[CM] Logo aanbrengen?

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik vind het Brotherhood of NOD logo wel cool maar hoe krijg ik die nou op mn case?

Afbeeldingslocatie: http://213.46.29.188/biohaz/bhonod.png

De rechte lijnen lijken me geen probleem maar, die andere "vorm" heeft iemand ideen of tips om zoiets netjes op mn case te spuiten?

Ik heb een keer gezien met Airbrush... maar waar kan ik zon slangetje halen voor op een bus verf... of werkt dat anders?

En gaat dan de verf niet spatten?

Verwijderd

Hier heeft iemand m in een fangrill gemaakt :9~
en het is inderdaan een bruut logo! hmm... idee voor m'n nieuwe mod!
maar waarom maak je er geen windows van :)

• Perphide
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 10:12:
Hier heeft iemand m in een fangrill gemaakt :9~
en het is inderdaan een bruut logo! hmm... idee voor m'n nieuwe mod!
maar waarom maak je er geen windows van :)
Omdat ik in mn eigen casemod al een window heb.... het logo moet op een case van een ander komen.... aangezien ik nog nooit een logo erop heb gespoten.... toch ff hulp.... wat is makkelijk en mooier... afplakken en dus de kleinerandjes ook afplakken? en dan gewoon spuiten of logo op de kast tekenen en dan normaal verfen?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ook leuk;
je hebt een glast / window in je case.
Ken je die glowpad? van die felle lampjes 'in' je window, waardoor deze oplicht.
als je nou zo doed:
code:
1
2
3
____   ________
        \/               |     <--- je plexiglas window
_____________|

dat \/-tje er in, boe doel ik mee dat je zeg ma via een dremel (oid) dat logo een paar mm. in je window moet 'freezen / schuren' als je dan van die lampjes op je window zet licht dat geschuurde / gefreezde gedeelte op.
dan krijg je zeg maar zo'n soort effect;
Afbeeldingslocatie: http://hw.metku.net/mods/router/dragon_lights.jpg

Als je dat dat zou doen met je 'NOD'-logo krijg je volgens mij een super stoer effect, en is mooier dan het er op te spuiten
[edit]
Afbeeldingslocatie: http://hw.metku.net/mods/router/schema.png
dit is denk ik iets duidelijker dan mijn 'schematje' ... aangezien die f0cking 'code'-functie niet goed werkt >:)
[/img]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

je moet em zo groot uitprinten op een of ander stickervel, uitsnijden, opplakken (goed aandrukken!!!) en spuiten, meerdere hele dunne lagen, anders gaat de verf onder het vel kruipen...

Electronics development

Verwijderd

Als ik een logo wil spuiten da beplak ik eerst het paneel met tape (de breedste die er is) en dan teken ik daar het logo op en dan snij ik alles dat gespoten moet worden uit met een mesje. Dat lijkt me makkelijk

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Dus je moet gewoon een stuk plastic glas nemen en dan voor je vorm een figuur uitvrezen! Alleen vraag ik me af welk soort lichtbron je het beste kan gebruiken? Is een led wel vel genoeg of neem je er meerde tegelijk? Of misshien helemaal een ander soort licht? Is een blacklight niet wat?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

:?
tja die plaatjes komen uit mijn post, persoonlijk lijkt het me mooier om dus dat light systeem tedoen ipv spuiten

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Eén led kan volgens mij nooit genoeg zijn, lijkt mij ook logies...
Ik heb op de Floriade ook zo'n plastic (acrylglas?) window gezien met een (oplichtend) figuur er uit gefreest B). Het was een fluorescerend oranje gekleurde transparante plaat van zo'n 2x3 meter ofzow, met een gewone tl-buis langs de gehele lengte meen ik mij te herinneren... Ik weet nog wel dat als je vóór dat window stond, je er gewoon doorheen kon kijken en alles erachter er oranje uitziet. Dus die tl-buis zal gewoon wit zijn geweest en in ieder geval aan één kant van de plaat geplaats zijn... weet niet meer of er aan beide zijden (links en rechts, of zelfs ook boven en onder :? ) tl's zaten.
Maar met een rij leds moet het natuurlijk ook kunnen. Het efficiëntst zou zijn om holtes in de zijkant van de transparante plaat te maken om de leds in te stoppen. Zo is dat ook bij mijn power en hdd leds van mijn case: je ziet een oplichtend streepje (platte rechthoek), maar er wordt gewoon een ronde 3mm /5 mm (?) led gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://www.benji.scarlet.nl/GoT_img/ledje.gif

[ Voor 0% gewijzigd door Aham brahmasmi op 02-08-2002 15:32 . Reden: toch maar geen ascii plaatje ]

• Perphide
ok bedankt mensen!
Pagina: 1