Toon posts:

To hoever gaat deze Celeron?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed, de search werkt even niet, dus dan maar een topic.

Ik heb een Celeron 800 op een TUS2 moederboard.
Tot hoever zou deze kunnen gaan? En... met welke instelingen zou je dat doen?

Momenteel draait ie op 904MHz, maar... hij kan verder.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Dat is niet te zeggen... dat hangt af van de proc zelf, de koeling, de voeding, het mobo, het geheugen, je insteekkaarten... allemaal onderdelen die er voor kunnen zorgen dat je niet meer verder kan OC'en...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Demoniac heeft gelijk, maar met een beetje geluk en goed koeling zou je em denk wel op 1000 heel misschien 1100 kunnen krijgen.
Met extreme koeling zou 100% mogelijk moeten zijn 1600 Mhz dus :P maar ik denk niet dat je dat zonder stikstof voor elkaar krijgt :P

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:16
Dude luister...

Ga gewoon zelf aan de slag met je instellingen enz. Probeer gewoon verschillende dingen.. Kapot gaan doet het toch niet.. (waarschijnlijk).

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

Verwijderd

Topicstarter
Ga gewoon zelf aan de slag met je instellingen enz.
Hee, ik weet wel tot hoever 'ie gaat :)
Alleen misschien heeft iemand anders nog een goed idee.

Heb hem zelf al op 1100 gekregen, stabiel en wel, alleen staat ie nu op 900 ivm de afgelopen hete dagen :)

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:16
Wat is het probleem dan :?

Koop wat fans en laat hem op 1100 draaien.. :)

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

Verwijderd

Topicstarter
Neh, geen plek meer voor de fans, enne.... ik wil wat rust hebben om me heen, geen herrie van fans enzo.

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Dude kijk hier... daar kan je zoeken naar behaalde resultaten met die CPU.

Paradigm: Shift happens.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 12:24:
Goed, de search werkt even niet, dus dan maar een topic.

Ik heb een Celeron 800 op een TUS2 moederboard.
Tot hoever zou deze kunnen gaan? En... met welke instelingen zou je dat doen?

Momenteel draait ie op 904MHz, maar... hij kan verder.
Ik heb toevallig mijn Celeron 800Mhz gisteren ook wat hoger gezet :) Heb hem nu op mijn Aopen AX34 Pro II op 1066Mhz lopen. Ik moest wel wel de spanning verhogen naar 1,90 volt (stond op 1,75 volt). Dit lijkt tot nu toe prima te werken al wordt hij wel iets warmer (max 42 graden op 1066Mhz tegen 36 op 800Mhz; Blue Orb cooler 5000rpm)..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:16

Klippy

Still Game

't is geen dude :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Overclocken is gewoon een kwestie van proberen en geluk hebben..

Tot hoever een processor gaat is gewoon niet te voorspellen.. Zie ook de faq, en kijk inderdaad eens op overclockers.com om een indicatie te krijgen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.