists.
-International subtitle and GUI fonts.
-Multiple network and local shares.
-Play from BIN image files.
-New and Improved Slideshow features.
-Auto Generate Thumbnails (My Pictures Only).
-IMDB information.
-FTP Server, using XBFilleZilla.
-Shoutcast streaming using SC files or via RelaX.

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 17:34
Al eens aan een Epia bordje gedacht ?

kost je 160 euro, heb je een 600 MHz proc met geheugen, video kaart met tv-uit, en een geluidkaart op een bordje. geheugen zit er al bij, harde schijf nog niet....

I can see clearly now, the brain is gone...

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
voor de linux freaks met een redelijk pctje

http://freevo.sourceforge.net

Heb hem zelf ook draaien en omg wat kwel vooral die MAME / SNES / GB Advance / SVCUMM!!! Emulators doen het hem :D

Verders ofcorz zo'n beetje alle formaten mp3/jpg/divx/rm/mov etc etc

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• Spam
Tipex : ik las net in de mediaplayer een modchip nodig heeft.

Welke modchip heb jij (want ik vind meerdere soorten) en hoe moeilijk is die mediaplayer nu ? Ik ben zelf geen leek maar een maat (wel een beetje leek) van mij moet het eigenlijk op eigen houtje kunnen. Ik zie wel manuals (http://www.xboxmediaplayer.de/newweb/info_howto.htm) op de website maar zijn die toerijkend of heb je dagen moeten kloten voordat je het werkende had ?

En dan nog een vraag over die mediaplayer : dit is iets wat je resistent op de hdd wegschrijft ? En kan je dan nog wel normaal spellen erop draaien of moet je dan weer wat tweaken ? Ik kon geen specifieke draden vinden over dit progje dus vraag ik het effe hier :? ....

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Ik ben hier dus ook naar opzoek, de ideale dvd-speler ...

Ik heb momenteel een NAD T531 dvd-speler en ben er zeer tevreden over qua beeld en geluid, alleen nu heb ik een dvd schrijver aangeschaft, t.w. een asus drw-0402p/d, deze kan zowel dvd-r(w) als dvd+r(w) schrijven.

Alleen nu kan ik dus geen gebranden dvd`s afspelen op m`n dvd-speler :'(

Ik ben dus opzoek naar een goede dvd-speler (vergelijkbaar qua beeld en geluid als die van de NAD) die ook gebrande dvd+/- rw met mp3/wma`s kan afspelen en eventueel ook foto`s ...

Wie weet er 1 te vinden ?
Als enige heb ik heb kunnen vinden, buiten onderstaande players is de philips dvd 737
nieuws: Philips brengt dvd-speler met DivX-ondersteuning uit

Alleen kan deze enkel mp3`s afspelen op cd-rw en dit wil ik graag op dvd -/+ rw kunnen afspelen en dan ook nog samen met wma ... :P

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Pagina: 1