xbox; wat erbij kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Ik wil graag een xbox kopen..
Maar nou wil ik niet dat als ik dat ding heb gekocht ik erachter kom dat ik nog aan allerlei andere dingen voor de xbox (naast spelletjes) geld moet uitgeven voordat dat ding goed werkt.

Moet ik naast een xbox en die dvd-afstandsbediening nog andere dingen kopen, of werkt hij dan gelijk goed?

Verwijderd

koop geen xbox zonde van het geld! grapics zijn slecht en voor die 250 euro heb je al een mobo + xp cpu dat 100000x beter is.

Maar als je toch een wild kopen zou ik der dvd dingen bij doen en zo'n cwl bordje waar je kan op staan bij Tony hawk 3 / snowboard games en natuurlijk controllers :P

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 16:22
dv kit erbij, gampie en natuurlijk een extra joypad

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

zucht. Je moet dus niet kopen wat ze je hier aanraden, dat vinden zij leuk en waarschijnlijk is het voor jezelf weggegooid geld. Ga gewoon naar de winkel, koop die Xbox met bijpassend spel, pak thuis alles uit en als je dan iets nodig blijkt te hebben wat je nog niet hebt, terug naar de winkel en je koopt het. Als het goed is zit er gewoon een harde schijf in de Xbox, je krijgt er een controller bij, en misschien een spel als je hem gebundeld koopt. Meer heb je echt niet nodig. Harde schijf is voor je savegames, je hebt geen memory card nodig dus. Misschien dat je er een tv bij moet kopen :+

MechWarrior || Monsters Game

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

pffffrt dat stomme xbox bashing altijd.
ik heb er zelf 1 en ik heb nog nooit zoveel plezier gehad van een console.
doa3 tegen vrienden spelen is super leuk, halo blijft spannend, en oddworld is gewoon zo ongelofelijk mooi en grappig dat ik hem blijf spelen.
en dat zijn nog maar 3 games.
en nee ik beweer niet dat de xbox de beste console is of dat een andere console zuigt.
ik zeg alleen maar dat IK heel veel plezier aan mijn xbox beleef.

You can't free a fish from water.

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 13:08:
koop geen xbox zonde van het geld! grapics zijn slecht en voor die 250 euro heb je al een mobo + xp cpu dat 100000x beter is.

Maar als je toch een wild kopen zou ik der dvd dingen bij doen en zo'n cwl bordje waar je kan op staan bij Tony hawk 3 / snowboard games en natuurlijk controllers :P
Een xbox is nog altijd stukken goedkoper dan de nieuwste videokaart.
Verder heb je met een xbox geen gekloot met systeemeisen, en speel ik liever spelletjes languit op de bank op een breedbeeld tv dan in bureaustoel voor 15" monitor. Verder hoef je een xbox niet zo lang op te starten en crashed hij ook niet zo snel. Gamen met je toetsenbord :r

Maargoed, bedankt allemaal voor de reacties, vooral GambitRS

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24

LopeZ

Too much is never enough

Hoort hier niet maar in SP, beetje simpele vraag ook imo
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.