Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
De 1.2, 1.3 en 1.4 GHz celerons zijn allemaal tualatins. De reden dat de 1.0a en 1.1a GHz tualatin celerons een 'a' in de aanduiding hebben is omdat er ook coppermine versies zijn van de 1.0 en 1.1 GHz celeron. Behalve in de aanduiding kun je het verschil ook zien in de hoeveelheid cache. Een tualatin celeron heeft 256 kB cache, een coppermine slechts 128 kB.
de celerons >1100MHz zijn allemaal tualatin, die a staat er alleen bij de 1,0 en 1,1 omdat hiervan ook versies met coppermine core verkrijgbaar zijn (muv dew p4 cellies)
de 1,4 celly is dus tualatin only en dus zul je die mod moeten proberen om het werkend te krijgen
de 1,4 celly is dus tualatin only en dus zul je die mod moeten proberen om het werkend te krijgen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De Celeron 1.4 is een tualatin. Deze hebben 256KB Cache, Celerons met 128KB Cache zijn Coppermines. Je moet er dus eentje met 128KB hebben (De snelste daar van is dacht ik 1,0 of 1,1 GHz)
[ Voor 0% gewijzigd door Erik1 op 02-08-2002 11:01 . Reden: typo ]
Hmmm... Dat wordt dus modden...
Maar ach... je bent een tweaker, of je bent het niet
Morgen is mijn stagevergoeding (ja, ik loop in de zomervakantie stage ja) binnen, en dan kijk ik wel verder.
Maar ach... je bent een tweaker, of je bent het niet
Morgen is mijn stagevergoeding (ja, ik loop in de zomervakantie stage ja) binnen, en dan kijk ik wel verder.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
heb je al een processor? anders kun je zo'n convertor met processor kopen bij powerleap. hoef je niet te modden.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Hier heb je een overzicht welke d'r allemaal zijn. Als je op de sSpec klikt krijg je te zien of het een 0.13µ of 0.18µ core is.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1