Heeft iemand met een SBPCI 128 en Windows XP (+ Creative XP drivers) ooit gemerkt dat de geluidskwaliteit >>bagger<<
is t.o.v. de kwaliteit in win98??
Wat mij als eerste opviel was dat er een gigantische ruisch aanwezig was, waarvan ik later ontdekte dat die verdwijnt als je bij Volume control het cd-audio volume op nul zet. Verder klinkt het geluid gewoon ongeloflijk brak
. Onder Windows 98 is de ruis mi-ni-maal (alleen bij max volume) en de kwaliteit verder goed. In XP (met winamp 2.80) klinken mijn mp3's (die ik in win98 altijd met dezelfde winamp draai) gewoon om te huilen
. Het geluid is compleet anders (vervormd, ook slechte balans lijkt het) in XP. Dit is eigenlijk de voornaamste reden waarom ik XP (nog) niet gebruik
.
Dusss.... heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad, of misschien een oplossing voor mijn probleem???
In ieder geval alvast
voor bruikbare suggesties, want nu zijn mijn mp3's onder XP om
van te worden.
Wat mij als eerste opviel was dat er een gigantische ruisch aanwezig was, waarvan ik later ontdekte dat die verdwijnt als je bij Volume control het cd-audio volume op nul zet. Verder klinkt het geluid gewoon ongeloflijk brak
Dusss.... heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad, of misschien een oplossing voor mijn probleem???
In ieder geval alvast