[Scanner] HP725 OfficeJet Scanner Driver

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik was de pc van mijn pa opnieuw aan het installeren omdat de software van HP gewoon slecht werkt. Hij is heel erg lang bezig met communicatie testen en die gaan ook heel vaak fout.

Nu heb ik zijn pc opnieuw geinstalleerd en alle onderdelen handmatig geinstalleerd, en dus niet die rot software van HP gebruikt, de fax, printer werken beide prima. De scanner doet het niet terwijl die wel in de hardware lijst is geinstalleerd.

Ik dnke dat ik hier nog een programma voor moet installeren dat mijn scanner aanstuurd wat hij moet gaan doen. Ik dnek hierbij aan TWAIN die ik bij mijn eigen Epson ook nodig heb.

Klopt dit en zo ja waar kan ik die vandaan halen, want de HP software wil ik beslist niet meer want dan loopt weer heel die pc spaak.

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Als dit het verkeerde topic is laat me het dan weten, dan zal ik vragen of ze hem verplaatsen naar software forum!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Saiya_Jin_Vegeta schreef op 02 augustus 2002 @ 11:23:
Als dit het verkeerde topic is laat me het dan weten, dan zal ik vragen of ze hem verplaatsen naar software forum!
En in plaats van dat je dat dan inderdaad doet, open je gewoon nog een topic, heel fijn :/

Deze dicht dan maar.

Dit topic is gesloten.