Toon posts:

Budget Panasonic MP3 autoradio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik maar weinig reviews van deze Budget-headunit had gezien en deze onlangs gekocht heb dacht ik misschien wel leuk is om deze onder de aandacht te brengen. (is niet bedoeld reklame te maken o.i.d.)
Ervaring tot nu toe:
Slaat helemaal niet over, bij een hobelig wegdek.
Geen pauze's tussen de MP3 nummers, alleen 10sec bij laden van MP3 cd.
Onthoud waar het nummer gebleven is.
t/m 31 karakters voor folders en nummers.
Komt een goed geluid uit, gewoon de normale dingen zijn in te stellen.
Ziet er wel mooi uit vooral in het donker, vind ik persoonlijk. Alleen het het witte display is moeilijk te lezen in fel zonlicht.
Zit een afstandbediening bij. Vind ik alleen nutteloos, had liever zo'n stuurbediening gezien.
Geen wegdraai frontje :( maar ouwerwets eruit nemen)
Gekocht bij een autodealer voor €222,- (volgensmij ook bij de kijkshop te koop)

linkje:
http://www.caraudiodiscou...Product_Radio_MP3_29.html
(onderste)
Specs: Panasonic CQ-RDP472 (White Display with MP3 Playback from CD-R/RW)
45W x 4 (Total 180W) High Power, Loudness, Separate Bass/Treble Controls, 4-Way Balance Control (Front/Rear, Left/Right), 2V/600Rear Preamp Out, Intelligent RDS Tuner, Alphatuner V, 18 FM, 6 MW/LW Station Presets, Auto Preset Memory with Scan, CD-R, CD-RW and MP3 Playback, Multi-Stage Noise Shaping 1-Bit Dual DAC System, 3-Beam Hologram Pickup, Super One-Chip Digital Circuit, Track Up/Down, Scan, Search, Repeat and Random Play, CD Text Display, CD Changer Control, White LCD, Removable Faceplate with Flashing Warning Lamp, Auto-Muting (Navigation or Telephone), Remote Control Unit, ISO Connector.