Welke CD labeler?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 21:18
Ik ben van plan om zo'n apparaatje aan te schaffen waarmee je zelf je CD's kunt labellen. Ik wil dus met een (kleuren) inktjet de labels printen (in de toekomst laser) en dan op de CD plakken. Daar zit dan zo'n apparaatje bij om ze goed glad en netjes op de CD te plakken. Maar daar schijnt veel kwaliteits verschil in te zien

Daarom graag jullie ervaringen, meningen, URL's, etc.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 09:37
Ik ken van die dingen die slechts uit 1 ring bestaan van een paar cm doorsnede. Volgens mij zuigt dat hard. :)
Ik heb zo'n normale (vaag merk), maar MET rubbere onderkant. Kan je dus gebruiken om de label ff lekker aan te drukken en zo in 1 keer de label zonder luchtbellen op de CD te krijgen. Ideaal. weinig andere hebben dat :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik gebruik HP CD labbel, goed apparaat + een goed programma

Verwijderd

pressit is volgens mij wel goed

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 14:13 schreef GarBaGe het volgende:
Ik ken van die dingen die slechts uit 1 ring bestaan van een paar cm doorsnede. Volgens mij zuigt dat hard. :)
Ik heb zo'n normale (vaag merk), maar MET rubbere onderkant. Kan je dus gebruiken om de label ff lekker aan te drukken en zo in 1 keer de label zonder luchtbellen op de CD te krijgen. Ideaal. weinig andere hebben dat :)[/quote]Hebbik ook

Alleen vind hem niet zo superieur

Verwijderd

Gebruik er dan wel Surething CD Labeler bij, supergoed shareware labelprogrammaatje...
Pagina: 1