Eergisteren heeft een medebeheerder (die momenteel op afstand zit) van de server van mijn studentenflat Sendmail ge-upgrade, maar dat is helaas niet helemaal goed gegaan
.
Er staat een vraagteken achter "sendmail", omdat het probleem is dat er nu geen mail meer ontvangen wordt en ik weet niet wat SENDmail daar precies mee te maken heeft.
Ik heb gisteren met m4 een versie 9 sendmail.cf file gemaakt (daarop gaf ie ook een error) en daarin enkele regeles naar het voorbeeld van de oude aangepast.
Dat was de uitleg
Nu een paar vraagjes: In de maillog is niets te vinden over het niet ontvangen van mail van de universiteitsserver. Waar kan ik daar iets over vinden en zorgt sendmail daar ook voor of een ander programma?
Er staat een vraagteken achter "sendmail", omdat het probleem is dat er nu geen mail meer ontvangen wordt en ik weet niet wat SENDmail daar precies mee te maken heeft.
Ik heb gisteren met m4 een versie 9 sendmail.cf file gemaakt (daarop gaf ie ook een error) en daarin enkele regeles naar het voorbeeld van de oude aangepast.
Dat was de uitleg
Het kan altijd mooier en beter...