Toon posts:

Zalman CNPS6500B-ALCU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met boven genoemde cooler zoja laat je prestaties eens horen :P

http://www.sharkacorp.com...l&catalogno=cnps6500balcu

bedoel ik dus

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:43

Maximus

There is no substitute

check ff de topic Welke Zalman moet ik nemen

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Topicstarter
M@ximuS schreef op 02 augustus 2002 @ 13:42:
check ff de topic Welke Zalman moet ik nemen
Degene die je tezien krijg :?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Neem voor een paar euro meer de koperen versie, die werkt stukken beter dan deze versie (die ook zeker niet slecht werkt).

Het scheelt in ieder geval een flink stuk herrie dus wat dat betreft ben ik er zeer positief over. Zeker een aanrader.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 02 augustus 2002 @ 14:36:
Neem voor een paar euro meer de koperen versie, die werkt stukken beter dan deze versie (die ook zeker niet slecht werkt).

Het scheelt in ieder geval een flink stuk herrie dus wat dat betreft ben ik er zeer positief over. Zeker een aanrader.
Heb ik ook aan zitten denken maar die weegt het dubbele

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 20:24

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Psies, dus voor die 2 graden verschil neem je beter de alcu, lichter en goedkoper.
Ik ben er zeer tevreden over, P4 2.26 geklokt op 2.55GHz draait 7 graden boven case temp op 44ºC idle en stressed op 58ºC met de fan op de laagste stand. Is toch wel fantastisch zo'n stille machine, zeker als ik dvd'tjes zit te kijken.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Huigie schreef op 02 augustus 2002 @ 15:56:
Psies, dus voor die 2 graden verschil neem je beter de alcu, lichter en goedkoper.
Ik ben er zeer tevreden over, P4 2.26 geklokt op 2.55GHz draait 7 graden boven case temp op 44ºC idle en stressed op 58ºC met de fan op de laagste stand. Is toch wel fantastisch zo'n stille machine, zeker als ik dvd'tjes zit te kijken.
Okee mijn keus is gemaakt kan je me ook vertellen waar ik dat ding in nl kan krijgen liefst regio Rotterdam :P

• Huigie
  • Laatst online: 21-02 20:24

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Check effe op www.h-essers.nl

Specs

Verwijderd

/me heeft ervaring met de CU versie hiervan... En ben ERG, zelfs HEEL ERG tevreden...

Tjek Combimod (Stilte en tóch OC-baar) (PICS)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 18:04:
/me heeft ervaring met de CU versie hiervan... En ben ERG, zelfs HEEL ERG tevreden...

Tjek Combimod (Stilte en tóch OC-baar) (PICS)
Wow bakkei dat ziet er lekker uit :P
Zit die zalman er al in bij jou zoja hoe zit het met het gewicht.
En zit die arm met die fan niet in de weg ?

Verwijderd

??? Je ziet foto's met een Zalman in mijn kast en vraagt vervolgens of hij er al inzit ??? Ben ik nu gek ? Ja dus, hij zit er in. Gewicht is bij mij geen probleem gebleken. Als je ziet welke kracht de standaard Intel cooler met zijn bevestingingsarmen op het board uitoefend lijkt mij die 900 gram van de Zalman geen probleem... Gewoon een beetje rustig doen met verplaatsen...

Die arm met die fan gebruik ik niet zoals je kan zien... Ik vond de fan nog niet stil genoeg en blaas dus met een 120 mm Papst rechtstreeks koude lucht van buiten op de Zalman.

Maar eh... Dit staat toch allemaal al in bovengenoemd topic ?

• Quorton
  • Laatst online: 02-02 15:06
heb de A versie (socket 423), is verder hetzelfde. Zit op een P4 1.7, cpu: 40 (idle) en 55 (stressed) bij een kamertemp van 28 graden (nog steeds).
Heb er wel meteen een enermax 12 cm fan bijgekocht, die draait op 1300 toeren, lekker stil.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb een 6000CU en die is echt TOPPPPPPPPPPPPPPPPpppppppp

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:43

Maximus

There is no substitute

ik had ergens gelezen dat op een 2GHz de 5500-AlCu de 6000-AlCu er wel uittrok en zelfs de Vulcano 9+ het nakijken had op beide koelers. kzal ff zoeken

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Pagina: 1