Verwijderd
Meestal zit eronder ook nog wel een stalen behuizing, hij moet er dus wel af kunnen. Anders een elastiekje erom.....
Je bedoelt: wie HEEFT raadDa Monkey schreef op 02 augustus 2002 @ 11:05:
Wie weet raad?
bijdehand he
Je kast zal echt niet uit elkaar donderen hoor als je die bovenkant er van af haalt 
Die kan je gewoon er af halen...
Die kan je gewoon er af halen...
Lijkt me ook geen probleem hoor, probeer het gewoon en dan zie je wel
nihongo ga sukoshi hanasemas
Verwijderd
ik heb ff bij mun eigen h600 gekeken en je kan duidelijk zien dat die 2 schroefjes het bovenpaneel op zijn plaats houden.
Ik heb dezelfde kast en heb in t begin alles eraf gehaald om te dremelen.
Is geen probleem, je houdt gewoon een mooi leeg frame over zonder dat hij uit elkaar dondert.
Is geen probleem, je houdt gewoon een mooi leeg frame over zonder dat hij uit elkaar dondert.
Verwijderd
niet..of je moet alle hardware goed afdekken maar ik denk dat je het beste alles eruit kan halen.
welke kleur ga je hem spuiten?
welke kleur ga je hem spuiten?
Verwijderd
Als je dan al iemand verbeterd, doe het dan goed... wie weet raad is namelijk ook goed.
Wie weet raad met... enz.
Verwijderd
Niet , aangezien je hele kleine metaaldeeltjes krijgt , die je echt niet in de computer wilt hebben .Da Monkey schreef op 02 augustus 2002 @ 12:09:
Nog even een vraagje. Er zitten van die standaard voorgeboorde FAN gaten in de kast. Alleen ja volgens mij komt daar niet veel lucht door hoe kan ik deze gaten zo uitdremelen dat ik de hardware in de kast kan laten zitten.
Dus helaas de computer helemaal strippen en met een kale kast gaan dremelen of wat ook prima werkt met een decoupeerzaag. Zo heb ik het gedaan
niet spuiten , hijs standaard mooi genoeg
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
kan wel ja, ik heb zojuist mijn h500a gespoten =)
voorproefje:
http://ra2modding.virtual...20lauwe/gespotenkast1.jpg
(link, want het plaatje is een beetje groot
)
(hmm, best wel een brakke pic
)
voorproefje:
http://ra2modding.virtual...20lauwe/gespotenkast1.jpg
(link, want het plaatje is een beetje groot
(hmm, best wel een brakke pic
Pagina: 1