Eerst had ik een toyota op grijs kenteken. Mijn speakers zaten toen in de aftimmering van de laadvloer geschroeft. Hierdoor werkt de laadvloer als klankkast en dat was een retegoed geluid. Goed uitgebalanseerd, vooral mooi laag.
Nu heb ik een andere auto (na 450.000 was de corolla op
). Echter nu heb ik dezelfde speakers achter gemonteerd (zijkantjes hoedenplank, hoedenplank zelf is eruit, vanwege zitplaats hond) en het klinkt ronduit Kwalitatief Uiterst Teleurstellend. Hoe kan ik dat nu weer verbeteren. Ik snap dat het geluid nooit meer kan worden zoals in die carolla, heb immers geen klankkast van 1mx1mx20cm. Ik wil geen grote houten kasten achterin mijn kofferbak, de hond moet er immers ook nog zitten.
Nu dacht ik eraan om ze in PVC buizen te hangen of heeft dat geen enkele nut? Let wel het gaat om het geluid NIET om het volume. Ik vind 40 watt in mijn auto meer als voldoende (was het in het verleden ook). Ik houd van mooi laag maar niet van een "boooombox".
Laat uw wijsheid hier eens over schijnen
Nu heb ik een andere auto (na 450.000 was de corolla op
Nu dacht ik eraan om ze in PVC buizen te hangen of heeft dat geen enkele nut? Let wel het gaat om het geluid NIET om het volume. Ik vind 40 watt in mijn auto meer als voldoende (was het in het verleden ook). Ik houd van mooi laag maar niet van een "boooombox".
Laat uw wijsheid hier eens over schijnen
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......