Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij een ipod aangeschaft 5 Gb (superding) >:). Ik wil mijn ipod dus aansluiten in de auto maar heb enkel een cd-speler :'(. Heb op het net een leuk gadget gevonden B) (www.myirock.com), dit is een adapter die je signaal die uit je mp3 speler komt omzet naar FM signalen zodat je je tuner op bepaalde frequentie zet en dan je mp3 speler hoort. Zou ik dit of iets soortgelijks kunnen vinden in België of zo.

Merci.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

... hmmmzzz ... het kan makkelijker ... er zit namenlijk altijd een Aux aansluiting achter op je auto radio .... dus koop een kabeltje van 3,5 mm jack naar 2 tulp ... duik even je dashbord onder en voila ... klaar ... en een stuk goedkoper ook ;)

... MMORPG Addict.

Verwijderd

'This product is not currently approved to ship outside the U.S. and Canada' zegt hun website....

maar...... er zijn andere apparaten die hetzelfde doen: bv de soundfeeder van Arkon: http://www.pdamagic.nl/pages/Arkon.html
dit is overigens het zelfde apparaat wat in de Dr. Bott iPod™ Connection Kit I (de amerikaanse versie, die met de soundfeeder en niet met de cassete adapter) zit.

Verwijderd

Zit er op ELKE autoradio een AUX ingang?
Ook als je geen AUX kunt selecteren aan de voorkant?
Hoe benader ik die ingang dan?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:24

botoo

💀 too old to die young

Nee, er zit niet op elke autoradio een AUX ingang. Je hebt daarvoor een niet te oude radio uit de 'betere' prijscategorie nodig (meestal, uitzonderingen daargelaten).

De FM-transmittertjes (Soundfeeder) werken niet geweldig, je moet een vrije frequentie zoeken op de radio (blijft lastig als je kris/kras door het land rijd), en de ontvangst is heel mager, een normale FM-zender is veel beter.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Op mijn radio heb ik wel de mogelijkheid om een cd wisselaar aan te sluiten (peugeot radio, kan een Clarion wisselaar op). Zou ik die ingang kunnen gebruiken? Zijn daar schema's van oid? Iemand ideeen?

thx

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:24

botoo

💀 too old to die young

Je kan het proberen, maar het is niet zeker of de wisselaar aansluiting de iPod herkend, en de verloopkabeltjes zijn duur :/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1