Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
wat je kan doen is een form maken met een METHON='SUBMIT', hiermee worden de variabelen in de URL gezet, en met een javascript zou je dan info uit de URL kunnen parsen...
Verwijderd
Het kan inderdaad gewoon met javascript, en bij mij gaat dat met een formulier method="get" 
Dat mag je ook gewoon weglaten, aangezien de get methode de standaard methode is.
Met javascript kun je de string na het vraagteken in de URL opvragen, dat gaat met:
myString = window.location.search.substr(1);
Vervolgens is het een kwestie van die string splitten op eventuele "&" tekens, en vervolgens alle stukjes die je dan krijgt weer in 2-en te hakken op de "=".
Dan heb je allerlei paren van namen en waarden, en daarmee kun je vervolgens doen waar je zin in hebt.
Dat mag je ook gewoon weglaten, aangezien de get methode de standaard methode is.
Met javascript kun je de string na het vraagteken in de URL opvragen, dat gaat met:
myString = window.location.search.substr(1);
Vervolgens is het een kwestie van die string splitten op eventuele "&" tekens, en vervolgens alle stukjes die je dan krijgt weer in 2-en te hakken op de "=".
Dan heb je allerlei paren van namen en waarden, en daarmee kun je vervolgens doen waar je zin in hebt.
Bedankt, weet ik nu in ieder geval hoe ik de url kan uitlezen, dan snuffel ik het web nog wel even rond hoe ik die string kan opbreken en de waardes hierna weer kan gebruiken
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch