Toon posts:

WaterCooling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een leuke bak, met een XP1800 erin, maar me koelertje is niet zo tof. Kan iemand mij misschien een kant en klaar plan laten zien voor het watergekoeld maken van je systeem. Lijkt me echt vet tof om zoiets te hebben. Maarja, ik ben (nog) niet zo'n techneut :? maar wil het toch een keer proberen, hoeft niet state of the art te zijn, maar gewoon, ik wil wat meer info.

O ja, als iemand een schematje heeft met die peltier elementen, graag!!!
Alvast bedankt _/-\o_

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 16:51
als je wilt beginnen zou ik niet gelijkmet pelts gaan werken maar dat is mijn mening.

Kijk eens of je die nieuwe swiftech set iets vind zit extra voeding pelt en alles bij maar hij wele en beetje prijzig

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 13:12:
Hoi, ik heb een leuke bak, met een XP1800 erin, maar me koelertje is niet zo tof. Kan iemand mij misschien een kant en klaar plan laten zien voor het watergekoeld maken van je systeem. Lijkt me echt vet tof om zoiets te hebben. Maarja, ik ben (nog) niet zo'n techneut :? maar wil het toch een keer proberen, hoeft niet state of the art te zijn, maar gewoon, ik wil wat meer info.

O ja, als iemand een schematje heeft met die peltier elementen, graag!!!
Alvast bedankt _/-\o_
Heej !
Welkom bij GoT, maar lees de FAQ ff, daar staat mischien wel wat interresants voor je in.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Welcome to the club sun! Net aangemeld en gelijk al waterkoeling, fast learner! ;)

Idd lees eerst de FAQ eens door, daar staat veel nuttige info over het gebeuren.
FAQ
Info over waterkoeling

Use the Search Luke...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, daar heb ik nou wat aan, dank jullie dat jullie zo'n newbie als ik helpen. :P Die FAQ's enz. staan best veel dingen in, nou kan ik een leuk plannetje maken denk!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
bij deze winkels verkopen ze complete setjes

www.regenboog.net (senfu setje)
www.xxlcases.nl (Klaxx waterkoelingset)
www.oc-shop.nl

neem ook s een kijkje bij www.waterkoeling.nl en search daar maar is op t forum op kant en klaar

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1