Scherm tegen reflectie voor laptop

Pagina: 1
Acties:

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Compaq Armada E500 (14.1") en zit hiermee vaak in de trein/tuin op te werken. Nou zie ik met dit zomerweer helemaal geen f#ck meer op me scherm. (veel zon = veel reflectie)

Ben dus op zoek naar iets van een schermpje om hervoor te 'hangen' en op die manier in elk geval een deel van de reflectie op te lossen. Heb hier de hele stad (A'doorn) al afgezocht (Vobis, Dixon's, Dynabyte, V&D etc.) en op internet kan ik ook niets zinnigs vinden. Wie weet raad ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• Leon O.
  • Niet online

Leon O.

Er is Anti-Reflective Film/Anti-Glare Film. Schrik echter niet van de prijzen. Het is overigens ook erg lastig om zelf te installeren (clean-room, openmaken display etc.etc.) Zie ook bijvoorbeeld http://www.man-machine.com/laptopenhancements.htm .

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Maar zijn er ook gewoon van die schermpjes die je ervoor kan hangen, die bestaan voor monitoren zeker weten.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:25
ha, 'k heb een keer zo'n anti reflectie/anti straling ding bij dynabyte gekocht. No way, reflectie word alleen maar meer :P
Glas reflecteerd dat is een feit. Met glas kun je geen reflectie wegnemen (mat glas misschien wel maar dan zie je ook niets meer).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
grmbl.... :(