Toon posts:

Thunderbird dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uhh, mijn pc doet het niet meer was de vraag van vriendin.

Ok ik check dat ff. Kast open, pc aan, Al het IDE spul draait, alleen geen beeld.

Hmm, cooler eraf, en processor in de handjes. ruik een lichte brandlucht en het stikkertje aan de onderkant van de proc is lichtbruin.

Is proc nu dood? of zijn er andere oorzaken?

PC is niet overclocked!!

Helluppie!!!! 8)7

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Hoeft niet. Eerst bios resetten. Pc opstarten met alleen cpu. 1 mem reepje en videokaart.
Misschien zelfs even een andere reepje/videokaart proberen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 17:04
zo goed als dood denk ik

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Bruin, stank ?

Die is wel dood, draaide de fan wél?

Koelpasta eronder ?

Verwijderd

Topicstarter
Yep, koelpasta (wat daar van over was), koeler draaide. Het vreemde was dat voor die tijd een externe Fan moest voorkomen dat bij intensieve bewerkingen de proccesor niet afsloeg.

Major suck dus.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 13:25:
Yep, koelpasta (wat daar van over was), koeler draaide. Het vreemde was dat voor die tijd een externe Fan moest voorkomen dat bij intensieve bewerkingen de proccesor niet afsloeg.

Major suck dus.
Probeer t is op een ander mobo, je hebt kans dattie dood is maar sjek het even, just to be sure.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 10:51

vinnie1908

Appel != peer

99% kans op overleden CPU-tje helaas pindakaas vrees ik

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 13:15:
Uhh, mijn pc doet het niet meer was de vraag van vriendin.

Ok ik check dat ff. Kast open, pc aan, Al het IDE spul draait, alleen geen beeld.

Hmm, cooler eraf, en processor in de handjes. ruik een lichte brandlucht en het stikkertje aan de onderkant van de proc is lichtbruin.

Is proc nu dood? of zijn er andere oorzaken?

PC is niet overclocked!!

Helluppie!!!! 8)7
Erg ongeloofelijk dom, het is ook niet bedoeling dat je de koeler van de processor eraf haalt en daarna de processor eruit haalt als de pc aanstaat. :{

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

PePiEnCoCkiE schreef op 02 augustus 2002 @ 14:03:
[...]

Erg ongeloofelijk dom, het is ook niet bedoeling dat je de koeler van de processor eraf haalt en daarna de processor eruit haalt als de pc aanstaat. :{
Lijkt me toch wel dat ie em eerst heeft uitgezet
:D

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:27

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Heb hetzelfde met mijn duron 1200. Bruin hoekje, stank. Ook dood???

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Topicstarter
errug ongelooflijk dom?????

je denkt echt dat ik een processor eruit haal terwijl de pc draait?

Beetje dom of niet zo'n reply??

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

LOL
Hoe zou dat moeten dan? Beetje warm he :)

Verwijderd

als hij aan de onderkant bruin is heeft hij toch al een aardige tempje gehad en zal waarschijnlijk dood zijn , zoals al gezegt nog ff in ander mobo testen . Met wat geluk blaas je er weer leven in

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:27

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 16:20:
als hij aan de onderkant bruin is heeft hij toch al een aardige tempje gehad en zal waarschijnlijk dood zijn , zoals al gezegt nog ff in ander mobo testen . Met wat geluk blaas je er weer leven in
De wonderbaarlijke wederopstanding van de CPU. Zou dat niet betekenen dat het mobo waarop ie niet meer werkt stuk is :?

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

neej hoor .. :P er is altijd nog iets als een CPU lockup ... dus mocht je op de mobo geen bios reset switch hebben dan zou ik het idd proberen op een andere mobo.. zit ie er wel op dan ff switch kortsluiten ... en proberen ... dan nog steeds nix ... dan issie zeker dood

... MMORPG Addict.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 10:51

vinnie1908

Appel != peer

Shock it with 350 ;)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Pagina: 1